搜尋此網誌

2013年4月25日星期四

有着落 加國富二代 追入片場周秀娜:我係想拍拖!




探熱針

有着落 加國富二代 追入片場周秀娜:我係想拍拖!

與拍拖六年的髮型師男友陳偉成( Avis)分手後,周秀娜寄情工作,在卓韻芝執導的電影《爆 3俏嬌娃》日打夜打,搞到周身瘀傷,娜姐依然毫無感覺。早前本刊夜半探班,目睹有個 Benz男在片場外拎住禮物等足女神三粒鐘,認真癡情。

Benz男拎住好多禮物去片場探班,仲要不斷 Whats App女神,不過娜姐最後都冇親自收禮。

Benz男拎住好多禮物去片場探班,仲要不斷 Whats App女神,不過娜姐最後都冇親自收禮。

DaDa

早前娜姐練功夫練到拗柴,師妹 DaDa亦打到飛起,淩空轉身冇揸流攤。

送玫瑰花

周秀娜有心口,更加有腦,由模界打入影圈,從不錫身!同前度六年情玩完,激減一圈的娜姐,靠工作麻醉傷口,日前在電影《爆 3俏嬌娃》的拍攝現場,見她與師妹盧頌芝( DaDa)跟內地動作指導練招式,十分認真。

等候埋位期間,娜姐不時拎住電話 Whats App,記者在旁看到部分對話內容,寫着「我今晚冇時間,要不停打,你走啦,我唔會出嚟」;與她傳過緋聞的電影監製兼出品人黃永峰( Charlie),也一直在一旁與娜姐密斟毫不忌諱。「合作要有交流,根本冇嘢使乜怕。」 Charlie說。

探班當晚,有個揸 Benz,戇居居拎住兩份禮物的男子,一直守在片場外,打聽之下,原來 Benz男是等周秀娜。

「佢( Benz男)前幾日已經嚟過,仲送咗紮九十九支玫瑰花俾娜姐,今日又攞住兩份禮物嚟。」一名工作人員透露。

據知, Benz男是加拿大的富二代,家族在當地開娛樂公司,雙方因為斟洽到加拿大登台而認識。對方知道娜姐甩拖後便發動長途電話追求攻勢,獲悉她拍打戲受傷,更索性由加拿大飛來香港獻殷勤。

到真正 roll機,娜姐要踩 4吋高踭鞋同人對打,打得又睇得。

打完一輪,娜姐即時食糖水補充體力,仲要用冰敷腳紓緩一下。

Benz男在片場癡等,娜姐 Whats App屢勸對方走人。

老闆 Charlie(左一)探班,娜姐同師妹 DaDa(右二)及餘曉彤(右三)跟他齊睇 playback吹水。

細細粒同娜姐一齊拍瘦身廣告,要減到好似娜姐身形,細細粒睇嚟先要拍拖然後再失戀。

無時間了解

不過 Benz男即使呆等了三個鐘,周秀娜仍沒有心軟,出去見對方一面,只是以 Whats App打發他。

對於 Benz男由加拿大追到香港,娜姐甜笑說:「冇嘢係冇可能,不過 timing唔啱,今晚要拍場大嘅打戲,唔想分心。其實我最緊要係先養好腳傷,其他嘢都唔想諗住,順其自然啦。」

據娜姐身邊人透露,她對 Benz男印象不錯,只礙於要開工,無時間相處了解。

「講真,我係想拍拖,想有人孭我返屋企,靚仔只係一個 bonus,都要有時間相處食吓飯了解,但我連呢啲時間都冇。嚟片場搵我一啲都唔浪漫囉,我要浪漫呀,喺片場我要開工,唔通叫佢幫我捽吓隻痛腳咩!」周秀娜說。

乘虛而入

男友偷食搞散六年情,周秀娜宣布甩拖重新「掛牌」,圈內圈外裙下臣,即時出擊,乘虛而入。

藍籌小方

同 Avis一分手,跟娜姐首傳緋聞的是名草有主的方力申。有指二人在內地合作劇集《唐朝浪漫英雄》時一度撻着,同期更發現「方太」鄧麗欣心情低落,借酒消愁。

內衣老闆

跟貼方力申吼住失戀娜姐的,是內衣品牌 La MIU老闆董路。有指他借搵對方任內衣代言人為名,追求為實,二人曾被發現在西貢撐枱腳食海鮮,態度親暱。

撰文、攝影:娛樂組

mailto:nextb@nextmedia.com


. 有着落 加國富二代 追入片場周秀娜:我係想拍拖!
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_1944.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...