搜尋此網誌

2013年1月31日星期四

[壹週刊]灑鹽花 接力重口味 葉翠翠擒 57歲張國強

我老馬仲有火!(設計對白) <br><br>你頂唔頂得順㗎!(設計對白) <br><br>被逼臨老入花叢的張國強,和年輕廿載的葉翠翠,外形依然合襯。


探熱針

灑鹽花 接力重口味 葉翠翠擒 57歲張國強

2013年01月31日

無論是《名媛望族》中的劉松仁、楊怡,抑或搞笑戲《老表,你好 嘢》的湯盈盈和郭晉安,任何題材的無綫劇,話之是否一家大細坐齊食住飯睇,落多兩匙鹽,已成指定動作。

今次輪到葉翠翠接力,在賀歲劇做主動色誘望六張的張國強上床。

要人教路

食過翻尋味!無 綫劇集幾乎部部加床戲,上週出街的《初五啟市錄》,搞笑賀歲亦無可避免。葉翠翠負責製造重口味,色誘張國強,又與謀產「同黨」楊明上床。

去年葉翠翠頭頭碰 著黑,在橫店拍《金枝慾孽(貳)》傷腳,之後自己又在家中跌傷腰骨。瞓床拍床戲,應該無機會受傷!劇中她借意要張國強送回家,再扮醉拉他入房上床,葉翠翠全程主動包括除衫,張國強禁不住誘惑,中招!奸角難唔倒葉翠翠,但拍色誘戲就手足無措,要勞煩張國強指導。

「我拍呢 啲戲都冇乜經驗,翠翠起初都唔知點做,佢要主動拉我入房,又要就鏡頭位,咁我咪提議嚇點做囉!」張國強說。

放大圖片

攬聞腋下

放大圖片

波頂 KK

初拍床戲的葉翠翠,要主動猴擒張國強,雖然不用像湯盈盈般擘髀,但一樣要送波餅和任攬任錫。

放大圖片
放大圖片

真正戲肉

有家室的張國強稱對拍情慾戲亦非常避忌,重口味場面點到即止,葉翠翠跟楊明的床戲,才是真正戲肉。

無 綫鬧演員荒,小生花旦綠葉,孭到戲的極有限。自去年《大太監》開始,由法官演到高官,對手由韓馬利到葉翠翠,曝光率之高,勝過不少一線小生。年屆五十七的他,長子年前於演藝學院畢業,並立志子承父業加入娛樂圈。

「佢冇興趣做幕前,之前做過電影美指,依家已經做緊副導演。」

放大圖片

郭羨妮(左二)在《初》劇中演大小姐,處處為難飾演阿叔的張國強。

放大圖片

葉翠翠在賀歲劇孭起重口味責任,不但與張國強有床戲,跟楊明的親熱戲才是戲肉所在。

放大圖片

自從楊怡的咬唇戲後,無綫食過翻尋味,重口味劇劇有,剛播完的《法網狙擊》,陳煒和敦政鴻的出浴戲,鹽味十足。

放大圖片

循環再用

無 綫唔夠小生花旦,連緣葉都要循環再用,不單張國強連踩三部劇,韓馬利、鄧梓峰、鄭子誠以及朱咪咪,亦幾乎劇劇有份,觀眾都睇到亂曬龍。

我老馬仲有火!(設計對白) <br><br>你頂唔頂得順㗎!(設計對白) <br><br>被逼臨老入花叢的張國強,和年輕廿載的葉翠翠,外形依然合襯。

韓馬利

放大圖片

在《法網追擊》唔認兒子森美,再在《幸褔摩天輪》唔要陳智燊,做過兩次冷血阿媽, Mary姐突然又做專業歌手,在《老表,你好 嘢》大玩朱咪咪。

鄧梓峰

放大圖片

擅做大騷主持的鄧梓峰,無人之下變搶手貨,在《法綱》做完森美手下又在《幸褔摩天輪》做鍾嘉欣老豆,大考演技。

鄭子誠

放大圖片

做開奸角 嘅鄭子誠,在《法網》做完卸膊警官,又變身民初人在《初五啟示錄》做唐家二叔。

朱咪咪

放大圖片

在《老表》飾演黃光亮初戀女友夢露的朱咪咪,唔夠一個鐘又在另一劇《初五啟巿錄》做爛賭阿媽,觀眾睇到精神分裂。



.[壹週刊]灑鹽花 接力重口味 葉翠翠擒 57歲張國強
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/57.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...