搜尋此網誌

2013年2月1日星期五

[忽然1周]宮雪花回春嘆茶

頭戴花花蝴蝶頭箍 嘅花姨,刻意將一把秀髮放在一邊。後面睇,唔知 嘅仲以為係個青春美少女。


媽咪姐

宮雪花回春嘆茶

2013年02月01日

宮雪花(花姨)呢排幫娘家亞視擔任培訓導師,俾人笑佢係娘爆阿嬸!為 咗平反指控,花姨身體力行,前幾日去置地 high tea,即時執番正,除 咗繼續化行「雪人妝」,仲刻意戴 咗個蝴蝶頭箍,真係離幾條街都見到佢。

放大圖片

戴住老花眼鏡 嘅花姨,原來鍾情 Hello Kitty,認真估佢唔到。

不過咁,花姨今年六十有幾,睇 嘢始終有 啲力不從心。媽咪姐見佢睇餐牌 嗰陣,拎上手「哄」埋塊面睇足幾分鐘,最後都要 喺袋度拎副老花眼鏡出 嚟。雖然人老,不過花姨絕對心不老㗎,睇佢仲用緊個 Hello Kitty手機殼就知啦!



.[忽然1周]宮雪花回春嘆茶
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/1-1_5157.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...