搜尋此網誌

2012年12月20日星期四

曾志偉末日派對 佘詩曼梁烈唯等出席




曾志偉末日派對 佘詩曼梁烈唯等出席

錢嘉樂夫婦、苗僑偉夫婦、阮兆祥、文頌嫻、佘詩曼、周家蔚、梁靖琪、梁烈唯和女友Tina等,今晚紛紛現身私人派對,阮兆祥和梁烈唯還拿來不少火鍋生料,而派對主題是為錢嘉樂和梁烈唯奪得獎項而慶祝。

手拿5斤菜的阮兆祥,大說冷笑話,還指曾志偉昨日只是往錄口供,沒需要問候對方。而梁烈唯則拒談曾志偉被捕之事,並謂交予警方和律師處理並不擔心。

志偉搞末日派對 阿佘孖姊妹玩餐飽

2012-12-20 20:51:59

雖然曾志偉o尋日就掌摑案被捕之後保釋,佢今日仍然襯傳聞中聽日世界末日,同一班圈中朋友搞o左個末日前夕派對,好多TVB現任或前藝員都有出席,好似佘詩曼同一班好姊妹周家蔚、梁靖琪同文頌嫻等等8點幾就到場,另外阮兆祥同梁烈唯都有o黎,祥仔仲拎住一袋菜o黎,十分搞笑。

祥仔笑言晚上會玩殺人放火狂歡,問佢會唔會慰問志偉?祥仔講笑話:「我『問候』佢,我驚,應冇乜o野,落口供o者,好多問題我想志偉解答我。」不過阿佘同梁烈唯都避談志偉被捕。





之前話黃浩報警破壞婚禮氣氛o既梁烈唯,今日就避談有關事。



祥仔拎住袋菜o黎,好搞笑。



成班姊妹影相



大肚o既家蔚呢排都好頻撲下。



有工作人員拎住一袋袋零食上去。



.曾志偉末日派對 佘詩曼梁烈唯等出席
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/blog-post_2417.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...