搜尋此網誌

2013年1月31日星期四

[壹週刊]瞓帝景園舊床 林峯全包吳千語

錫曬 BB!(設計對白)


探熱針

瞓帝景園舊床 林峯全包吳千語

2013年01月31日

出爐「最受歡迎男歌星」林峯,上週六(一月二十六日)在紅綰舉行一連三場個唱;玩濕身凸點誘惑,又同女舞蹈員大跳辣身舞,至於十九歲緋聞女友吳千語,更加專誠返港撐場。有指攞正牌做「峯嫂 BB」的吳千語,遭無綫高層樂易玲禁止入後台,但吳千語依然有辦法,闖關入禁地同男友見面。

據知,「峯語戀」拍拖唔夠一年,吳千語已成功進駐林峯位於帝景園寢宮,瞓埋潘霜霜舊床,而向來克儉、專食內地菜的峯少,對來自澳洲的中法混血兒吳千語零舍體貼鬆手,買錶送袋兼有專車任用,全包!

闖關入後台

林峯開騷當日,吳千語於晚上七點半,乘坐林峯供她專用的七人車到達紅館。另一邊廂,林峯經理人負責裡應外合,一早擺下安全陣,安排 Stanley Team同工作人員築起人牆,再用另一架白色七人車遮住出口,保證「老闆娘」可以掩人耳目入場。

「阿峯好緊張吳千語,叫曬經理人陪入後台,不過去到房門口,就俾樂小姐叫停,話阿峯出場無耐就要吊威吔,要集中應付危險動作,叫吳千語唔好入房騷擾。樂小姐仲專登講到好大聲落佢面,吳千語即時黑面。房門閂咗,又收唔到電話,吳千語唯有喺走廊等,但阿峯一直冇出嚟,佢就同經理人出去坐等睇騷。」工作人員透露。

放大圖片

算你啦,咁捨得使!(設計對白)

新款 Celine手袋$19,000

放大圖片

扮工作人員入紅館的吳千語,被林峯落柯打擺陣的人牆護住入後台。

放大圖片

而家變為吳千語專用的黑色七人 van,演唱會第一晚,一直泊在後台對出的停車位置。

放大圖片

向樂小姐示威,吳千語在紅館留到半夜十二點半,但就 call定公司車走人。

放大圖片

樂小姐一手湊大林峯,為防潘霜霜床照事件重演,當然要先下手為強。

送愛心靚湯

上半場,打出做嘢緊要,樂易玲穩佔上風,去到下半場,吳千語決定還以顏色。未等安哥,她便乘機閃入後台,更留到十二點半才離開,以行動顯示自己與別不同。

現場睇騷被傳媒發現,吳千語當晚棄用她專用的七人車,改坐公司租車離開紅館,之後再跟經理人到銅鑼灣越華會食消夜。

吳千語全程冇食顧住講電話,其間只肯向記者大讚林峯個唱好睇,但有關她專登請假回港撐男友,以及幾時返無錫開工,則一概封口。翌日,吳千語返內地開工前,安排好司機送愛心靚湯到紅館,當晚做完騷,林峯風騷攬住湯壺返帝景園住所。

放大圖片

演唱會第二日,人無到的吳千語搵司機送湯俾林峯,由經理人攞入後台,而裝湯壺的粉紅保溫袋,少女味十足,林峯當晚更親自拎住返屋企。

放大圖片
放大圖片

幾乎年年開騷的林峯,今年玩凸點外,女舞蹈員更擘腿狂跳,好色情。

放大圖片

開騷前被樂小姐攔住冇得見林峯,事後又被記者發現狂影,吳千語由面燶燶變為強顏歡笑。

買錶送袋

據了解,正在無錫趕拍電視劇《歡天喜地俏寃家》的吳千語,因為唔可以再攞假,寧願缺席有份演出的賀歲電影《百星酒店》首映,亦堅持在二十六號攞假返港撐男友。

吳千語為峯癲,林峯亦為對方做盡一切。於頒獎禮以隱名「 BB」公開答謝女友,並在演唱會獻唱新歌《 BB》,甚至鮮有唱英文歌的他,揀了吳千語近年至愛的電影《春嬌與志明》主題曲《 Drenched》,憑歌寄意。

「之前阿峯喺橫店開劇,一收工就特登坐幾個鐘車去千島湖,因為吳千語響嗰邊拍賀歲片。除咗人肉速遞,以前只會收女友禮物唔送禮嘅佢,對吳千語特別豪!十月尾佢開工陪唔到女友過生日,都買咗隻十幾萬 嘅手錶賠罪,平日見有新款名牌袋同手提電話,亦會自動波買俾吳千語, 氹到對方不知幾開心。阿峯身邊朋友都覺得佢今次好認真,仲知佢已經 plan好五年內結婚。」知情者說。

林峯認真到想結婚,不過有潘霜霜事件前科,樂大媽挺身為愛將把情關,吳千語要做有名有份峯嫂,需要長期考驗。

放大圖片

二人拍電影撻著,林峯在首映禮上忍唔住偷笑,擺明沐浴在愛河。

放大圖片

無獨有偶,曾經跟林峯傳過緋聞的嘉欣,一直被網民稱為 BB。

自從在演唱會唱新歌《 BB》後,有峯迷在網上鬧爆吳千語叫 BB,更擺明唔妥她做阿嫂。

放大圖片
放大圖片
放大圖片

去年 10月,吳千語生日,只有經理人 Carmen跟她慶祝,林峯身在橫店開工抽唔到時間同 BB過第一個生日,最後買了價值十多萬手錶向她賠罪。

放大圖片

拍過幾部電影,加上又掛住林峯女友牌頭,吳千語開始接拍內地電視劇。

錫曬 BB!(設計對白)

潘霜霜冇眼睇

放大圖片

因為前度偷食而提出分手的潘霜霜,對林峯迷戀吳千語,她冇眼睇:「沒有再看他的新聞,亦不想知道他的事。」

Chok峯愛長腿

經過潘霜霜床照和國產 Baby劉羽琦一役,人人以為林峯鍾情有波有籮內地姑娘,其實 chok峯真正癖好,是長腿美少女。

李彩華

放大圖片

身高達 178cm的李彩華,標準長腿美女,亦是林峯入行後首位緋聞女友。 01年兩人合作電影《別戀》時撻著。

陳嘉桓

放大圖片

年僅 19歲的陳嘉桓擁有 43吋長腿,跟林峯合作拍 MV時傳出緋聞,結果被峯迷鬧爆。

錫曬 BB!(設計對白)

潘霜霜

放大圖片

有「小舒淇」之稱的潘霜霜,擁有 36D逼爆身材和一雙長腿,兩人拍攝電影《翡翠明珠》後發展地下情,直到潘霜霜自揭床照,戀情見光死。

劉羽琦

放大圖片

11年,林峯暗撻「內地乳模」劉羽琦,兩人甚至見過雙方家長,可惜戀情短暫,事後林峯更唔認數,之後流出劉羽琦在前度家中玩狗照,證明兩人關係。



.[壹週刊]瞓帝景園舊床 林峯全包吳千語
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_3875.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...