搜尋此網誌

2013年4月10日星期三

最筍好工 王維基停開劇簽人 蒙嘉慧白𢭃 100萬




真面目

最筍好工 王維基停開劇簽人 蒙嘉慧白𢭃 100萬

新免費電視牌照唔知政府拖到幾時,本來上月尾應該明朗化,但是行政會議連有冇討論都說「無可奉告」,發牌凶多吉少!

王維基斥資 50億打造的香港電視,面臨冇牌危機都要變陣,最近縮皮暫停挖角同減產,封實大水喉;而剛剛簽約香港電視的蒙嘉慧( YoYo)亦未知幾時開工,據知她未拍劇已收定酬勞,隨時𢭃完人工唔使開工。

蒙嘉慧拍完《仁心解碼 II》已正式離開無綫,雖然想低調過檔香港電視( HKTV),但據知她已跟 HKTV用部頭形式簽約,收 10萬一集天價拍劇。

樣樣慳住使

本來好有信心在 HKTV同張可頤爭一姐的她,卻沒料到政府遲遲唔肯發牌,最近王維基更突然縮皮,樣樣要睇住嚟使,唔單止暫停挖角簽藝員,連劇集都要減產。知情人士說,本來 YoYo一過檔即會拍劇,現在要延遲到年尾:「本來有套 20集偵探劇預咗 YoYo嘅,但係政府連發牌時間表都未有,王生唔敢開劇開得之前咁密,好多劇都押後開鏡, YoYo套劇推遲至 10月打後,如果發牌方面仲未有聲氣,分分鐘開唔到。」

知情人士又透露, YoYo開劇前已先袋錢。「一向王生挖角過嚟嘅演員如果有價值,都會先畀錢、後拍劇, YoYo應該同張可頤差唔多收咗一半先。」

香港電視發言人 Jessie上週五( 5日)承認,拍劇進度因未獲發牌而要調整:「最近都冇挖角或者簽新人,可能要等發牌喇!之前拍劇係拍得太快,既然未發到牌,啲劇都唔使咁急開。王生(王維基)都講到明,𠵱家唔急,所以拍劇唔准再飛紙仔,要齊曬劇本先開鏡。」現時已開鏡的就只有惠英紅的《我阿媽係黑玫瑰》及梁小冰的《導火新聞線》,而 YoYo新劇則開工無期。

吹雞欠新意

王維基的香港電視自挖角潮起,簽過唔少無綫藝員及幕後人員,每次大型活動必定曬冷,而無綫亦不甘示弱,在活動及馬拉松賽都吹雞鬥人多,可惜造勢做得多,個牌始終未有,據知已令公司內士氣大減。

《導火新聞線》遲開工

HKTV的《導火新聞線》原定 2月開鏡,但因發牌無期,延至上月底才開工。

《我阿媽係黑玫瑰》急停

由惠英紅擔正的《我阿媽係黑玫瑰》開鏡後,突然停工至 5月才復工惹來揣測,但 HKTV發言人解釋,只是主角小紅姐要去韓國公幹,所以暫時停拍;而另一套黄日華的《歲月樓情》則未知幾時開工。

YoYo:唔使問

100萬袋袋平安又唔使開工,記者致電蒙嘉慧,可是 YoYo拒絕回應:「唔使問,我唔會答!(係咪就快拍王維基嘅劇?)我唔屬於任何機構。」講完匆匆掛線。而 YoYo經理人 Ali則表示:「𠵱家好多嘢好初步,唔答得住!(擔唔擔心政府唔發牌?)發唔發牌唔關事嘅!」

《仁心解碼 II》是蒙嘉慧約滿前最後一齣劇,她卻在播出前接到無綫通知,被飛出劇集宣傳,連老公鄭伊健都忍唔住鬧 TVB:「一邊叫人續約,又唔畀人宣傳,咁點續約呀?」

張可頤上月拍完《客家女人》後,暫時未有工開,可能要等 HKTV發到牌至有着落。《蘋果日報》圖片

戲勢大減

政府唔開綠燈,免費電視牌照得個講字,王維基的香港電視又返唔到轉頭,惟有減產減開支,由以往每月拍 3劇減到兩月開 3劇;電視台內部更傳出政府將拒絕發牌的傳聞,拍好的劇集要賣埠回吐,未算人心惶惶,不過冇最初咁口響囉!

唔怕嘥

《客家女人》編審鮑偉聰

雖然每集有 100萬製作費,但我哋都要搵贊助,又因為我哋全實景拍攝,如果要酒樓景咪搵間酒樓贊助囉,慳番啲租場費。就算唔發牌我又唔擔心啲劇會嘥咗,賣出去實有人要!

聽過唔發牌

薑麗文

有聽過唔發牌傳聞呀,但 feel唔到有人驚喎!我只係知阿哥(薑文傑)日日都拍緊,唔擔心,對王生有信心,我都啱啱拍完劇開始番歌唱事業。

寫好先拍

林嘉華

𠵱家拍劇唔使咁急,公司要將劇本寫好啲至拍,所以開劇進度係比以前慢。政府都未講任何嘢,我哋又點知佢發唔發牌,只知日日開工氣氛都好好。

上內地發展

陳思齊(前名陳凱欣)

我 4月約滿 TVB,傾緊過 HKTV拍劇,冇乜擔心發牌問題,反正我 2年前已唔想留喺 TVB,簽咗 HKTV我都會上內地發展。

採訪、撰文、攝影:娛樂組


. 最筍好工 王維基停開劇簽人 蒙嘉慧白𢭃 100萬
http://hittt.blogspot.com/2013/04/100.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...