搜尋此網誌

2013年4月10日星期三

戒可樂戒油鹽  G.E.M.軍訓齋食包




FBI

戒可樂戒油鹽  G.E.M.軍訓齋食包

今個星期五( 12日)輪到 G.E.M. BB(鄧紫棋)演唱會開騷,一做 5場喎, FBI聽聞 G.E.M.呢期啲時間表似足軍訓,每日一早起身做 gym、排舞、練歌,十足操兵一樣,都係想夠氣又夠力做場 good show囉!上星期, FBI仲一連 2日發現 G.E.M.去排舞同練歌。

男歌手開騷就話穀肌, FBI打畀 G.E.M. BB, 21歲 G.E.M.話自己嘅健康程度同大隻度𠵱家係最高峰:「我每日朝早喺屋企一路踩 stepper,一路記歌詞,跟住就去 High King(著名排舞師)度練舞,每日 3粒鐘;練完舞就去同 band綵排,直落到夜晚 12點。每日如是,好悶㗎!為咗演唱會,我仲戒咗自己最愛嘅可樂、油同埋鹽,不過要有充足體力,就唔戒得澱粉質,但就淨係可以食麥包同米粉囉!」

操咗兩個月, G.E.M.嘅努力, FBI都有眼睇,人仔細細,見佢手瓜起𦟌、小腿又似小節瓜咁,就知啦!

3/4

上週三( 3日) G.E.M.喺 High King位於尖沙咀嘅排舞室練舞練到傍晚,就由男 dancer陪同去便利店買飲品,大家睇吓 G.E.M.嘅腳瓜起曬𦟌就知佢操得好勁啦!

7/4

阿 G.E.M.出曬名係可樂精,一日啪幾罐當水飲,不過為咗場騷,戒咗三個月,去便利店都係買無糖茶咋!

最近幾個禮拜, G.E.M.都會喺微博倒數演唱會,兼報告操 fit進度,中間手瓜起曬𦟌嗰張,當然係移花接木啦。

撰文、攝影: FBI

電話報料: 9106 2799

電郵報料: mailto:facenews@nextmedia.com


. 戒可樂戒油鹽  G.E.M.軍訓齋食包
http://hittt.blogspot.com/2013/04/gem.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...