搜尋此網誌

2013年1月31日星期四

《TVB新春黃金慶典》韓國站(鄭嘉穎、林峯、胡杏兒、鍾嘉欣)




《TVB新春黃金慶典》韓國站(鄭嘉穎、林峯、胡杏兒、鍾嘉欣)

林峯暗示去吳千語屋企拜年

林峯同鍾嘉欣噚晚喺韓國出席「TVB新春黃金慶典」,雖然聲勢唔及Sistar、U-Kiss等韓國組合,嘉欣更自爆臨上台前要同杏兒互攬鼓勵,幸四人表現淡定,沒有失禮。

嘉欣在台上同蜜運中嘅林峯雞啄唔斷,佢講笑﹕「我係佢緋聞名單中刪除咗,我只想做BB嘅新一代(指嘉欣BB)。」

林峯就透露新年會到親戚家拜年,問到會唔會去BB女友吳千語屋企?佢甜笑話﹕「你哋都唔會個個朋友屋企都去,唔好問我,我唔知,依家剩係識聽韓文。」



林峯同鍾嘉欣



林峯跳舞好啲定韓國組合好啲?



嘉欣BB,好靚女呀~



Sistar好多粉絲。

舊愛周麗淇傳新戀情 鄭嘉穎送上祝福

鄭嘉穎同胡杏兒噚晚喺韓國出席「TVB新春黃金慶典」,杏兒自爆有圈外人追求,適當時候唔介意公開,佢話﹕「咩年紀呀?唔使玩地下情,但都要好好保護感情。對方係一位圈外朋友,唔知佢係咪富二代,朋友了解中,睇緣份啦。」

另外,嘉穎亦祝福舊愛周麗淇傳新戀情,佢表示﹕「男友無分國籍,佢家姐都嫁外國人,最重要開心同鍾意。」



鄭嘉穎同胡杏兒都幾襯!(蘋果日報)



舊愛周麗淇有拖拍,唔知嘉穎有冇酸溜溜呢?



杏兒話唔會玩地下情,有拍拖一定講。



.《TVB新春黃金慶典》韓國站(鄭嘉穎、林峯、胡杏兒、鍾嘉欣)
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/tvb-tvb_31.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...