搜尋此網誌

2012年11月5日星期一

陸永老婆又有咗

video


陸永老婆又有咗

運滯陸永 再造人成功

組合農夫的兩位成員陸永和C君,之前甚為運滯,陸永的老婆Rainah和rapper曲赤的咀照曝光,一度傳婚變;C君又被女友飛,最慘還是演唱會胎死腹中兼跟唱片公司解約。不過農夫強調未有心灰,陸永更希望可以同老婆再造人。

昨日本報收到讀者報料,指陸永和老婆原來又造人成功,Rainah懷有第二胎,由於未夠3個月怕BB小器,因此未有公佈喜訊。



陸永與Rainah已有一個囡囡,稍後可能再添一個BB。 資料圖片

隨時雙囍臨門

本報就此事昨日聯絡陸永,他沒有否認:「我唔會講有定冇,你嚟睇騷我話你知。」如果屬實,加上農夫的個唱獲另一主辦單位支持,改為棟篤笑開騷,可謂雙囍臨門。

採訪:李珮洳

上一則:樂基兒分手費冇千萬

下一則:胡渭康疑似激凸



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...