搜尋此網誌

2013年1月31日星期四

[壹週刊]尷尬

唵嘛呢叭咪吽! <br><br>(六字大明咒)


社交圈

尷尬

2013年01月31日

世界真係細,名人社交圈比世界仲要細,拍拖分手再在社交場合撞番,尷尬?總有人唔知俾咩反應好,但亦有名人在鏡頭下就算做善事,都覺得渾身不自在,唔該大方 啲啦!

鄭家純太太 思縮

放大圖片

新世界發展主席鄭家純太太葉美卿,上週六隨大隊出席大寶法王泰耶多傑(圖)帶領的放生活動。呢個富豪徒弟全程黐住法王,但就十分避忌,一見鏡頭就擰歪面。據知鄭太除了捐錢起廟,亦有份包起法王來港的幾百萬經費,又安排他入住夫家的君悅酒店,難怪可以做貼身徒弟啦!

放大圖片

放生時,只有鄭太能貼實法王,她就象徵式托嚇籃底扮放生。

放大圖片

鄭志剛 阿爺免問

放大圖片

阿媽日日參佛,阿仔鄭志剛和新抱餘雅穎本週日就現身馬場,獲 Kent& Curwen Lion Jack Club封為榮譽會員,但見記者時就快步入場,要由品牌董事總經理、馮國經女兒馮詠儀再請出來。問鄭志剛有何新年願望?「身體健康。」但問及爺爺彤叔的健康情況,他就耍手說:「唔講啦!」

袁潔瑩 唔講密友

放大圖片

本週日出席大寶法王謝師宴的袁潔瑩,與好友羅明珠到場,原本佢仲肯停低傾偈,「兩年前我已經皈依 咗。」但問到是否跟名媛榮文蔚的姑仔阮嘉欣,結束七年同性密友關係時,她即避而不談,羅明珠仲拉住佢速逃。

唵嘛呢叭咪吽! <br><br>(六字大明咒)

邱詠筠 舊愛面紅

邱德根孫女、帝盛酒店集團總裁及執行董事邱詠筠(右圖左),上週五贊助香港管弦樂團「經典百老匯」音樂會,嘉賓中仲有她的舊愛、前特首曾蔭權幼子曾慶淳,不過曾生好怕醜,最初避來避去,只肯跟詠筠兩位妹妹詠賢和詠麒合照(左圖),記者再三要求,他才埋去同舊女友影相,仲尷尬到臉紅耳赤,問邱詠筠拍拖未?「睇緣分。」跟曾生是否再見亦是朋友?她笑而不答。

放大圖片
放大圖片

邱達根 扭擰夫婦

放大圖片

遠東控股國際主席邱德根孻仔邱達根,上週四晚和太太蘇健恩出席《人再囧途之泰囧》首映,佢 哋起初唔肯企定影相,見愈嚟愈多攝影師圍住,佢哋先乖乖企定黐埋影相,唔通素顏邱太唔想見人?

郭富城 真假一哥

放大圖片

郭富城以品牌大使身份於出席 Kent& Curwen百周年紀念短途盃。本身是馬主的他,其愛駒「愛的呼喚」在另一場賽事出賽跑第三,他呼籲馬迷切忌「 瞓身」,「我只會買幾千元支持嚇。」當日大會忽然搵嚟前警務處處長曾蔭培同城城合照,佢哋話城城曾在電影《寒戰》飾演過一哥喎,好彩兩位「一哥」都無尷尬唧。

潘楚穎 嘴角含春

放大圖片

潘迪生的女兒潘楚穎,與外籍男士結伴到馬場,兩人雖沒有拖住手到場,但要求影合照時,潘楚穎表現得好矜持,低頭微笑入場。追問男伴是否她男朋友?她細細聲答:「係呀!」



.[壹週刊]尷尬
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_8435.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...