搜尋此網誌

2013年1月9日星期三

童年現在都可愛 黃美棋

黃美棋


童年現在都可愛 黃美棋

FACE週刊 第294期

童星出身的黃美棋( Maggie), 4歲開始入行拍戲,其中最令人印象深刻的是在電影《行運一條龍》,幫爺爺買蛋撻的「小芬女」。

不過 7年前, Maggie為學業而暫別娛樂圈,喺美國著名學府柏克萊加州大學讀完經濟系回歸,做過一年 OL,都係頂唔順朝九晚五呆板生活,大戲癮令 Maggie又重回娛樂圈。事隔 15年,星爺當然唔係「可憐蟲」,而小芬女亦已長大成索少女,更被王維基睇中,簽做香港電視 HKTV旗下藝人, 23歲女有樣有身材,亦旋即被網友封為「美棋 BB」。

黃美棋 Maggie Profile

黃美棋

身高: 160cm

三圍: 33C、 24、 35

學歷:美國柏克萊加州大學經濟系

興趣:網球、保齡球

偶像:鄭秀文

擇偶條件:粗眉、正氣、決斷

黃美棋

黃美棋愛打保齡球,有次同朋友「碌 lane」時上載一張「勝利」相,因身材突出而俾網民 like爆,被封為「美棋 BB」。

在美國名校柏克萊大學辛苦讀完 4年,美棋 BB仍決意做藝人。黃美棋自言只因童年在片場有太多美好回憶:「細細個同好多明星合作,我記得梅姐當年成日捉住我四圍走,佢真係好好人,冇架子,又好似拍《陀鎗師姐》時,歐陽震華、蔡少芬佢哋都教咗好多拍戲上嘅知識畀我知。我有時真係覺得嗰時片場所學嘅嘢多過學校,不過由細到大,我應承媽咪一定要學業行先,所以到 F.6我就過咗美國讀大學,返嚟之後都做過一年 marketing,不過實在太沉悶啦,我接受唔到,所以都係想入番娛樂圈,最希望可以拍電影。」

美國拖富二代

返香港簽約王維基的香港電視,又因一張自拍打保齡球相,搞到班高登仔流曬口水,小芬女變身美棋 BB,黃美棋就話做 BB好過做女神。「有朋友 cap咗啲高登留言畀我睇,都覺得開心嘅,咁叫 BB好過叫女神,始終我都未夠班。」

在美國住過 5年,黃美棋試過同富二代拍拖,但最終都因家境問題分手。「嗰時識咗個有錢男友,係中國人嘅富二代,但始終都係唔夾,可能家境太過懸殊啦!我覺得揀男仔最緊要決斷同正氣,有冇錢都唔係重點。」美棋 BB不一定愛富家子,高登仔有福啦!

黃美棋

童星出身的黃美棋

BB與巨星

童星出身的黃美棋

劉華

童星出身的黃美棋

星爺

童星出身的黃美棋

梅姐

黃美棋加入王維基的香港電視,與唐禹哲和詩雅拍《還來得及再愛你》,亦是 HKTV首部開拍的電視劇

黃美棋加入王維基的香港電視,與唐禹哲和詩雅拍《還來得及再愛你》,亦是 HKTV首部開拍的電視劇。

童星出身的黃美棋

美棋 BB小時候精靈得意, 4歲同媽咪行街被星探發掘,最經典是在《行運一條龍》,幫爺爺買蛋撻的「小芬女」一角。



.童年現在都可愛 黃美棋
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_8598.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...