搜尋此網誌

2013年4月25日星期四

人面全非 新歡度升仙 詹瑞文變大迷信




探熱針

人面全非 新歡度升仙 詹瑞文變大迷信

詹瑞文去年搭上已婚女職員 Amenda後,不單為對方拋妻棄女,甚至言聽計從,怒炒十多名對 Amenda有意見的員工,曾力勸他珍惜家庭的兩位愛徒蝦頭和泰臣,也難逃一炒。

瘟女斷六親,性格喜好亦隨新歡 Amenda改變,屋企公司擺滿陣,變成大迷信!

搬入帝景峰

縱然詹瑞文死撐 Amenda並非導致他離婚的原因,但紙包唔住火,介入做小三的 Amenda隨後亦跟丈夫分居,並由詹瑞文的公司 PIP(文化產業)總經理身份,變為經理人,攞正牌出雙入對,早前更孖住搬進月租四萬的九龍塘豪宅帝景峰,關係愈來愈浮面。

一物治一物!身邊不少朋友形容詹瑞文如深陷迷陣,性格喜愛大幅度轉變,儼如另一個人。從不愛女人黐身的他,任由 Amenda如貼身膏藥黐到實,甚至將財政大權交由對方掌管;更由一個不信風水命理的人,變成大迷信。不但九龍塘寓所滿布風水局,公司也是滿天神佛。

9/4門口放陰司紙

阿詹隨新歡所好變咗大迷信後,在公司門口安放一對土地公公、婆婆神位外,又放拜鬼用的陰司紙及數個紅包,加埋泰國白象神,滿天鬼神。

4日後加料

四日後,發現門口的神位又加多一個大嘅土地公「坐鎮」,而一堆陰司紙及白象依然同在。

本月中,本刊發現青頭仔阿詹與 Amenda一起返工,又孖住撐枱腳。雖然新歡零姿色,但阿詹如迷魂般,經常深情望住 Amend傾偈。

衣食住行問高人

在詹瑞文公司門口外放了一個神位,內有一對土地公土地婆,但並沒有燒香供奉,反而在神像前放了一疊陰司紙;旁邊還放了一隻泰國象神及數個紅包。幾日後,記者發現已有一對土地公公婆婆的神位,又加多一個大土地公「坐鎮」,令神位如籠屋一樣擠逼。

據悉忽然信風水的詹瑞文,已沉迷到連衣食住行都要高人指點。

「阿詹之前信耶穌,雖然好少返教會,但久不久會搵牧師傾吓。同 Amenda一齊之後,佢改信風水, Amenda撮合佢同李居明(玄學家)合作喺新光演出《帝女詹》後,阿詹更加泥足深陷,風水佬話綠色旺佢,就將頭髮染成綠色,又戴到成身佛珠,屋企同公司擺滿風水陣,三日唔埋就問師傅行咩方向旺佢,以前佢好抗拒呢啲嘢,依家聽曬 Amenda話,好沉迷!」知情者說。

除屋企同公司擺滿風水陣,阿詹的七人車也掛上法器。

去年 Amenda(白衫)撮合下,阿詹跟玄學家李居明合作,在新光戲院演出《帝女詹》,有傳他自此更沉迷風水。

青頭賀志偉

曾志偉六十壽宴,做咗「青頭仔」的詹瑞文頸掛佛珠出席。有 Amenda做貼身膏藥,無論返工放工,詹瑞文從不落單。日前二人中午時分離開帝景峰,由司機接載返九龍灣辦公室,並在公司樓下餐廳撐枱腳。

記者致電詹瑞文前妻甄詠蓓,問她昔日與前夫共同打理 PIP時,公司有冇擺風水陣?「冇㗎,我哋都唔信。」得悉詹瑞文受 Amenda影響變大迷信,她即縮:「唔答啦,你哋問番佢!」甄詠蓓說。

有傳年初阿詹同新歡由紅磡雙雙搬進九龍塘豪宅帝景峰。當日離開公司後,阿詹便由司機送返九龍塘新居休息。

搭上 Amenda前,阿詹與相愛三十年的甄詠蓓育有十歲女兒樂童,兩公婆又合力創辦公司 PIP(文化產業),是圈中合拍夫妻。

六月阿詹拍住扮嘢始祖盧海鵬在紅館開騷搞笑,早前二人以豹小子造型大跳《 Gwiyomi》。

有指阿詹兩位愛徒蝦頭及泰臣因勸他珍惜家庭,最後遭 Amenda炒魷離開 PIP。

怪陣

玄學家吳佩孚看罷詹瑞文公司門口風水陣照片說:「乜咁亂!土地公公婆婆係正神,係放香爐供奉,唔係放陰司紙。鬼先會使冥通銀紙,五鬼運財就係陰神,就要用陰司紙。拜呢啲一定有風險,始終都係鬼,好易失控俾佢玩返轉頭。同埋一個土地公就夠啦,再加多個大嘅都係多此一舉,又擺埋泰國象神吸財,咁多嘢只可以講個陣好古怪囉!」

撰文、攝影:娛樂組

mailto:nextb@nextmedia.com


. 人面全非 新歡度升仙 詹瑞文變大迷信
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_2165.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...