搜尋此網誌

2013年1月4日星期五

黃子華4月拍TVB劇 或拍《男親女愛2》




黃子華4月拍TVB劇 或拍《男親女愛2》

黃子華和鄭裕玲(嘟嘟)當年以《男親女愛》創下50點最高收視紀錄,二人的世紀一吻更令人津津樂道,由於該劇監製徐正康去年回巢無綫,有傳他已拉攏子華和嘟嘟復合拍《男親2》。

徐正康昨日被問到此事時說:「我知子華係畀咗個期無綫,但我o依家拍緊《傳愛事務所》拍到中段,未咁快諗下個劇本,嘟嘟唔係一般拍無綫劇集嘅女演員,我哋要配合佢嘅生活習慣,又要就子華個期,係有一定難度。」據了解子華給無綫的檔期是4月,高層梁家樹確也想搵子華拍佘詩曼開《絕代商驕》續集,肯定的是子華會為無綫拍劇,觀眾將有眼福了。



■據知子華給了4月檔期無綫,大有機會與嘟嘟再續戲緣。《男親女愛》劇照



.黃子華4月拍TVB劇 或拍《男親女愛2》
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/4tvb-2.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...