搜尋此網誌

2013年1月4日星期五

[忽然1周]鄧健泓唔食豬扒改食雞

龍肉食得多都冇味啦,何況豬扒!(設計對白) <br><br>鄧健泓望住餐牌好耐,最終都係揀咗雞飯,連快餐店最出名嘅焗豬扒飯都冇叫,明顯呢排食豬扒食得多,滯咗!


媽咪姐

鄧健泓唔食豬扒改食雞

2013年01月04日

鍾意食雞?梗係唔止呂方一個啦,原來鄧健泓都好鍾意㗎。

早排《忽周》獨家爆佢同豬扒港姐張嘉兒過夜斷正,唔知係咪食得豬扒多,胃口悶滯,早兩日鄧健泓竟一支公喺屋企樓下間快餐店食雞飯。

當然啦,鄧生梗係冇呂方咁嘴刁,不過求其落街食雞飯嘅舉動,就好配合佢「唔理好醜但求就手」嘅雜食性格。

放大圖片

雖然冇人認得鄧健泓,但佢都四圍望,食雞飯好唔專心喎。

放大圖片

鄧健泓 11月初跟拍拖兩年嘅龔嘉欣分手,無耐就被影到跟豬扒港姐張嘉兒同車。



.[忽然1周]鄧健泓唔食豬扒改食雞
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/1_575.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...