搜尋此網誌

2013年1月9日星期三

[FACE]祖兒緋聞仔輕撫素顏 Kary

Kary俾 G.E.M.經理人寸完「叱吒」分獎唔勻,就話自己出道 10年,暗示夠曬資格拿獎,好在 Kary前輩早出道,𠵱家 25歲素顏都唔算趕客。


FBI

祖兒緋聞仔輕撫素顏 Kary

2013年01月09日

容祖兒同師兄劉浩龍打得火熱,天後仲唔介意幫男友硬銷新歌,不過有人歡喜有人愁,一度追求 Joey嘅 MV導演 Heison Ng,就打 咗入冷宮。

上星期三( 2號), FBI喺九龍城撞到素顏吳雨霏,咁 啱 Heison就同佢一齊,原來係幫佢拍花絮,但拍拍嚇, Heison又會幫 Kary撥嚇頭髮, FBI都 feel到有啲瞹昧。排舞排到夜晚 8點幾, Kary同 Heison一齊落樓,同行仲有女助手,之後就分開上車離開,暫時未有下文!暫時咋!

放大圖片

再次開紅館,又 啱 啱 喺叱吒拎 咗女歌手銅獎, Kary日排夜排,唔敢偷懶。

放大圖片

Heison不經意咁幫 Kary撥頭髮,似乎幾 friend咁喎!

放大圖片

一落到樓, Kary就示意上車走人,同 Heison分開走。



.[FACE]祖兒緋聞仔輕撫素顏 Kary
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/face-kary.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...