搜尋此網誌

2012年11月5日星期一

徐子珊賭愛事業輸得起




徐子珊賭愛事業輸得起

從港姐冠軍躍身成無綫花旦的徐子珊,於愛情路上不斷尋覓,坦言一旦碰上心目中的「the one」,會不惜放棄醉心的事業,豪氣指願意放下8年演藝光陰去換來餘生的幸福,這場賭局定必下注!而被捧為今屆視後大熱,子珊直言壓力連連,要頻頻call朋友傾訴!



子珊認為女人總要搵個好歸宿,她正尋找理想對象,與她組織幸福的家庭。

【充分準備 感動觀眾】

子珊最近憑《雷霆掃毒》一劇獲得不少觀眾的讚賞,不過在成功的背後,子珊下過不少苦功去分析角色,務求以精湛的演技去感動觀眾。

拍之前我都有為角色做準備,我冇膽落酒吧睇拳手猜枚,朋友就送咗骰盅畀我自己喺屋企練,而吸毒嘅戲份我都睇咗好多戲去模仿,到拍嗰時我覺得比想像中真實,電視尺度嚟講都好大,不過套劇畀訊息大家唔好吸毒,係正面教材。記得我仲有去過美沙酮中心企咗幾個鐘,了解道友點行路、講嘢、身體語言,睇完都用得著,會知道吸完毒反應係點。



樂觀的子珊表示人生不只追求獎項,活得開心才是最重要。



子珊近日壓力爆煲,她表示會搵朋友傾訴。



子珊在8年前當選港姐冠軍,因而加入娛樂圈。

實地觀察

喺拍攝嗰幾個月,基於角色冇咩機會笑,後來吸毒個樣仲肉酸,成件事好頹,我就keep住呢個mood,呢套劇可以話係我演過以來最悲慘的人物,初頭驚觀眾唔接受,因為要佢哋為你而傷心唔容易,我以往角色未必最討好,會覺得我所演嘅都唔會慘得去邊,所以我要做好多嘢令角色加分,以前唔識分析角色,我好多謝監製肯畀我發揮。



子珊於2008年勇奪香港電影金像獎最佳新演員獎。



子珊對林峯太熟悉,她笑言有助大家演感情戲。

【攞獎隨緣 但求開心】

子珊於2004年憑香港小姐冠軍的身份展開其演藝事業,其後更於電影圈奪新人獎,惟至今未能一嘗封後的滋味,但子珊認為一切隨緣,最緊要是活得開心。

視後係咪我終極目標?之前攞過飛躍、電影新人獎,視後獎係香港電視圈子入面一個指標,但唔係生命全部,連埋選港姐入行8年,呢一下得到認同當然係好!我對角色有信心,真係唔同以往我演過的角色,大家睇到分別,但人生仲有好長路,唔只係追求獎項,唔通攞唔到永遠唔使嫁咩!冇諗咁複雜,但求開心!開心的話退出唔退出冇分別,娛樂圈冇咗我唔會死,我唔演戲都唔會死,雖然我好鐘意演戲,但亦都會選擇其他嘢令自己更加開心。

紓緩壓力

近排真係太大壓力,好想釋放嚇,好在之後有工作要飛去第二度,可以分散一下注意力,同埋我都會搵朋友傾訴,佢哋都畀好多意見我,會令我有唔同睇法,感覺舒服啲,不過12月都要開新劇,睇怕短期內都冇咩可能放假。其實我好想讀番書,過番啲久違咗嘅校園生活。

【8年事業 捨得放棄】

入行8年的子珊今年被視為視後的熱門人選,不過對她來說,組織一個幸福的家庭比獎項更重要,子珊更揚言甘願為愛情放棄其演藝事業。

女人都終歸要搵個好歸宿,就算事業有幾咁成功都係咁話,所以都要為將來打算,我唔會做一世演員,依家等緊呢個人出現,其實本身我份人好依賴,工作上我可以好強,但將來可以有個家庭,湊下baby,我唔介意放棄事業,只不過唔係呢一刻,因為都未搵到呢個人,希望可以搵到啦!至於捨唔捨得?8年啫!可能到時我會有其他事業,做藝人係好被動,將來發生咩事唔知o架!我放棄呢8年,可能呢個人畀到之後嘅幸福我呢!

要推動力

最近喺新劇《雷霆掃毒》演一個悲慘人物,知道外間反應唔錯,仲話我係視後大熱,令到自己添加無謂壓力,我都想為支持我嘅人攞到一啲成績,獎項可能只係一舊嘢,但對演員嚟講係一張成績表,有邊個唔想做得好有粒糖食嚇,有推動力繼續做落去,呢部劇係幫我好多,拍嗰時根本唔知幾時出,今年大家覺得有機會,我惟有珍惜啦!

太熟林峯冇曬fantasy

同林峯唔係第一次合作,除咗拍劇,中間有合作電影、演唱會,已經好熟悉呢個人,可能大家已經冇fantasy,所以演情侶戲唔會尷尬,反而會幫到大家。今次同佢拍劇好多對手戲,尤其係內心戲,前期感情戲到後期大家嗰種衝突,最終發覺最愛係大家,人生原來係幾無奈,大家都配合得好好,阿峯以往角色斯文靚仔,反而今次爛撻撻效果又唔錯。

文:影視組

攝影:黎志輝

場地:Grand Central @ Elements

髮型:Maggie Law @ Kim Robinson

服裝:Chailie Ho Studio/Chloe Jiang



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...