搜尋此網誌

2013年4月25日星期四

城城呵住 肥苟橫行




探熱針

城城呵住 肥苟橫行

因為苟芸慧,引爆郭富城飛甩拍拖七年女友熊黛林,事件鬧大後,原本打算封口的城城,眼見「新歡」被一面倒狂插,終於忍不住,主動開口「護苟」,並三度發聲,幫肥苟講好說話!

被城城呵到出面,開心到喊唔出的肥苟,索性放棄扮「死狗」,改以勝利者姿態,高調出巡,甚至出口反寸熊黛林,更跟足做「城嫂」規矩,每逢城城有新戲上畫,必定捧場,支持男友。

至於甩拖「投韓」的熊黛林,經歷在韓國五日四夜散心之旅後,心情依然未平復,返到香港,繼續愁爆!

三度護苟

上星期,熊黛林在微博公布「分訊」,正式同拍拖七年的郭富城分手,隨即爆出導致「富黛」玩完的第三者,是同城城拍廣告撻着的苟芸慧。

一向強調唔講感情事的城城,被問到分手一事,開始時堅持說:「大家都知我性格,私人嘢一直都唔答,唔想再回應。」

但當知道「新寵」肥苟喊曬,城城竟即時忍唔住,為保護對方發聲。「吓!咁慘?其實唔使喊,清者自清,佢性格係咁,(即兜)不過其實我哋又唔係好熟。」

十九日(上週五),城城到機場準備飛北京出席活動,見有記者守候,竟然走近記者堆,主動開口問:「係咪又想問嘢?」

記者提到熊黛林在記者會上講分手講到想喊,城城並無異樣,態度還相當冷淡,對前度毫無反應,反而自動波再發出護苟宣言。「我想講今次呢件事,冇牽涉任何人,冇第三者,對苟姑娘,對任何人都係無辜。」

23/4打敗仗

熊黛林經過五日四夜韓國療傷之旅返港,點知越搞越病,喉嚨痛到出唔到聲,露出一副慘樣講不出聲。

21/4拉隊捧城

睇戲前,肥苟同樂大媽飲嘢,其間不時 send Whatsapp,唔知係唔係對城城愛的呼喚。

肥苟唔只得到城城歡心,仲得到樂大媽全家愛錫,她與樂大媽兩個仔繑住手一齊行。

成為勝利者的肥苟,星期日約埋樂大媽及其家人,一齊去捧城城新戲場,盡曬「城嫂」本分。

一向鍾意滾的城城,一到北京第一件事就去打邊爐。

19/4

滿面鬚根的城城,原本計劃在北京活動封口唔講感情,點知見到肥苟被圍攻,又忍唔住開口。

兩種心情

熊黛林在微博宣布分訊,城城就轉載佛經,暗示叫熊黛林放手。

除了公開「護苟」,心情大靚的城城,在機場等入閘時,不時攞住電話傳 Whatsapp,又攞住電子煙㩒着鐳射光周圍射,表現風騷;相反,同日出現機場,飛韓國療情傷的熊黛林,就一臉愁容,十問九唔答。

去到北京出席浪琴活動,城城繼續發揮護苟神功,主動講同熊黛林分手原因,「有啲事情不是表面上看到的那麼簡單,性格也很重要,我們中間不是有所謂的第三者。」

反寸情敵

對於城城三度親口對外呵番,原本匿埋屋企的苟芸慧,心情即刻有好轉,更在微博上曬幸福,「昨晚下完雨後,今早一睜開眼睛就看到了溫暖柔和的太陽光。朋友們,謝了!」

自言見到太陽光的她,更不再玩自閉,明知有傳媒候駕,仍照樣出巡。記者問她有否覺得熊黛林的「唔知邊個先應該喊」言論,是向她作出反擊,肥苟即反寸情敵,「我架的士唔知去咗邊,佢更無辜,佢 lost咗,我講緊架的士咋!」

新「城嫂」愈來愈得到城城認可,肥苟更加風騷!星期日(二十一日),苟芸慧原本要出席《金枝慾孽貳》宣傳活動,但無綫為免小三風波纏身的苟姑娘喧賓奪主,決定禁她出席活動。

無份做宣傳,苟芸慧十二點半離開西環寓所,先到銅鑼灣扮靚修甲,見有記者跟住,肥苟於是走後門離開。

一心撇甩記者,因為要趕住去見城城。三點十五分,苟芸慧去到圓方,會合樂大媽(樂易玲)一家人,在戲院旁邊餐廳醫肚後,四點十分一行人殺入戲院,睇由城城和張家輝合演新戲《同謀》。專誠捧男友場的肥苟,睇完戲後心情大靚,與樂易玲兩個仔,繑住手一齊行商場。

過往每逢郭富城有新戲上畫,熊黛林都會第一時間買飛,請埋同事、朋友睇戲,估唔到,新任「城嫂」肥苟,都有樣學樣。

分頭出現

城城同熊黛林同日出現機場,但兩人冇緣再見,愁容滿面的熊黛林,在飛韓國前,先喺機場 shopping療傷。

熊黛林用微信 send訊息,但城城是用 Whatsapp,所以肯定唔係他們聯絡對話中。

城城貪玩攞住支電子煙周圍射人。

最近見到城城經常電話不離手,不時 send訊息。

19/4

城城去到灣仔一幢滿布雀館的大廈打通宵牌,逗留至清晨六點半,但他表示同朋友傾公事,冇講感情喎!

離開時,城城駕住林寶堅尼 Gallardo Coupe。

有報導指熊黛林與億萬富商有路,她即刻在微博上澄清。

20/4

得到城城呵番,第二日肥苟即出場寸熊黛林,又喺微博曬命。

有人在韓國見到熊黛林同朋友食燒肉,更將相放上微博。

城縱苟挫熊

「苟熊大戰」爆發近一個月,兩女不時隔空互寸,「肥苟」自稱「爛桃花」, Lynn即時反擊:「唔好惹咪冇事囉!」 4月 16日, Lynn在微博放上尾指戴戒指相片,並留言:「祝福自己,重新上路。」公告「富黛戀」正式玩完,連日來,三位主角繼續透過傳媒對話,但城城擺明偏幫「肥苟」, Lynn輸曬!

17日 苟芸慧出席《金枝慾孽貳》的宣傳活動時,對於被指小三,即時含淚說:「件事令我好唔開心,我都冇做過!唔係事實俾人咁寫好難受,我唔係佢哋講嘅小三!」

同日晚上,城城出席《同謀》慶功宴,提到苟芸慧落淚,即大為緊張:「好慘喎!唔使喊,清者自清,佢性格係咁,不過同佢唔係好熟,不真實嘅報導會影響女仔聲譽。」

18日 熊黛林出席內衣店開幕,首次開腔回應分手,提起苟芸慧喊曬聲稱無辜, Lynn亦含淚反擊:「我唔識佢,唔想答佢啲嘢……我唔知道邊個先應該喊。」(覺得城城太多緋聞?)可能佢工作控制唔到!(分手因為第三者?)我唔想傷害任何人,過去就由佢過去,唔計較咩原因。」

20日再被問到熊黛林反擊「唔知邊個先應該喊」,苟芸慧語無倫次,「我架的士去咗邊,佢更無辜,佢 lost咗,我講架的士。」

同日飛北京出席活動的城城,再次主動提起「小三」一事,公開替苟芸慧解圍:「有啲事情不是表面上看到的那麼簡單,性格也很重要,我們中間並不是有所謂的第三者,這對我們的關係是一種破壞。」更寄語 Lynn,「放手或許能讓對方找到更好的人……喜歡對方不一定白頭到老!」

輕鬆曬

喊唔出

忍着淚

戰火蔓延

「富黛分手」,三幫粉絲為力撐偶像展開罵戰,戰況更愈來愈激烈,連城城經理人小美、鄧萃雯亦牽涉在內,遭網友洗版。

小美發火

被粉絲狂轟「拆散鴛鴦」,又指她多年來針對熊黛林,小美即時連發四條微博反擊直斥:「說這些毒語的人有父母的嗎?」又表示自己一向「待人以德報怨」,更暗示 Lynn的粉絲冇家教:「有什麼藝人就有什麼樣式們的粉絲。」兩日後,熊黛林經理人阿 Kim引用聖經金句作反擊。

鄧萃雯捱轟

一篇微博有多達二千個留字,內裡大部分是鬧鄧萃雯。

同苟芸慧合作拍攝《金枝慾孽貳》的鄧萃雯,開腔力撐「肥苟」:「我只擔心苟姑娘,佢唔係呢種人(小三),苟芸慧好純。」被問到 Lynn矛頭直指苟芸慧時,她說:「呢啲事應該等男人出嚟講,有乜理由女人爭住講?咪咁傻。」

言論一出,即被網民瘋狂洗版,更發起罷睇《金枝貳》,鄧萃雯後來在微博留言,直斥網民「無聊」。

撰文、攝影:娛樂組

mailto:nextb@nextmedia.com


. 城城呵住 肥苟橫行
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_8481.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...