搜尋此網誌

2013年3月2日星期六

林峯吳千語月內三度蜜遊 返港甜絲絲藏戒指

林峯吳千語月內三度蜜遊 返港甜絲絲藏戒指


林峯吳千語月內三度蜜遊 返港甜絲絲藏戒指

2月28日,林峯與吳千語自拍拖後,經常推掉電影、宣傳,雙雙甜蜜出遊,兩度蜜遊日本後,兩人又再前往米蘭度假,在短短一個月內三度外出度假,可見兩人的戀情打得火熱。今日清晨林峯一身黑衣由米蘭返港,在記者的追訪下,林峯對所有問題都未有回應,只是面帶不悅地向記者表示自己正在放假,覺得無須向大家交待行程。

相隔大約十分鐘,吳千語春風滿面步出機場,並由一位男性友人接機,但未見千語攜有任何行李,相信行李由男友林峯代勞。問到今次單獨外遊是否同房時,千語bb面露幸福笑意,並與林峯口供一致,同樣表示自己正在放假,不想多談私人事。記者發現千語全程雙手插袋,被問到是否刻意藏起戒指,她就一臉甜笑未有回應,但在千語上的士開車門離開之際,記者發現她手上戴有戒指。



林峯推著三大箱行李出閘。

吳千語雙手插袋疑似掩飾戴有戒指。

吳千語雙手插袋疑似掩飾戴有戒指。

林峯與千語前後腳走人。

林峯與千語前後腳走人。

千語BB蜜運心情靚 旅行好「安全」

2013-02-28 21:01:52

剛同林峯由米蘭返港嘅吳千語,夜晚喺跑馬地出席《百星酒店》慶功晚宴,佢坦白承認同林峯去完米蘭再到佛羅倫斯,佢解釋點解要分三次去旅行,佢話﹕「因為中間要返香港工作,所以每次去得好似好短。」好短,係咪即係見得唔夠?佢冧笑表示﹕「之前拍三個幾月劇都想放鬆嚇。」

因為林峯以前係讀建築系,所以今次之行林峯就帶咗女友睇建築物。講到手上嘅戒指,千語BB就否認戒指係林峯所送,亦冇秘婚,佢話﹕「佢冇送俾我,絕對唔會。」咁男女朋友去旅行唔會好似王君馨咁分房瞓?佢一臉尷尬話﹕「太私人唔回應,我哋係嗰邊有朋友。」千語BB強調兩人均唔係教徒。咁可擔心有意外(懷孕)?佢話﹕「絕對唔會,一步一步嚟。」佢點頭表示要婚後先可以生小朋友。

蜜運中嘅千語BB特別多嘢講,佢仲自爆對林峯嘅暱稱﹕「好多人都叫我(BB),我就叫佢阿文(林峯原名林匯文)。」林峯向來有遲到習慣,BB表示﹕「平時都有呢個問題,有時會催佢,今次(旅行)大家了解多咗。」黃百鳴透露「峯語」未來將合拍新戲《3D鬼眼》,但唔係扮演情侶。可惜。

友薦雲推薦

.林峯吳千語月內三度蜜遊 返港甜絲絲藏戒指
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/blog-post_4699.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...