搜尋此網誌

2013年2月1日星期五

朱咪咪貪享剎那光輝

朱咪咪


朱咪咪貪享剎那光輝

【老表你好熱】朱咪咪近日熱爆電視圈,兩套新劇《老表,你好嘢!》及《初五啟市錄》同在黃金時段播出,再加上傍晚重播劇集《王老虎搶親》,升呢為三線劇同播的大紅人,連她亦坦言享受這一剎那光輝,加上紅館兩場演唱會大賣,令她今年豬籠入水返老家過肥年。

撰文:王崇穎



■朱咪咪有份演出的劇集最近於無綫黃金時段播出,又準備開演唱會,令她人氣急升。攝影:林德雄

朱咪咪

■在《老表,你好嘢!》中,朱咪咪與王祖藍、黃光亮帶給觀眾很多歡笑。

新年伊始,朱咪咪絕對紅爆娛樂圈,打開電視就見到她的演出,憑「夢露老師」、「事頭婆」等稱號已令現年58歲的咪咪姐紅爆,除無綫黃金時段兩套劇集《老表,你好嘢!》及《初五啟市錄》外,傍晚6點正更重播劇集《王老虎搶親》,令朱咪咪升呢為三線劇同播的大紅人。

除熱爆電視圈外,今個月咪咪姐再戰紅館開兩場「朱咪咪大吉利是演唱會2013」演唱會,銷情跑贏同期開演唱會的甄妮、關淑怡及葉德嫻等女歌手,認真威盡。早前咪咪姐更獲崩牙駒邀請到澳門為其母親壽宴上擔當司儀,即時令她成為港聞頭條人物。

「夢露老師最啱我」

三套搞笑劇齊播的咪咪姐,就連她自己亦有種飄飄然的感覺,她笑言:「我個樣係咁冇得講,而且我本身係一個開心嘅人,其實我呢幾年喺無綫就只得呢幾套劇,一下子出曬街,播完之後我相信觀眾都會有段時間見唔到我。」不過咪咪姐的笑彈只發送給觀眾:「我對住我老公唔會咁樣,就連同枱食飯嘅朋友都覺得我台上台下兩個人,講真我台上係搵食,??家同枱食飯係冇錢畀我?。」

目前升呢紅爆的咪咪姐直言只屬一剎那的光輝,但令她十分享受,她說:「耐不耐一下都幾好,都不失為好事,而且又可以配合到我嘅演唱會。」她表示雖然晚上黃金時段兩劇播出,但出街不少人叫她夢露老師,甚少以事頭婆稱呼她,就連朱咪咪亦消失得無影無蹤,她說:「夢露老師啱我多少少,都係唱歌出身,而且呢個角色係比較出位,我自己演呢個角色嘅自由度好大,喺對白方面都可以加自己嘅笑料,令到成段對白可以更加好笑。」

朱咪咪

■傍晚六時播映朱咪咪有份演出的《王老虎搶親》,出鏡率甚高。

朱咪咪

■朱咪咪在《初五啟巿錄》中飾演黃浩然母親,於冬天拍攝射濕身一幕叫苦連天。

「車站清唱好尷尬」

對於劇中岑麗香飾演其年輕時代,咪咪姐表示香香絕對有其當年少女時的影子,她說:「之前話G.E.M.似我,我都唔覺,佢比較面圓啲,反而香香有某啲角度有我當年嘅影子,我後生嗰時好純情?,好似張枱布咁白,入咗娛樂圈之後就灰咗少少,但我性格仍好白色。」

咪咪姐表示拍《老表》令她最感難度乃於紅磡火車站清唱一曲,她說:「我喺火車站想食煙,祖藍吹熄我火機,之後我就發火唱歌,當時係好尷尬,因為要清唱同好多人圍觀,仲要拍唔同角度所以要唱好多次。」

雖然《老表》大收,但《初五》中的咪咪姐同樣搞笑出色,飾演黃浩然娘親的她表示劇中有幕被水炮射的戲份,拍攝時十分艱苦,她說:「拍嗰陣係11月都幾凍,講我哋真係俾水炮射,原來真係好痛?,當時大家都有泳衣打底。」咪咪姐坦言兩劇演繹未有好大分別,她說:「夢露老師就因為成日要登台,扮到鬼火咁靚,事頭婆就要打番幾下功夫,性格方面比較強。」

場地提供:聘珍樓



.朱咪咪貪享剎那光輝
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/blog-post_6200.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...