搜尋此網誌

2012年12月27日星期四

[壹週刊]3間海外公司掃樓 楊千嬅搬半億新屋

千嬅家布置簡約,大廳的六十多吋大電視十分搶鏡,愛親自湊仔的她,抱住仔仔通屋走,爸爸丁子高則向他揮手逗玩。


探熱針

3間海外公司掃樓 楊千嬅搬半億新屋

2012年12月27日

楊千嬅丁子高結婚三年多,由初期與奶奶同住,到後來每月以 15萬租住陽明山莊單位過二人世界,但寶貝仔 Torres出世後,兩公婆決定另覓新天地,並趕在新年前搬入聯名購入、在舊居樓上的二千多呎新屋。

原來早在一○年開始,丁生丁太已聯名成立三間 BVI海外公司,雙方各持一半股權,用以秘密買屋,包括以 4,350萬購入即將入夥的陽明山莊高層單位。

近日單位已裝修完工,為了囝囝將來有更多活動空間,千嬅將 300呎 BB房豪裝如兒童樂園,而近日經常飛北京工作的她,只要人在香港,都會親自湊仔,做廿四孝媽咪。

開始執屋

產後復工未幾,新任媽咪楊千嬅工作排山倒海,近月更要每星期飛北京擔任慈善節目《夢想合唱團》隊長,湊仔已經無時間,還要為搬屋費神。

「其實新屋已經裝修咗半年,最近先啱啱完工,執埋少少手尾就隨時搬得,除咗湊仔,千嬅一得閒就開始執定嘢,唔會假手於人。今次搬屋只係樓下搬樓上,仲係同一座,部分執好咗嘅嘢可以搬上去先,比起平時搬屋方便好多!」千嬅身邊人說。

放大圖片

14/12

在陪月幫手下,千嬅媽可以更輕鬆餵孫仔 Torres食奶。

放大圖片

8/12

當日傍晚,千嬅與丁子高在飯廳吃完晚飯,即急不及待抱住 Torres到客廳玩,邊湊 B邊與老公傾偈。

放大圖片

7/12

千嬅不在家,只見千嬅媽咪抱住 Torres行來行去,弄孫為樂一樣咁開心。

放大圖片

15/12

約傍晚六時,丁子高同媽咪到新屋視察裝修,之後行到露台,檢查門框安裝手工。

豪裝仔仔房

早於兩年前,楊千嬅丁子高聯名成立了三間 BVI海外公司,各持一半股權,主要用來買賣物業。由於海外公司對股東及董事資料保密,公眾無法查閱,兩公婆毋須擔心外洩。至於以四千三百五十萬買入的二千四百呎陽明山莊高層單位,也是以其中一間 BVI公司持有。

「千嬅租緊間屋仲有死約,所以買咗之後校啱時間先開始裝修,佢兩公婆亦專登設計咗一間三百呎 BB房俾 Torres,仲布置到成個兒童樂園咁。」

○九年八月,楊千嬅與丁子高在拉斯維加斯秘密結婚,婚後不久,她便搬進老公位於陽明山莊寓所,與奶奶同住,婆媳關係融洽。

「同丁生結婚無耐,千嬅就搬咗去奶奶買嘅陽明山莊屋企,始終奶奶得丁生一個仔,千嬅都想一齊住方便照顧老人家,但後來丁生想過二人世界,佢哋先搬去隔籬座,大家住埋一個屋苑,丁生都好放心,千嬅同老公又可以成日去奶奶嗰邊食飯,婆媳相處完全無隔膜。」

放大圖片

每週要飛北京三日,錄影中央台公益慈善節目《夢想合唱團》,為做善事離開香港見唔到囝囝,令新任媽咪掛仔掛到變喊包。

全力湊仔

連日來,本刊發現千嬅只要人在香港,都會留在家中湊仔。今個月初(十二月六日),千嬅剛由北京返港後便足不出戶,由早到晚在家湊仔,餵奶換片親力親為。雖然有陪月及工人幫手,但千嬅經常抱住肥嘟嘟的 Torres,由飯廳行到客廳,來來回回,完全沒有因為抱 B搞到一度患上肩周炎而擔心。

揸 磚頭

03年,正值事業高峰期的千嬅,斥資 3,000萬買入富豪海灣 4,200呎單位,與父母同住;至 09年,以 6,380萬賣出,勁賺 3千多萬。近年她再接再厲,不斷買磚頭保值,物業遍布上海、澳門等地。為保障私隱,千嬅與丁子高婚後成立了海外公司買賣物業,當中包括陽明山莊愛巢。

千嬅家布置簡約,大廳的六十多吋大電視十分搶鏡,愛親自湊仔的她,抱住仔仔通屋走,爸爸丁子高則向他揮手逗玩。

第二日,千嬅要外出工作,於是安排媽咪接力湊孫。傍晚六時,陪月加工人照顧 Torres到餐枱開餐,半歲的 Torres除了飲人奶,亦開始食糊仔,營養十足,半歲已經有三十磅重,手仔腳仔脹蔔蔔。據千嬅身邊人指, Torres極少扭計大喊,非常好湊。

「以前千嬅好鍾意約朋友出去食飯,大住肚都唔黐家,但生咗個仔後,朋友約佢都要度期,佢話要爭取多啲時間留喺屋企陪個仔。」

放大圖片

11/12

丁生丁太到銅鑼灣晚膳,素顏千嬅與老公拖到實。(《蘋果日報》圖片)

放大圖片

本月二十日,是千嬅結婚擺酒兩周年,人在北京的千嬅,老公突然出現,還準備了鮮花蛋糕慶祝,令千嬅感動到喊。

放大圖片

7/12

半歲的 Torres開始食糊仔,工人及陪月將他抱到 BB櫈上開餐。

放大圖片

8/12

天氣轉冷,千嬅行近露台,關上門窗。

放大圖片

14/12

千嬅工作完畢,一入屋便扮飛機氹囝囝,開心過攞獎。

拒絕出埠

但上月開始,公司安排千嬅定期飛北京參與《夢想合唱團》演出,每星期要飛北京錄影三日,緊張媽咪,試過掛仔掛到喊。

「千嬅根本唔想離開香港多過一日,今次佢肯接呢個 job,主要因為做善事,幫助內地殘障兒童。經過今次之後,佢更加肯定自己已經唔同咗,而家只係想陪個仔度過成長每一刻,所以一月底完曬成個節目,千嬅講明暫時唔會接出埠多過一日嘅 job,連拍戲亦推遲到四月。」千嬅身邊人說。

北上開公司

09年,丁子高被揭家底,父親丁永方是上海大地主,有三間製衣廠及一間紙廠,身家以億計,但丁子高無意繼承家族生意,寧願做打工仔。 02年加入 IPS公關公司做 PR,後得老闆 Peter Wong賞識,力邀他入股,拍住上搵錢。

一直想自立門戶的丁子高,與千嬅結婚後決定坐言起行, 11年辭職,自己開公司做老闆。新公司更以他與千嬅的英文名 Real& Miriam縮寫名為 RM,公司成立一年多,丁子高加上千嬅的人脈關係,生意漸上軌道,並會在上海及北京等地開分公司,生意愈做愈大。

放大圖片

今年十月,丁子高公司負責籌備的海口觀瀾湖世界明星賽,邀請了大量紅星出席,當中便包括美國飛魚費斯、姚明、黎明、甄子丹、阿 Sa等,為公司省靚招牌。



.[壹週刊]3間海外公司掃樓 楊千嬅搬半億新屋
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/3.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...