搜尋此網誌

2013年4月25日星期四

大方啲啦




社交圈

大方啲啦

出得嚟社交場合,就預咗俾記者影相、評頭品足兼問長問短,大大方方,總好過遮遮掩掩。

趙世曾 有新女

上週六音樂劇《辣身舞》在文化中心公演,趙世曾帶住個後生新女赴會,個女仔見有記者影相即彈開(箭嘴),問趙生女伴是否女友?「佢係我內地秘書孫小姐。」之後仲補多句:「佢以前喺中原做地產。」他的女兒趙式芝與楊如芯更早到場(右圖), Gigi笑言:「大家 say咗 hi,冇特別介紹(女伴)。」問她趙生與 Sean有否破冰?「有打招呼,但冇傾偈。」幾時安排飯局?「要等大家 ready, Sean好少同男人傾偈,希望好快有呢日。」

林煒珽 未想結婚

林建名細女林煒珽上週四出席 Chloe活動,問佢最近做乜頻頻出嚟蒲?她大方話:「兩、三個星期前我同外籍男友(右圖)分咗手。」唔講都唔覺,因為見佢唔算太傷心,「我哋係和平分手,同佢都拍咗年半,佢卅幾歲好想結婚,但我得廿六歲,我想四年後先諗,大家想法唔同。」

王馨平 感受性感

Lady Gaga同已故戴安娜王妃都愛著嘅英國內衣品牌 Rigby& Peller,上週四搞咗個茶聚招呼一班阿太,平時舉止含蓄的王馨平見到幾款特色內衣,都忍唔住又摸又攬感受吓,「真係好靚,好性感!」當日佢趕住要走,但就捉住公關話:「我會再約時間落鋪揀番套。」

王曼喜 最矮嗰個

馬詩慧(右圖)同大女王曼喜上週四結伴出席 Lanvin旗艦店開幕,穿露肩短裙的曼喜毫不掩飾她左手手臂內側的紋身,問她會否入行做 model?馬詩慧搶白話:「 Daddy唔主張仔女入行,不過佢都唔夠高,佢係全家最矮嗰個。」

撰文、攝影:名人組

mailto:nextb@nextmedia.com


. 大方啲啦
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_25.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...