搜尋此網誌

2013年3月2日星期六

【樂霏戀】余文樂吳雨霏蜜遊返港

餘文樂吳雨霏蜜遊返港


【樂霏戀】餘文樂吳雨霏蜜遊返港

吳雨霏跟餘文樂被同遊英國而傳出戀情,兩人今天結束旅行返港,還特意遲10分鐘前後腳步出閘口。

男主角餘文樂約晚上七時從倫敦抵港,率先踏進機場。精神飽滿的樂仔全程充滿笑容,問到戀情時,樂仔只表示很累想回家,但指會否介意外界稱Kary爲女友時,他即甜笑不回應。有指他花費十萬請Kary遊倫敦,樂仔說他一直對人都很大方。對於傳Kary未能追到周柏豪才追求他,他笑著自誇比好友柏豪「正」得多。

吳雨霏獲數名助手前來接機,她一直沒停步回應,直至走進人群裡沒法前行,才開口:「我剛返港,我不知有很多記者前來,很驚喜!」對於有指她追求周柏豪失敗才轉攻阿樂,她冷笑地指這是不實報道,對於阿樂指自己正好多,她說:「兩個都正!」問及跟男友餘文樂旅行是否同房時,她只甜笑不語,隨即便去到停片場乘座駕離開。



一個咁開心,一個好愁咁,發生乜事呀?

餘文樂春風滿面默認戀情

餘文樂和吳雨霏自爆出「樂霏戀」後直飛歐洲「預支蜜月」,兩人今日傍晚由英國乘飛機返港,大批傳媒一早聞風在機場守候。晚上6時40分,餘文樂率先步出機場。身穿牛仔褸、牛仔褲、戴冷帽的阿樂心情大靚,推著4個大行李箱出閘,似乎收獲豐富。阿樂將行李交給助手後,企定定讓記者拍照,更風騷舉起勝利手勢。全程笑笑口的阿樂說:「好攰呀,好想返屋企,冇諗過做訪問。」被問到和Kary現時是甚麼關係時,阿樂則大耍太極說:「之前喺instagram講過,工作以外O既嘢好少講,唔會回應咁多,想低調,感情事唔答太多。」記者問到形容Kary是他女友會否介意,阿樂遲疑3秒說:「唔知,可唔可以放過我?(係咪為咗保護段感情?)唔係,我只係好攰,只係想返屋企,同埋唔係我一個人O既事。」對於有指Kary追求他的好友周柏豪失敗才轉追自己,阿樂笑說:「嘩,我正好多!」他又表示被指在英國機場爆粗只是一個誤會。

吳雨霏同樂仔夾定嗌好攰

樂霏樂」另一個主角吳雨霏在餘文樂出閘10分鐘後,從另一閘口步出機場。同樣推出4個行李箱出閘的Kary未如阿樂般大方,全程頭耷耷地行,不過不時露出甜笑。Kary一路行一路接受大批傳媒訪問,問到她和阿樂是甚麼關係,她說:「因為啱啱返來,唔知道大家來接機,好Surprise!(係咪同阿樂拍拖?)遲啲先講。」而問到她和樂仔旅行時是否同房?Kary瞪大眼望住記者,但無正面回應。對於是否公司施壓令她不能公開?她和阿樂口吻一致地表示:「冇呀,不過我好攰。」對於有指她追求周柏豪失敗才轉攻阿樂,她冷笑地指這是不實報道,對於阿樂指自己正好多,她說:「兩個都正!」

餘文樂吳雨霏蜜遊返港

Kary好似唔多開心咁嘅?

餘文樂吳雨霏蜜遊返港

Kary一返到嚟就畀傳媒包圍。

【樂雨戀】蜜遊返港遭喪影 餘文樂感「無奈」



樂雨戀全城熱話,餘文樂今早發微博話表示「無奈」。(微博圖片)

自「樂雨戀」曝光後,兩位當事人餘文樂同吳雨霏(Kary)一直未有正式開腔回應戀情,今日樂仔同Kary就由倫敦返港,唔知屆時佢哋會點回應。

事實上,近日樂仔只透過Instagram同微博放相兼訴心聲,Kary亦只係於Instagram放相。

樂仔前日曾留言話關於工作以外事情,都低調處理,希望大家尊重佢決定;到噚日傍晚再留咗一句「忍耐」,但唔知佢點解要忍耐?到今朝六點幾,樂仔再於微博留言表示「無奈」,佢解釋原來有傳媒由機場入口﹑過關到上飛機就不停影,就算機組人員阻止都唔理,樂仔鬧爆毫不守規矩同安全,又話藝人都係人,可唔可以尊重啲?仲話有時好想有情緒,但奈何佢係公眾人物,所以只有無奈。

友薦雲推薦

.【樂霏戀】余文樂吳雨霏蜜遊返港
http://veryy8.blogspot.com/2013/03/blog-post_4954.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...