搜尋此網誌

2013年4月10日星期三

有米男友羅孝勇包起 林欣彤搬金屋醫抑鬱

有報道指羅孝勇(右)家境不俗,而且對Mag照顧有加。(資料圖片)


有米男友羅孝勇包起 林欣彤搬金屋醫抑鬱

      

「巨聲」羅孝勇愛情至上 懶理父母反對 「包實」林欣彤

巨聲幫出身嘅林欣彤(Mag)同家境唔錯嘅羅孝勇,已經行埋三年,感情穩定,雖然兩人冇認戀情,但就經常被影到拍拖,Mag仲試過被拍到出入男友豪宅。

去年Mag因聲帶撕裂,又指佢有情緒病同輕微厭食症,所以要停工休息,不過羅孝勇戀愛大過天,對Mag不離不棄。

有傳Mag同男友雙親關係麻麻,甚至話羅父認為囝囝事業剛有起色,就應該專心事業,所以勸佢同Mag分手,但羅孝勇依然支持女友,今日有報道話男方「包起」Mag起居飲食﹑衣食住行,羅孝勇仲唔理父母反對,搬離何文田豪宅,仲以月租四萬租下紅磡服務式住宅,等Mag可以好好靜心休息,治療情緒病,認真係廿四孝男友。



有報道指羅孝勇(右)家境不俗,而且對Mag照顧有加。(資料圖片)

林欣彤考車牌一次Pass

歌手林欣彤(Mag)現身香港駕駛學院進行棍波客貨車駕駛考試,實行要升格為「女車手」,結果成功一take過合格。Mag坦言考牌過程緊張﹕「考牌官個樣好cool,搞到我好驚,考試中途又突然落雨,有啲手忙腳亂。」順利通過考試的Mag早有買車打算,問她可希望和緋聞男友羅孝勇遊車河?她笑說:「睇佢敢唔敢坐啦!」

另外,有報道指Mag與羅孝勇搬到紅磡共賦同居,又指因男方的父母不喜歡Mag要她搬走,Mag作出否認:「佢住何文田,我繼續住大埔。我有見過佢父母,唔覺得討厭我。」

林欣彤順利pass好開心。

林欣彤順利pass好開心。

歡迎關注微信:hkchannel,更方便地獲取最新資訊


.有米男友羅孝勇包起 林欣彤搬金屋醫抑鬱
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_10.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...