搜尋此網誌

2012年11月5日星期一

黃智賢雄心萬丈

黃智賢浮沉多年,靠一句「捱咗佢啦」自勉,終於捱出頭,更膺「最佳男配角」,值得嘅!


黃智賢雄心萬丈

無綫藝員黃智賢九十年代憑《真情》「阿海」一角成功入屋,雄心壯志的他毅然勇闖內地及拍亞視劇集,輾轉過後重返「娘家」,頭幾年卻不被重用,心灰意冷的他向高層樂易玲控訴:「你唔畀我做就話我唔得,對我好唔公平囉!」直至演「辣薑」一角奠定好戲骨地位,再次於無綫「插旗」!

離開無綫嗰陣雄心萬丈,覺得要出去闖,同內地、台灣同埋新加坡等唔同地方嘅演員合作,拍唔同市場嘅戲。當時一離開無綫就拍韋家輝,殿堂級編劇,同劉青雲同鄭少秋合作,你個心雄唔雄呀?好雄!你當我少不更事都好,可以拍韋家輝嘅劇本,我幾開心呀!喺內地拍咗幾年劇,錢係賺到,但高不成低不就,選角上唔係非你不可,一係你就同人鬥平,但我唔想又離鄉別井又要去到咁!內地劇香港又唔播,香港人會以為你消失咗或者拍咗亞視啲劇跳咗槽!

「我要養家o架」

返到無綫,覺得佢哋冇睇過我演出,好似仲喺度試試嚇,你要捱過個過程,賺番個信任,話畀人聽我仲企得住!未有「辣薑」(《潛行狙擊》角色)之前個位時高時低,搵你客串,監製會同你講,有個古仔一定要搵你做,但得三集咋,即係你認同我嘅能力,又唔放膽畀我去,好奇怪。有時為咗三集劇你Hold我一個廿集嘅期,點搵食呀?我唔係揸Benz有司機嗰啲演員,我真係要養家o架!你Hold廿集嘅期,只畀三集嘅錢我,呢個過程真係好挫折。

「好唔公平囉」

如果堅持到,仲會贏到一啲信任;一旦堅持唔到會洩氣,不如走啦!東家唔打打西家,但要堅持相信呢個平台、要守住信念,就會累積到,但我唔知自己要等到幾時!我比較樂觀,會話:「捱咗佢啦!」唔通話你唔用我係你嘅損失咩?咁你都要做出嚟!我記得我同樂小姐(樂易玲)都係咁講,你畀我做,我就做畀你睇!你唔畀我做就話我唔得,對我好唔公平囉!後來當時嘅經理人同我爭取到「辣薑」呢個角色,好感激,連編劇都話由始至終只Cast你一個,冇諗過要搵人代,冇Second Choice。(明日待續)

Profile

英文名:Ben

年齡:45歲

入行經過:1989年加入無綫電視,成為第15期藝員訓練班青少年大使旁聽生,早期主持兒童節目包括《閃電傳真機》

演藝生涯高潮:1995年至1999年演《真情》中容向海一角深入民心,「阿海」更成為其暱稱;去年演《潛行狙擊》鄧國彬(辣薑)一角,演黑幫臥底掀起熱話

獎項:《萬千星輝頒獎典禮2011》「最佳男配角」

作品:電視劇《真情》、《巾幗梟雄》、《潛行狙擊》及《雷霆掃毒》等;電影《全城戒備》及《奪命金》等

口述:黃智賢

筆錄:韋芷茵



黃智賢浮沉多年,靠一句「捱咗佢啦」自勉,終於捱出頭,更膺「最佳男配角」,值得嘅!

黃智賢飾演「辣薑」入型入格,角色入屋。

黃智賢飾演「辣薑」入型入格,角色入屋。

黃智賢「阿海」跟「彩瑤」的一段情,當年為《真情》迷津津樂道!

「阿海」跟「彩瑤」的一段情,當年為《真情》迷津津樂道!

黃智賢拍《真情》令黃智賢人氣急升,同時得到一班朋友。

拍《真情》令黃智賢人氣急升,同時得到一班朋友。

黃智賢

黃智賢

曹永廉孖住寸人:我哋好合拍

曹永廉與黃智賢早於入行前認識,後來加上鄭嘉穎,「三兄弟」成為老死,黃智賢與鄭嘉穎更成為波友。曹永廉笑言跟黃智賢經常孖住周圍寸人:「我哋好合拍,朋友見到我哋都唔知好嬲定好笑!」雖然並非經常聯絡,但他們一傾電話就傾天光!當年黃智賢由兒童節目轉去戲劇組,曾經歷一段真空期,兩個好兄弟都很替他擔心,慶幸其後他接拍《真情》後,事業一帆風順,曹永廉更預祝他今年冧莊「男配」!

鄭嘉穎(右)得獎,興奮地與黃智賢相擁。

鄭嘉穎(右)得獎,興奮地與黃智賢相擁。



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...