搜尋此網誌

2013年1月4日星期五

[忽然1周]30秒強姦戲衝擊尺度 高海寧剝上位:可以激啲

「裸」到盡 <br><br>《法》劇下星期講到高海寧飾演的見習檢控官,俾富二代白健恩摑暈兼強姦,姦完再抬高 Ling上身,扮女方自願交合。其中一張花絮相所見,高 Ling成個大露背現形,而下身只以黑色貼身褲仔打底,心口則只有一小塊白布遮住(圓圖),裸露程度堪稱電視史上最激一次。


滾熱辣

30秒強姦戲衝擊尺度 高海寧剝上位:可以激啲

2013年01月04日

08年落選港姐高海寧,入行以來,深懂上位之道,將 34D原始胸器當作生財工具。去年底,正值花旦離巢熱,以往一直是飲食節目鐵腳的她,終成功出關拍攝劇集。在新劇《法網狙擊》,由閒角升呢做第三女主角。

遇上百年難得一遇的花旦荒,搏紮高海寧更豁出去,在下周三( 9日)《法》劇一場歷時 30秒的強姦戲中,將會被飾演富二代的白健恩 SM強姦,更有她豪曬全背鏡頭,場面震撼。

一直是家中經濟支柱的高海寧,去年中被旅行社太子爺狠撇,頓失靠山,難怪今次盡地一煲,她向記者坦言:「雖然搞到周身瘀曬,但呢個唔係我底線,其實我可以再激 啲!」

劇集《法網狙擊》下周三( 9日)進入高潮,劇情講到飾演見習檢控官的高海寧為救朋友,隻身勇闖一迷幻派對,中途俾富家子白健恩𥄫中,被強行拖入房施暴。片段中,飲醉酒的白健恩和高海寧在房間內拉扯一輪,最終男方將她制服,推她落牀後,再壓在她身上又攬又錫,高海寧最終失守。姦戲片長 30多秒,有聲有動作,但講到最激一幕,一定是大露背的高海寧騎在赤膊的白健恩身上,加上兩人下身被棉被遮住,鏡頭惹人無限遐想。

放大圖片

搏「露」命

周一除夕當晚,高海寧在 7度低溫下,依然低胸短裙現身倒數活動。震騰騰的她講到在劇中被姦,竟然話:「呢個唔係我 嘅底線,我可以再激 啲!」為賺錢乜都肯制。

放大圖片

俾仔撇靠自己

高海寧原本與開旅行社的太子爺丘至剛拍拖,但為保飯碗,她每次拍拖都要偷偷摸摸。有指男友終頂唔順,半年前嗌分手。頓失靠山,難怪甩拖高 Ling要靠天賦本錢搵食。

施暴男:佢做主動

放大圖片

《法》劇監製文偉鴻今次揀高海寧做被姦律師,除了因為她在《為食總司令》節目中剖白心情外,其肯搏肯露當然亦係首要條件。

據知,由於該場戲尺度太大膽,高海寧睇完劇本後,最初曾掙紮想推劇,更主動與監製、編審商討。「高 Ling同我 哋講話唔怕露,不過角色最重要係入屋,最驚係 啲師奶唔 buy兼俾人定型,到時得不償失。」不過當《法》劇監製文偉鴻向她清楚講解角色有很大發揮,強姦戲在劇情鋪排上是合情合理,她才放心一脫。

經監製再三安撫後,高海寧變得積極,在拍攝該場強姦戲時,更採取主動。與她做對手的白健恩表示:「我同高 Ling第一次合作,呢場強暴戲我 哋有好多動作,要不停互摑,開頭我都就位摑,驚太大力整親高 Ling。不過佢話冇問題,叫我唔使介意照摑落去,仲叫我大膽啲。佢又主動將我隻手擺 喺佢條腰度,佢坐上嚟做反應就得,諗起都好尷尬。」

30秒施暴連環睇

今次高海寧在《法》劇的被姦戲,據知歷時超過 30秒,由掟落 牀施暴到扯衫狂啜應有盡有。監製「交足貨」,網友應該唔會噓爆。

放大圖片

強扯入房

施暴男白健恩在迷幻派對中,一早𥄫中有樣有身材的高海寧,趁冇人留意,即勢兇夾狼狂扯女方入房。

放大圖片

擲落 牀露底

白健恩掟高海寧落 牀後,準備扯衫,不過高 Ling嗌到拆樓咁,掙紮中更露埋白色底褲,白最後摑暈對方兼狂咀。

放大圖片

摑暈高海寧後,白即為所欲為,更壓實女方心口兼扯開對方恤衫, 瞓身狂啜。

放大圖片

胸貼胸

二人之後胸貼胸攬作一團,白健恩狀甚享受,至於被打暈嘅高 Ling任由對方魚肉。

放大圖片

喊到失聲

遭白健恩虐打強姦後,高海寧喊到失聲,更鬧對方係人渣。

「姦」贏花旦

近半年,無 綫為搶收視,多次事先張揚會有花旦在劇中被姦。不過成功製造話題後,到播出時卻得啖笑。論可觀度,就只得高海寧呢場。

放大圖片

徐子珊一秒輪姦

在《雷霆掃毒》飾演酒吧拳手的徐子珊,被李家鼎打毒針後,迷糊間被他與 3名手下輪姦,但鏡頭僅得一秒,事後俾網友噓爆。

放大圖片

陳茵媺露膊施暴

陳茵媺在《天梯》中被流氓拖入後巷強姦。她被扯開衫鈕,僅露出一小截膊頭,強姦過程只得 4秒。

放大圖片

楊怡齋輪姦

在《名媛望族》飾演刀馬旦的楊怡,憶述被羅莽及手下輪姦破處。羅莽完事後,向楊怡拋下一句:「原來你仲未開苞。」就交代她被姦,連一秒鏡頭都冇。

合乎條例先出街

對於下周《法網狙擊》播出白健恩強姦高海寧一幕意識大膽戲,外事部總監曾醒明表示:「無綫有電視節目條例守則科嘅部門,佢哋會睇曬所有劇集,每幕畫面同對白都合乎條例要求先會出街。如果牽涉意識大膽鏡頭,我哋都會喺節目播出時加 PG家長指引,提醒節目入面有色情或者暴力鏡頭,家長需陪同小童收看。在合家歡時段(晚上 8點半)後播出的節目,都會嚴格遵守電視廣播條例。」換言之,有電視節目條例守則科把關,無綫亦相信今次播出的強姦片段不會觸犯廣管局的電視廣播條例。

高:搞到周身瘀

放大圖片

購物用贈券

高海寧對身材絕不吝嗇,反而 shopping就左諗右諗。上周六( 29日)出席完活動後,本刊拍得她在商場買化妝品時,亦用 coupon付款,夠曬知慳識儉。

靠劇上位的高海寧,為此表明大露背拍強姦戲絕非自己底線。「都唔係好激啫,我有 著短褲,見唔到啲乜。呢場戲除 咗露背外,都係互摑幾巴,你 哋唔好諗得咁嚴重。不過嗰場戲我嗌到聲嘶力竭,搞到周身瘀曬。(呢場戲係咪你底線?)如果劇情需要,我可以再激啲,呢場唔算係我底線。我都想爆,我唔怕呢場戲多人講,咁先證明有人睇我做戲。」

甩拖更搏

放大圖片

「裸」有前科

08年高海寧參選港姐時,被雜誌揭曾半裸拍硬照,當時她露全背外,更露埋半胸,尺度比強姦更激。

其實,現年 26歲的高海寧,以往出席活動都自動波露上又露下,為此她更與拍拖一年的「東南西北旅行社」的太子爺丘至剛起爭執。去年中,太子爺終頂唔順與她攤牌分手。知情人透露:「高 Ling本身好鍾意 Andy(丘至剛),不過 TVB講明唔俾佢 哋段戀情見光,驚影響高 Ling個騷價。 Andy嘈過好多次,加上男方父母唔鍾意高 Ling次次出 嚟 著咁少衫,兩個嘈嘈嚇就話不如分手。」

甩拖後的高海寧,收拾心情再度開「胸」。即使拍飲食節目《為食總司令》,亦穀到盡 著比堅尼,噴血程度爆燈之餘,還成為網上熱話,但就睇到女觀眾眼火爆。

賣肉養家

高海寧受盡白眼,其實有苦自己知。外間一直認為她貪慕虛榮賣肉求財,實情一家五口全靠她的收入。據知,高海寧父母多年來在旺角女人街擺賣銀器,收入唔多,加上還有兩個就讀中學的弟弟,五個人逼在旺角一個 500呎小單位居住。入行 5年,高海寧仍未有物業,現居單位亦只是租住,令她自覺要努力搵錢,回報屋企。

知情者說:「阿 Ling一向唔想父母喺女人街擺檔,又熱又辛苦,加上前年佢爸爸懷疑賣假貨俾海關捉咗,阿 Ling即刻叫佢哋唔好再擺檔,話寧願唔放假,自己辛苦啲接多幾個 job。但依家租金咁貴,擺街檔都已經掹掹緊。」高海寧亦曾向傳媒狂呻:「入行之後,爸媽都承受咗唔少壓力。以前阿媽肥嘟嘟,依家成個人都瘦曬。之前我想買咗樓先,但依家反而想快啲買個舖位,等佢哋唔使再擺街檔咁辛苦。」

Ling爸:佢好顧家

周二( 1日),高海寧父親高榮宜在寓所接受記者訪問。對於女兒經常行性感,他苦笑說:「佢份工係好辛苦 㗎,做父母點會唔擔心。(佢話唔介意辛苦,想快啲買樓俾你哋住?)佢係好為屋企,好顧家,其實我哋都有地方住,不過佢咁有我哋心,我哋都好開心。」之後記者再追問他有否見過女兒前男友丘至剛,他說:「其實個女都咁大,佢啲感情生活我都唔會過問,只係想佢搵到個錫佢嘅男友,唔會要求有錢仔。」

高海寧搞到周身瘀依然頂硬上,為孭起頭家,冇計!

放大圖片

佢好為屋企!(真實對白)

曾涉賣假貨被海關調查的高海寧老竇,周二( 1日)接受記者訪問時,坦言不覺高海寧賣性感,更多次稱讚女兒很顧家,為屋企付出很多。

放大圖片

阿媽變助手

除夕當晚,高海寧出席活動時,餅印阿媽亦在現場為愛女影相。據知高 Ling媽已甚少打理女人街舖頭生意,反而經常跟出跟入幫愛女打點一切。

忘年戀照啃

上周六( 29日)高海寧深宵為新劇《傳愛事務所》趕戲。連走幾場的她,以油炸鬼當晚餐。劇中她與 81歲胡楓譜忘年戀,更與對方在寒風中又攬又錫。

年賺二百萬

高海寧有事業線又肯露,唔少客戶都樂意搵她出騷。以往她的騷價不足兩萬蚊,不過她夠搏,出親活動都肯以性感亮相,酬勞在去年初便升至 4萬元。單計她去年的全年收入,輕易賺近二百萬。

活動: 4萬× 40個 $160萬

登台: 7萬× 5個 $35萬

總收入$195萬

放大圖片

19/8米蘭站開幕派對圖片

放大圖片

11/9「秋日營火會」開幕禮《蘋果日報》圖片

放大圖片

31/12 Mikiki商場倒數活動

色誘觀眾

高海寧這場強姦戲聲色俱備,陳煒同王君馨都唔執輸,齊齊在《法》劇拋胸搶收視,球來球往,實行加重口味搶收視。

第 24集陳煒火辣濕啜

放大圖片

5年前,郭政鴻在《師奶兵團》,為三點式法拉推油一幕,至今仍記憶猶新。今次由陳煒重演呢幕,推油變咀戲,畫面更火辣。

陳煒飾演四大地產商之一,為上位不擇手段,多次走法律罅犯案,令律政界對她束手無策。每次她遇到法律問題,都會搵大律師郭政鴻幫手,她知道男方對她有意,並順勢討好他,以協助自己犯案。

第 15集王君馨誘天華

放大圖片

謝天華本想約楊怡睇流星雨,不過女方冇應承,他隨即約會王君馨。兩人最終在郊外過了一晚夜。

王君馨飾演謝天華的秘書,主動向他示愛,仲穀曬胸引誘天華。

第 16集楊怡病發揞胸

放大圖片

楊怡發噩夢,其間心口揦住痛,仲自摸壓胸。

楊怡的母親、家姐都因乳癌過身,令她擔心都有此遺傳,在母親的每年忌辰,她都緊張得發噩夢兼心口痛,更懷疑自己患上乳癌。



.[忽然1周]30秒強姦戲衝擊尺度 高海寧剝上位:可以激啲
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/130.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...