搜尋此網誌

2012年12月27日星期四

《法網狙擊》下周必睇劇情 索女排隊送上門

天華以「高難度動作」,來形容戲中的享艷福戲份。


《法網狙擊》下周必睇劇情 索女排隊送上門

謝天華投訴:唔係次次咁正!

新劇《法網狙擊》開播近兩周,面對聖誕假期依然收視報捷,最高達32點收視,跟早前播畢的兩套台慶劇《名媛望族》和《大太監》有得揮,身為男主角的謝天華當然高興,昨日接受本報訪問時,表示已預了請台前幕後食飯慶功。天華在劇中飾演情聖「甘大狀」,對大狀女友楊怡極之深情,兩人吻戲連場。今次天華除了跟出爐「視後」楊怡一對,更被索女苟姑娘(苟芸慧)、陳庭欣和王君馨主動投懷送抱,可謂艷福不淺,但他卻無奈表示,看了昨晚他酒後胡塗跟中女上牀一幕,就知「唔係次次咁正!」撰文:杜淑霞 攝影:畢紹基 場地:The AIR (The ONE)

天華表示今次拍《法網狙擊》,是繼02年《法網伊人》及07年《鐵嘴銀牙》後第三度演律師,但一樣冇著數,「之前一次就係演哨牙仔,一次就係古裝做『方唐鏡』,雖然唔係第一次拍法庭戲,但每次內容都唔同,幾有經驗嘅演員,面對幾頁紙對白一樣要死背。」

高難度動作

講到今次跟楊怡的感情戲,天華也認為兩人相當合襯兼合拍,「我哋上次拍《魚躍在花見》無咩機會咁Sweet,今次係有好多咀戲,但阿怡好專業,大家留意睇就知道,佢呢個視後演得好細緻,下咗好多苦功。」戲中除了連咀多次「視後」外,天華更有苟姑娘、陳庭欣和王君馨排隊送上門,但他未見好享受,還投訴說:「佢哋拍呢類戲經驗始終比較少,反而我要畀多啲信心佢哋,提佢哋要放盡先會好睇,又要就位拍邊會享受,同埋都唔係次次咁正㗎!好似我今(昨)晚酒後斷曬片,俾楊怡發現我牀上面有個中女,呢個都算係我拍劇以嚟,要說服自己嘅高難度動作之一,同吊威吔呢啲危險動作一樣咁困難,好彩拍出嚟效果好好!」



天華以「高難度動作」,來形容戲中的享艷福戲份。

下周必睇劇情

天華跟楊怡這一對,雖然本周劇情講到兩人感情出現問題,開始冷戰,但下周依然繼續有得嘴,還玩埋爆房,劇迷絕對不容錯過。

出手加深積怨

甘祖贊(謝天華)和洪震滔(郭政鴻)在法律界的籃球賽中對壘,兩人各不相讓,震滔更出手肘打祖贊,令祖贊受傷流鼻血,兩人結怨更深。

對打使出絕招

艾東輝(秦煌)誤會甘保祥(許紹雄)和老婆方綺霞(呂珊)有路,兩男大打出手,僵持之際,保祥竟然使出絕招「揸波龍爪手」。

強吻阻止爭拗

祖贊一意孤行要替屈炳源(張穎康)翻案,況天藍(楊怡)不贊成而起爭拗,祖贊為阻止天藍再講,竟以強吻阻止女方,眾人誤會兩人復合。

目擊拍檔慘死

由掃毒組調到重案組的梁健柏(鄧健泓),追查毒梟惠東興(沈震軒)時,親眼目擊對方槍殺拍檔武學力(鄭世豪),但未能阻止而深感悲痛。

酒後公寓爆房

祖贊送飲醉的天藍返家途中遇著下大雨,為免女方冷病,情急下到公寓開房,祖贊替天藍脫衣抹身之際,兩人情不自禁親熱起來,可惜最後未能圓好事。

自殺迫使做證

健柏誓要替學力討回公道,為迫使其他蠱惑仔出庭指證東興,更要古惑仔揸槍指著自己的頭,以「自殺式」舉動令對方就範。



.《法網狙擊》下周必睇劇情 索女排隊送上門
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/blog-post_1289.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...