搜尋此網誌

2013年1月9日星期三

[FACE]一代胸 C 章子怡零波變大 C

6/1  4吋事業線 <br><br>週日( 6日),章子怡著住大 V晚裝出席《一代宗師》於北京舉行嘅試影會,子怡輕輕彎腰,即露出 4吋事業線,佢入行十幾年都冇試過出現呢個奇景,驟眼睇以為係死敵鞏俐添!


真面目

一代胸 C 章子怡零波變大 C

2013年01月09日

由籌備到完成足足 10年的王家衞新作《一代宗師》本週四( 10日)終於上畫,週日在北京舉行試影會,席中除男主角梁朝偉狂呻拍此戲搞到生活失調外;女主角章子怡更投訴拍打戲簡直超負荷,仲話上錯賊船以後唔拍功夫片。

33歲章子怡,身材一直平平無奇,當日卻忽然曬個湯碗胸。據知,章子怡最近去了美國一轉「深度休息」,返北京後唔單只胸大咗,就連下巴都尖咗,「執」靚穀新片。

放大圖片

週日,王家衞同男女主角梁朝偉、章子怡同張震一齊出席北京試映會。王大導講笑話如果內地冇咁早上畫,可以再剪多 3個月。

雖已鐵定 1月 10日香港上畫的《一代宗師》,週日( 6日)已於北京舉行試映會,其間飾演葉問的梁朝偉大吐苦水外,戲中女主角扮演八卦掌掌門宮二,同偉仔及宋慧喬會有曖昧三角戀的章子怡亦唔客氣,直言拍此戲拍到崩潰。

'00平板

13年前,張藝謀憑《我的父親母親》攞柏林影展「銀熊獎」,當時傍住大導上台領獎嘅章子怡,身材都係平平無奇。

上年 A奶

上年初,同樣著住 deep V晚裝嘅章子怡,身形明顯平平無奇,一年間可以由零波變大 C,真係稱得上係一代宗「 C」喎!

放大圖片

網上圖片

放大圖片

似咗鞏俐

12月女巫下巴

開胸衫極難靠托,章子怡一年唔夠突然「有料」,下巴兜到似女巫。

6/1  4吋事業線 <br><br>週日( 6日),章子怡著住大 V晚裝出席《一代宗師》於北京舉行嘅試影會,子怡輕輕彎腰,即露出 4吋事業線,佢入行十幾年都冇試過出現呢個奇景,驟眼睇以為係死敵鞏俐添!

美國大變身

章子怡話:「這三年來從訓練到拍攝,身體一直處於超負荷狀態,很多陳年老傷在崩潰邊緣,今後也不會有角色來超越這角色。」跟住仲話:「拍這片像是上了一條賊船,一開始是不知道,但會愈陷愈深。」

章子怡除敢言舉動造成話題,以往身材唔多起眼的她當日穿上 deep V晚裝,即穀出 C cup湯碗胸兼 4吋事業線,連主角偉仔都俾佢搶曬鏡。

據知章子怡早前去了美國一轉休養生息,之後下巴忽然又尖又彎,平胸更變 C奶!𠵱家章子怡唔只有樣有演技,仲有埋身材,天下無敵啦!

放大圖片

網上圖片

最近大陸著名主持人、 36歲嘅撒貝寧公開承認同 33歲章子怡拍拖,以前章子怡男友如霍啟山及 ViVi Nevo都係富豪,但去年收入 7,900萬人民幣嘅子怡,今次就搵年收 120萬人民幣的主持做男友,收入只及自己 65分之 1,同佢個胸離奇變大一樣咁神奇。

39宗師撼 27古惑仔

放大圖片

主角偉仔曾開 30晚通宵拍雨夜大戰場面,最後捱到氣管炎要瞓醫院 5日。而章子怡亦不斷被王導演加打鬥戲,搞到佢叫救命。

由王家衞執導嘅《一代宗師》將於本週四香港上畫,而王晶出品、由羅仲謙加梁烈唯孭飛嘅《古惑仔:江湖新秩序》,撞正同日出街撼到正。《一代宗師》話曬係王大導醞釀 10年先拍成,所以今次落重注,安排 39間戲院上映,比起《古惑仔》嘅 27間戲院多成 12間,呢個部署以王導演的作品嚟講算罕有。



.[FACE]一代胸 C 章子怡零波變大 C
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/face-c-c.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...