搜尋此網誌

2012年10月16日星期二

賈曉晨呻少見樊少皇

賈曉晨呻少見樊少皇




賈曉晨透露男友都有欣賞過她的演出。

賈曉晨(JJ)、莊思敏、梁烈唯等昨日到尖沙嘴出席《Big Boys Club》700集狂歡慶祝派對,昨日有消息指JJ因搭上錢國偉,男友樊少皇一怒之下與她分手,JJ昨日否認其事,並滿有自信說:「冇呀,我哋好正常,好穩定,完全冇問題,有問題都系太少見面,其他完全冇嘢。」

正印監場

對於與錢國偉傳緋聞,JJ哈哈大笑說:「系唔系想寫我哋宣傳片(指《Hong Kong Style》),當日拍嘢好趕,都冇睇人哋版本系點,錢國偉話只系見我好少,我拍完先知自己位置咁重要。拍攝當日渠真正女友都喺現場啦,不過都多謝佢咁睇得起我。」



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...