搜尋此網誌

2012年12月20日星期四

[壹週刊]回敬商台炒吳綺莉 無綫搵森美小儀祭旗

一向受無綫重用的森美和小儀,受商台所累,劇集和飲食節目播畢後,相信要暫別無綫觀眾一段時間。


探熱針

回敬商台炒吳綺莉 無 綫搵森美小儀祭旗

2012年12月20日

當年人在無 綫,陳志雲擺明車馬唔妥李寶安,卻因「貪汙案」搞到一身蟻,權鬥敗陣,要轉戰商台。

各據一方,陳志雲對舊主不再留手,開刀炒無綫親生女吳綺莉,又明撐王維基爭取免費電視牌照,暗批無 綫電視霸權。處處玩針對,李寶安決定反擊,下令禁用商台 DJ,森美、小儀就算一向聽聽話話,一樣無情講。

插無 綫撐維基

森美有份演出的無綫新劇《法網狙擊》剛推出,身為劇中第二男主角,理應力穀;可惜受商台所累,處男作變告別作。

據知,自從陳志雲入主商台,旗下節目不時針對無 綫大做文章,令跟陳志雲早有宿怨的無 綫高層李寶安,非常不滿。

加上主持商台節目《一圈圈》的無綫親生女吳綺莉被炒,之後訪問「香港電視」揸 fit人王維基時,又乘機批評無 綫電視霸權,攻擊不斷,令情況進一步升溫。

「其他時事節目更加唔在講,無 綫喺商台成為眾矢之的;李寶安好緊張,叮囑監製同管理層小心講 嘢,以免再炒熱『電視霸權』呢個話題,唔想再俾機會商台抽水。」無 綫中人透露。

放大圖片

炒我?依家知死喇!

(設計對白)

放大圖片

當年李寶安(右)和陳志雲共事無綫時,已經鬥餐飽,想不到現在各為其主,一樣再鬥過。

放大圖片

森美首部劇集《法網狙擊》本週推出,而小儀的《街坊廚神》,均可能是他們在無綫的告別作。

抽水停不了

新仇加宿怨,一發不可收拾!更何況陳志雲過商台後,抽水行動未停過。

「之前《盛女愛作戰》大熱,陳志雲 hold曬班『盛女』聯絡,連無 綫搵佢 哋宣傳都好困難;最近輪到《走過烽火大地》, DJ雲海開咪插節目內資料有錯,陳志雲愛將梁泰來訪問《烽火》監製,又俾雲海抽水插多轉!」知情者說。

以牙還牙,無綫決定「做嘢」。據了解,有管理層已落令監製不可再用商台 DJ,連一向關係良好的森美和小儀亦受波及。「雖然森美係無 綫合約藝員,但宣傳埋《法網狙擊》後,班監製暫時都唔會再用住,小儀做完《街坊廚神》後亦冇得留低。」

對於無 綫向商台 DJ開刀,小儀坦言聽過有關傳聞。「不過我仲拍緊《街坊廚神》,要到一月尾先拍完,暫時冇人同我講唔搵我拍 TVB嘢。」

至於森美則強調自己的情況與其他商台 DJ不同。「我本身係自由身,既係無 綫合約藝員,亦係商台合約 DJ,但唔係商台職員,同其他 DJ有區別,飲水思源,商台幫 咗我好多;但無 綫都俾 咗好多機會我,將來應該會有節目合作 嘅!」森美面面俱圓,風頭火勢,務求淡化事件。

放大圖片

森美初次拍無綫劇,便可以做第二男主角,跟謝天華、楊怡鬥演技。

放大圖片

為處男作打響頭炮,森美不但犧牲色相,出席宣傳活動時還大開金口。

放大圖片

商台抽水有前科,先有陳志雲借《盛女》過橋造勢,用完即棄,今次則借《烽火》大做文章,搞到無綫高層穀到一肚火。

踩過界

過往俞琤主政商台,與無 綫關係良好,旗下 DJ不時亮相無 綫助催穀知名度,尤其森美和小儀更備受無 綫重用。

森美小儀

二人主持的《千奇百趣》年年添食,收視高企。去年小儀改為夥拍金剛主持《街坊廚神》,今年亦 encore。此外,小儀間中客串演出劇集,森美更首次拍劇便做第二男主角。

一向受無綫重用的森美和小儀,受商台所累,劇集和飲食節目播畢後,相信要暫別無綫觀眾一段時間。

I Love You Boyz

當奴及少爺占自 04年起經常亮相無 綫, 06年為日本節目《阿笨與阿占》配音, 10年再和鄭裕玲合作主持遊戲節目《逐格鬥》。

餘宜發

商台深宵音樂節目主持人,簽約無 綫多年,曾主持無 綫收費台音樂節目,早前更為特備節目《回鄉》任旁白。



.[壹週刊]回敬商台炒吳綺莉 無綫搵森美小儀祭旗
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/blog-post_9293.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...