搜尋此網誌

2012年12月27日星期四

[壹週刊]又一傑作 候查亞男朱曉輝 手緊賣金獎

經理人跟店員熟落,致電叫對方返鋪頭開門。 <br><br>大膠袋內裝住 24K獎座禮盒。


探熱針

又一傑作 候查亞男朱曉輝 手緊賣金獎

2012年12月27日

來自北京的應屆亞洲先生冠軍朱曉輝,當選後被踢爆跟陳冠希父親陳澤民有斷背情,又拍過「遮雀」艷照,上月底再被踢逾期留港,遭入境處發行街紙保釋候查,一個獎換一籮是非。

早前,朱曉輝秘密來港協助調查期間,手緊的他趁機將亞男冠軍 24K金獎座套現,多幾千蚊「責」袋好過!

放大圖片

店鋪職員收獎座後,朱曉輝隨即跟經理人離開。

放大圖片

得獎後,朱曉輝跟兩台獎座合照放上微博。其中 24K金龍擺設獎品,他已在金飾店變賣。

王征好朋友

上週四(十二月十三日)下午一點多,密實格仔衫卡其褲唔再曬肌的朱曉輝,由經理人小 B陪同坐七人車到亞視,與高層葉家寶到貴賓房午飯,直至兩點半才離開。

「王征同朱曉輝係好朋友,喺北京會約埋出嚟一齊玩,佢今次比賽得獎,都係因為老闆應承撐佢,會介紹嘢俾佢做;所以佢嚟香港,啲高層都會幫手招呼,嗰日成餐飯都係咁問住佢證件單嘢搞成點。」有份出席飯局工作人員透露。

飯後,亞視安排七人車接載朱曉輝到佐敦恒豐商場。發現有記者尾隨,手拎大袋的他跟經理人表現慌張,在商場內走來走去,直至經過一間 24K金飾擺設專門店,經理人停低打電話,唔夠三分鐘,店鋪職員開門,朱曉輝從手中大袋攞出亞男冠軍獎座放上櫃台,經理人小 B則負責跟店鋪職員對話。

放大圖片

在 GUCCI睇中西裝褸,朱曉輝愛不釋手,但最後都冇買走人。

放大圖片

來港協助調查,亞視派出七人車接他到電視台食飯,然後再送他到佐敦賣金。

齋睇唔買

據了解,由於亞男獎座並非實心,即使變賣後所得數目亦唔夠五千蚊。朱曉輝跟經理人在店內全程避鏡,交易完離開時更回應說:「我 哋會喺香港逗留幾日,因為有 啲 嘢做。」

二人之後坐地鐵到金鐘太古廣場行名店,在 GUCCI逗留了接近半個鐘,其間朱曉輝對其中一件西裝褸流曬口水,但始終得個睇字。

朱曉輝今次到港,葉家寶表示他是被邀來港協助調查。「而家暫時未知情況係點,總之佢搞清楚啲手續,亞視一定同佢有合作,我哋有好多嘢俾佢做。」

至於朱曉輝何以變賣獎座,經濟是否出現問題?葉家寶說;「我諗冇,佢同我講喺內地有好多嘢做,除咗幫中央電視台教體操,仲參加咗一個舞蹈比賽,另外佢有模特兒工作,唔會冇錢 嘅。」

放大圖片

參選亞洲先生比賽,習慣赤裸露肌的他(中),著住內褲行 catwalk,比其他人表現更自信。

放大圖片

前年被拍到跟陳澤民在利園撐枱腳,他解釋對方是突然出現,並跟他傾電影工作。

放大圖片

未選亞洲先生前,朱曉輝拍過超過四千張艷照,其中一張用草帽遮雀,他堅稱是健康性感照。

放大圖片

有鋪參賽癮的他,之前曾上過內地人氣節目《舞動奇跡》教張馨予、黎諾懿跳舞。

放大圖片

跟王征認識多時,早前王征帶頭示威反發免費牌活動,他做舞伴打氣亦零舍落力。

騎呢台

王征上場後,—直處於弱勢的亞視果然有「突破性」發展:新聞報錯死訊,台慶趕客,掌舵人示威跳馬舞,醜態百出!加上節目連環零收視,真係難得!

經理人跟店員熟落,致電叫對方返鋪頭開門。 <br><br>大膠袋內裝住 24K獎座禮盒。

誤報死訊

向來認真的亞視新聞,去年七月未經官方證實,誤報中國前領導人江澤民死訊。王征一句唔知情,新聞部高層孭鑊,魯莽報導令亞視蒙羞,新聞部士氣不振。

台慶空櫈

騎呢行先的亞視,不單將節目無分四季滾筒重播,連原本一年一度的台慶,都變成巡迴演出密密慶,慶到內地觀 衆都頂唔順,睇到半埸悶爆鬆人,出現大量空櫈,到壓軸掟大包環節,亞視藝員向空櫈掟包的「壯觀」場面,十分經典。

老闆成笑柄

喜出鋒頭的王征,幾經辛苦搵到機會展示舞姿,搞示威反對再發免費牌,藉機同亞男跳馬舞,公器私用。



.[壹週刊]又一傑作 候查亞男朱曉輝 手緊賣金獎
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/blog-post_8692.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...