搜尋此網誌

2012年12月27日星期四

[FACE]搵水泡 玩厭花𡃁 鞋王三奶離奇搭上厚底律師

Karen盛裝孖住林炳昌出席林的好友飯局。當晚影合照時 Karen成「份」人挨曬落林律師度,相當熱情。


真面目

搵水泡 玩厭花𡃁 鞋王三奶離奇搭上厚底律師

2012年12月26日

09年港男黃長發搭上鞋王(前上市公司主席鄧劍群)的三奶李姿霆( Karen)而震驚娛圈,事隔 3年,仍然與鞋王為爭產官司上訴的 Karen,月前被爆再次戀上已婚工程師,後來被對方老婆發現後即斬纜。

不過對男人有一手的 Karen話咁快有新目標,她最近與有「廉署剋星」之稱的律師林炳昌( Andrew)離奇搭上。本刊發現近日二人行得特別埋,更不避嫌孖住出席好友陳淑蘭的飯局,合照仲上載到微博公開!

09年戀上「港男」黃長發而被揭是鞋王「三奶」身份的李姿霆( Karen),雖然已經 42歲,不過保養得宜,被鞋王鄧劍群包養時仍能搭上比她年輕 17歲的港男黃長發,去年又轉搭已婚工程師,被其妻發現後極速斬纜。

放大圖片

輕撫秀髮

當晚似乎林炳昌坐喺 Karen身邊,影相至走去中間位,不過林律師右手都依然要搭實 Karen膊頭。

放大圖片

飯局黐實

12月初,林炳昌又和 Karen出席好友蘭子同陸詩韻嘅飯局。單睇 Karen同林炳昌黐到鬼咁實,呢對「好好朋友」真不簡單。

林炳昌去飯局帶三奶

據知近月 Karen和「廉署剋星」律師林炳昌( Andrew)經常見面,而林炳昌更不避嫌約埋 Karen出席好友飯局。

週日( 23日),本刊致電林炳昌好友陳道然(蘭子),她透露的確透過林炳昌認識 Karen:「我係因為 Andrew(林)先識 Karen。我都係見過 Karen兩次面,仲笑佢呢個係咪又係你緋聞女友,第二次就係約埋陸詩韻一齊,因為個個都係佢緋聞女友,所以 嗰餐飯叫『家用飯局』 㗎!(佢 哋真係拍拖?)哈哈,咁我唔知喇!」而與林炳昌傳過緋聞的陸詩韻則說:「我就俾佢傳得耐喇!(係你介紹林炳昌識三奶?)唔係,我都係一大班人出嚟食飯先識 Karen!我唔知佢哋係咪怕緊拖!」

放大圖片

港男榨乾

同年輕自己 17歲的 黃長發拍拖被爆淫賤 SMS, 09年初,長發更高調同 Karen開記招宣布為「愛」退出娛樂圈,但隨住鞋王出招鬧上法庭爭產後,吸夠「水」的長發即極速跟三奶分手,再見不是朋友。

放大圖片

曾經在西貢獨資的足浴店於今年結業, Karen話有意再搞生意。

傾官司 啱嘴形

據知將二人拉近關係的,全因 69歲鞋王和 Karen的官司。「 Karen仲有官司 喺身,而 Andrew又熱心到死,好講義氣,佢好主動幫 Karen解答好多問題,因為咁大家見多 咗, Karen又會請番 Andrew食飯補數,兩個又單身,好自然就有發展啦!」知情人士說。

上週五( 21日),記者聯絡上 Karen,她向本刊表示跟 Andrew認識多年,「我識鄧生(鞋王)之前已經識佢(林) 㗎喇,不過我 哋係好好朋友 嘅!我𠵱家冇拖拍。(佢係咪追緊你?)呢方面我唔知喎,你要問番佢喎!」

其實 Karen在較早前的訪問中已講過:「憧憬未來可以堂堂正正嫁一次,做人 哋真正 嘅老婆。」今次與林炳昌雖然係剛開始,不過男單身、女未嫁,分分鐘會開花結果都唔定。本刊在林炳昌電話留言,惟截稿前仍未收到回覆。

放大圖片

扮靚上庭

Karen因為戀上黃長發而辣㷫鞋王(下圖),被鞋王追討現市值約 2千萬的匡湖居獨立屋等物業業權。此案於 8月審結,法庭判三奶需把一半物業歸還鞋王,但三奶不服上訴。

放大圖片

即溝鬼模

離開 42歲 Karen,已轉去 model公司打工的 黃長發速搭同公司鬼模,上年二人更不避忌喺地鐵咀咀。

放大圖片

匡湖居

放大圖片

鄧劍群

林律師枉坐年多監

現年 61歲的林炳昌( Andrew), 04年因涉嫌於香港上市公司先科國際案幹擾證人,加上與先科主席串謀防礙司法公正, 06年被判入獄 4年,後來上訴庭更應律政司要求加刑至 6年,但其實林炳昌於 06年 9月保釋外出,到 09年 2月上訴被駁回才再次入獄,最終於 10年林炳昌上訴終審庭成功得直,更獲撤銷所有控罪,令他枉坐了 1年多監。無罪釋放後繼續執業做律師。

放大圖片

其兒子林威辰於 07年曾出碟做歌手,但多年來成績麻麻,近年更銷聲匿跡。《蘋果日報》圖片

放大圖片

通櫃流淚

06年輸官司入獄,傳聞林炳昌於「通櫃」時忍唔住嚎哭。圖片

放大圖片

冧過港姐

林炳昌曾跟落選港姐周飛言拍拖,林於 05年遇襲,右邊面被𠝹傷後女友亦不離不棄。不過戀情隨林炳昌入獄而無疾而終。圖片

Karen盛裝孖住林炳昌出席林的好友飯局。當晚影合照時 Karen成「份」人挨曬落林律師度,相當熱情。

三奶周身官司

放大圖片

《忽然 1周》圖片

「三奶」李姿霆( Karen)除了仍為爭產案上訴外,其實鞋王「二奶」劉貝茜同樣告緊三奶!

今年 6月,劉貝茜對三奶李姿霆在雜誌中的一句:「二奶都有偷食」入稟法院,指該報道嚴重損害她聲譽,向法庭申請禁制令以及要求被告賠償,案件稍後排期審理。



.[FACE]搵水泡 玩厭花𡃁 鞋王三奶離奇搭上厚底律師
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/face_7616.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...