搜尋此網誌

2013年2月1日星期五

被編劇插搶飯碗扮功臣 王祖藍委屈:眼濕濕回應

祖藍提到近日的是是非非,亦忍不住眼濕濕。


被編劇插搶飯碗扮功臣 王祖藍委屈:眼濕濕回應

被編劇插搶飯碗 無份寫稿扮功臣 王祖藍委屈:眼濕濕回應我會伸出和諧之手!

王祖藍為《老表,你好嘢!》,首度一身兼兩職,參與演出之餘,還負責創作劇本工作,即成為話題之作,揹上天大罪名,被指引起中港矛盾,不過祖藍面對被同胞圍插,依然以「和諧」心態輕鬆面對。但祖藍這部誠意之作,同樣引發另一樣矛盾,日前無綫編審關皓月在微博公開質疑他的「編劇」身份,似為了有人明搶飯碗感到不快。日前祖藍接受本報專訪,坦言得知公司有是非傳出,感到相當委屈,提到這事更一度眼濕濕,還表示會伸出和諧之手,希望同事能明白他的苦心。

撰文:杜淑霞

攝影:畢紹基

服裝:Collect Point

《老表,你好嘢!》在 日首播,雖然未開播已引起網民激烈討論,但原來在無綫內部一樣有迴響。曾經憑電影《心動》奪得香港電影金像獎「最佳編劇」的無綫編審關皓月,在劇集出街兩日後,即忍不住在微博向祖藍開火,「看到有報道寫:『王祖藍有份編劇的新劇以中港矛盾為話題,首集已玩盡敏感話題。』『有份編劇』,『有份』是指編劇之一嗎?那我很好奇王先生負責編寫哪集,因為很有興趣翻來欣賞。親愛的觀眾朋友們,可否看完片尾字幕告訴我王先生負責哪集?若找不到,那麼『有份論』TVB大概存在數之不盡編劇。」

不想搶任何人飯碗

對於關皓月公開質疑,祖藍事隔10日後,亦有在微博親自解釋,「哪一集完全是我編劇的,沒有,一集也沒有,每一集我都只是『有份』……至於字幕沒有我的名字?……我望觀眾可以留意到其他編劇,這組編劇從不計較名銜,只想單純地一起創作一個好劇本……」

日前祖藍接受本報專訪,坦言這個劇令他成為箭靶,得罪了不少人,眼濕濕地說:「我知道我可以直接同Tommy(製戲劇製作總監梁家樹)講我嘅橋,我又用咗好多唔係公司用開嘅人,會令到好多人唔開心,係聽到有啲是是非非,但我會伸出和諧之手,希望佢哋明白我,只係想創作一部好劇,令觀眾睇得開心,絕對唔係想搶任何人飯碗,我不嬲好尊重TVB編劇,今次反而證明要有好創作,係要畀多啲空間大家去吸收多啲新嘢,不停咁寫係會榨乾榨淨,我都建議公司帶編劇同事出外旅行。」

其實祖藍為了這個劇,確實犧牲不少,「我花咗3個月去創作劇本,推咗內地劇同電影,仲有其他工作,夾夾埋埋真係無咗7位數字,但係我覺得要寫好個劇本,就一定要專心,唯有依家努力啲搵番,依家聽到安仔話『個劇算係叫好叫座』,我都覺得係值得,大家努力無白費。」

望成立製作公司

祖藍坦言還構思了幾個劇本,但暫時未決定是否會開拍,「等睇埋結局先,到時如果Tommy話拍,我係兩、三個古仔可以拍,都係啲笑中有淚嘅故仔,但一定唔係《老表》續集,全部我都可以唔做主角,因為真係好鍾意做製作,我未來目標係好似獎門人(曾志偉),或者好似林心如咁,一手一腳去創作一個劇出嚟,其實今次係一個試金石,將來我希望成立間製作公司,成個製作賣畀電視台,我真係鍾意自己演番自己作品,你見所有喜劇演員,大部份都係自己創作先會成功。」



祖藍提到近日的是是非非,亦忍不住眼濕濕。

關皓月在無綫作品包括《學警》系列,最近作品是緊接《老表》播出,跟胡杏兒合作的《戀愛季節》。

關皓月在無綫作品包括《學警》系列,最近作品是緊接《老表》播出,跟胡杏兒合作的《戀愛季節》。

祖藍坦言劇本創作並非他一人之力,還有電影編劇龍文康和其他編劇合力而成。

祖藍坦言劇本創作並非他一人之力,還有電影編劇龍文康和其他編劇合力而成。

結婚等多年

事業得意,愛情亦順利的祖藍,對於有傳他將會在西貢買地建愛巢迎娶李亞男,他就回復抵死本色說:「以依家傳媒嘅能力,如果我有買地,佢哋一定有地契啦!佢哋間屋個設計,真係佢哋『設計』出嚟!我係想買樓,亦都想買村屋,因為我想靜啲,但又要方便屋企人出入,依家仲未睇啱,不過買咗樓真係無乜錢淨,所以今年都唔會諗結婚住,下年或者會諗多啲嘅!」

早前祖藍奪得傑青,嫲嫲、媽咪和女友李亞男都有到場支持。

早前祖藍奪得傑青,嫲嫲、媽咪和女友李亞男都有到場支持。



.被編劇插搶飯碗扮功臣 王祖藍委屈:眼濕濕回應
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/blog-post_4067.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...