搜尋此網誌

2013年1月4日星期五

王君馨處女之吻唔益謝天華

王君馨


王君馨處女之吻唔益謝天華

前港姐王君馨戲外予人純情之感,不過原來戲內亦然!君馨自言在新劇中與謝天華發展感情線,本來二人在劇中有接吻戲,惟導演得知是次為君馨螢幕初吻,寧願刪剪戲份也不願益天華!

無綫藝人王君馨自2007年參選港姐奪亞軍後加入娛樂圈,由最初演出綜藝節目,到近年轉戰拍劇,最近,君馨更在新劇《法網狙擊》中扮演一名樣靚學歷高的單純女孩子,並與謝天華有感情線。不過面對如此思想簡單的角色,君馨反而感到不慣:「我係一個鍾意諗深奧嘢嘅人,所以愈簡單嘅角色愈做唔到,好彩有天華呢個好阿哥開解我同幫我,才不致太緊張!」



王君馨到目前為止仍未獻出螢幕初吻。

刪剪kiss戲

不過提到拍攝此劇的難忘事,君馨笑言本來將奉獻其螢幕初吻予謝天華,惟該場吻戲卻因她向導演說了一些感性話後而被刪剪,她說:「記得有場戲係講天華帶我去睇流星雨,本來情到濃時同佢有一場kiss戲,我同導演講『多謝你安排咗場咁浪漫嘅戲畀我,呢個係我嘅螢幕初吻!』跟住導演話『嚇!竟然咁益個衰仔?』跟住佢就刪咗場kiss戲!所以我到目前為止嘅螢幕初吻仲未失守o架,哈哈!」

謝天華

謝天華

王君馨

不懂中文的王君馨自言作了一首中文歌,她笑言這是神跡。

竟寫中文歌

此外,君馨又透露最近作了一首歌,她說:「我唔識中文,但竟然寫到一首中文歌!本身寫咗一首英文歌,但經網上翻譯成中文後,仲係押韻添,你話係咪好感動?希望未來嘅日子可以嘗試製作MV同作多啲歌。」

文:專案組

攝影:秦健輝

服裝、場地:Amen Papa

髮型:Mo@HH

化妝:Pheobe



.王君馨處女之吻唔益謝天華
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_4.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...