搜尋此網誌

2013年4月10日星期三

Kabby 新版𡃁妹仔




Beauty Hunt

Kabby 新版𡃁妹仔

82年套經典電影《𡃁妹仔》,當年新人溫碧霞憑電影一炮而紅,今年再拍延續篇《𡃁妹仔之微交少女》。事隔 31年,溫碧霞升呢做阿媽,而周秀娜師妹許雅婷( Kabby)則做新𡃁妹仔之一。

18歲的 Kabby,上年被 G.M.E𥄫中成為周秀娜師妹,初期曾被公司塑造成「淘女郎」(淘寶網模)兼做《蘋果動新聞》妹。而今年 Kabby衝出模界,唔只進軍電影圈,還會連同公司師姐組隊唱歌,總之唔會學其他𡃁模一味靠剝, Kabby有運行啦!

有「翻版 Kama」之稱的 Kabby,第一次拍戲就要做叛逆少女, Kabby話開鏡頭二日都未適應,幸得「阿媽」溫碧霞提點。「戲中要叫 Irene(溫碧霞)做阿媽,同佢仲有好多嗌交戲,開頭係好唔慣、好唔自然, Irene冇刻意教我做戲,每日佢都會嚟睇我、關心我,令我放鬆好多,之後愈拍愈順。最大膽一幕,就係同 Dominic(糖妹男友何浩文)嘅床戲,事前我飲咗半支紅酒壯膽,露全背已經係我嘅底線!」

Kabby未拍《𡃁妹仔》前,經常幫《蘋果動新聞》做「爽女」講新聞,不過最近忙於拍戲,所以已經減少出現。

《𡃁妹仔之微交少女》中做溫碧霞女兒, Kabby話交到功課全靠「阿媽」教路。

Profile

姓名:許雅婷( Kabby)

年齡: 18歲

身高: 160cm

三圍: 34、 25、 35

喜愛演員:張曼玉、張栢芝

組隊唱歌

開鏡前一星期才收到試鏡通知, cast了兩次便成為新一代𡃁妹仔,從未接受過演藝訓練的 Kabby,第一日開工就一試鍾情,愛上做戲。

「自細興趣唱歌跳舞,夢想係做歌手,但第一日埋位後就發覺對做戲好有興趣,愈做愈鍾意,我希望可以接拍更多電影。公司知我鍾意唱歌,今年亦會安排我加入 LemonBeez組成 3人組合一齊唱歌,我都想多方面發展,好似師姐 Chrissie一樣做全能藝人。」

Kabby(中)舊年被 G.M.E睇中簽做𡃁模,好在佢唔使剝,只係做過吓「淘女郎」,負責 sell吓強國淘寶網 product,而一班淘女郎當中,暫時以佢最快跑出。

採訪、撰文:魏紫嫦

攝影:範仲良

形象: Bryan@the Flaming

服裝: Bershka


. Kabby 新版𡃁妹仔
http://hittt.blogspot.com/2013/04/kabby.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...