搜尋此網誌

2013年2月27日星期三

[FACE]謝安琪鍾嘉欣最新師妹 《 FACE》校花謝文欣 5月攻樂壇

當晚何哲圖介紹完 Ally後, Ally就主動繑實老闆。咁乖女、又靚女,仲要彈得唱得,好難紅唔起喎!


FBI

謝安琪鍾嘉欣最新師妹 《 FACE》校花謝文欣 5月攻樂壇

2013年02月27日

上週四( 20日)星煥國際舉行春茗,當然 full cast曬冷啦!有一姐謝安琪,亦有男神許廷鏗及女神樂瞳等等。不過最大亮點就係老闆何哲圖( Herman)宣布今年佢哋將力捧 20歲新人謝文欣( Ally)。

呢位身高 5呎 7吋、個樣有啲似女神鍾嘉欣嘅唱作少女來頭唔小㗎,佢就係 2011年《 FACE》 UStar十強。其實比賽當晚就已經深得星煥老闆何哲圖賞識,覺得佢有才華又有修養,但由於當時 Ally仲讀緊大專,何老闆於是等到佢今年畢業先正式簽。 FBI即刻捉住 Ally訪問幾句,佢話:「已經錄緊歌, 5月就有第一首歌派台。」何哲圖更喺台上大讚 Ally家境好、又謙虛,擺明錫到佢燶,《 FACE》又成功捧出一位超級新星喇!

放大圖片

喺理大讀 fashion and design高級文憑嘅 Ally家境富貴, 2011年拍攝 UStar宣傳片時,佢就喺比華利山屋企自彈自唱,佢仲識作曲同唱開 demo。

放大圖片

Ally 11年參加 UStar雖然得唔到冠軍,不過就被星煥國際老闆賞識,繼而進軍樂壇,同屆花花(左三)亦簽了 Paco成為女子組合 as one一員,校草冠軍 Kyle(右三)又主演過港台青春劇《 DIY2K》,好掂!

放大圖片

跟開容祖兒老師 Christine Samson學唱歌嘅 Ally,上年都去過星煥試音,唱周董首〈黑色幽默〉同欣宜嘅〈愛沒如果〉,難度超高。

放大圖片

星煥一姐謝安琪喺晚宴期間狂派利是,師妹 Super Girls即刻多謝師姐。



.[FACE]謝安琪鍾嘉欣最新師妹 《 FACE》校花謝文欣 5月攻樂壇
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/face-face-5-face.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...