搜尋此網誌

2013年2月27日星期三

[FACE]博大霧  TVB渣馬違規 陳展鵬黃翠如掛工作證扮跑手

玩電話 <br><br>開跑時 TVB由著住貼身皮褲兼高筒鞋的徐子珊揮曬手領跑,而陳展鵬和黃翠如身上掛住紫色的工作證,是渣馬大會的工作證,但 TVB將其掛在藝員身上就當係跑手。


真面目

博大霧  TVB渣馬違規 陳展鵬黃翠如掛工作證扮跑手

2013年02月27日

渣打馬拉松近年成為市民週日趁熱鬧好去處,除有跑手掛住自拍累街坊外,更淪為電視台紮馬宣傳場地。

剛於週日( 24日)舉行的渣馬, TVB臨門吹雞近 40名藝人落場,誓要打贏 HKTV的 30人大軍,但本刊發現部分藝員如陳展鵬、黃翠如、蘇基古明華、黃智雯等都沒有佩帶大會指定的選手號碼布,只掛住大會的工作證在跑道亂趁兼作狀開跑,影完相攞完彩,幾分鐘就鬆人。

放大圖片

現正出街套《心路 GPS》女主角黃翠如全程唔敢拉開外套,但仍見到她掛 著綠色帶的工作證(箭嘴),身旁的細細粒(小寶)即使有報名亦只係作狀跑。

得悉王維基的 HKTV派出 30名藝人跑渣馬,貴為大會合作電視直播單位的 TVB在賽前突然吹雞,終於在渣馬召集到 40名藝人於週日淩晨 6點起跑,但領軍的徐子珊等 11人即場被發現揸流攤,只跑了 8分鐘便坐低休息。徐子珊承認假跑:「本身打壞,行上 嚟(東區走廊起跑點)都扯曬蝦,一陣要吸氧氣咪好瘀。」

跑道快閃

唔只假跑,本刊仲發現齊齊在起步點作狀跑的陳展鵬、黃翠如、古明華、黃智雯、胡鴻鈞等沒有報名,心口掛住的是大會工作證,而不是參賽者的號碼布,渾水摸魚扮跑手,起跑時又跟 40人一齊開跑係威係勢,但實情不是跑手卻在跑道跑步已涉嫌違規,難怪一眾藝員跑幾分鐘就散水。

主辦渣馬的業餘田徑總會發言人 Stella表示:「向 TVB了解過,佢哋用工作證當 pass畀員工入場,係唔可以進入跑道,跑嘅話屬違規,會取消佢哋資格。」但冇參賽又何來取消資格呢?是否永遠禁止參賽? Stella則說:「總之取消資格啦。」

而 TVB外事部袁小姐解釋:「部分藝員想去支持,唔係跑。我 哋係製作單位,藝員係大批跟車入場 嘅,掛住工作證可以 喺場內活動,(點解會落 咗場跑?)我要問問至答到你。」不如話佢 哋演慣戲,想扮運動員仲好啦!

放大圖片

冇布牌扮跑手

開跑唔夠 15分鐘,大部分 TVB藝員已唔再跑,停低影完大合照就鬆人,其中冇報名參賽的 6位藝人亦有大合照。

放大圖片

清晨 6點 20分起跑, 8分鐘後徐子珊、黃翠如、黃智雯等就已被發現坐在路旁休息。

HKTV跑足 10K

放大圖片

第一次跑馬拉松的周俊偉以 HKTV藝人身份參賽,用了 1小時 08分完成,是 HKTV中跑得最快。

放大圖片

曾組隊玩「毅行者」的王維基冇落場,但率領近 30名藝人參加 10公里賽事,全部跑足全程冇花假,體育精神贏曬 TVB。

又掉包 蔚雨芯懵冒 Carol

上年陳冠希被踢爆用別人的號碼跑渣馬,被罰停賽一年,估唔到今年蔚雨芯步其後塵。

有魔鬼巨胸之稱的蔚雨芯用了近個半小時完成 10公里賽事,但翻查大會資料,她的號碼 A6173報名人是楊麗華,亦即浸大 E神 Carol楊焉(前藝名楊梓瑤)的真名,與她同屬一間經理人公司,估唔到舊年陳冠希出 咗事仲咁唔醒目!

蔚雨芯解釋:「公司幫我報名,個號碼係同事分畀我 嘅,我以為係我 㗎,可能同事畀錯 咗我啦!其實志在參與 啫,冇所謂啦!」

放大圖片
放大圖片

浸大 E神

玩電話 <br><br>開跑時 TVB由著住貼身皮褲兼高筒鞋的徐子珊揮曬手領跑,而陳展鵬和黃翠如身上掛住紫色的工作證,是渣馬大會的工作證,但 TVB將其掛在藝員身上就當係跑手。

有人認真跑  10公里

今年亦有唔少藝人跑足全程,成績唔錯, 著小背心的劉心悠最養眼,而關智斌更在 1小時內完成 10公里賽事。

放大圖片

劉心悠  1小時 06分

放大圖片

關智斌  54分

放大圖片

徐濠縈  58分

放大圖片

陳國峰  1小時 02分

放大圖片

狄易達  1小時 09分

放大圖片

鍾舒漫  1小時 10分

放大圖片

梁小冰  1小時 23分

放大圖片

唐寧  1小時 30分

半馬

放大圖片

吳浩康  2小時 16分

全馬

放大圖片

張致恒  5小時 50分



.[FACE]博大霧  TVB渣馬違規 陳展鵬黃翠如掛工作證扮跑手
http://veryy8.blogspot.com/2013/02/face-tvb-tvb-face_27.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...