搜尋此網誌

2012年12月20日星期四

[壹週刊]失聲暴瘦抑鬱 林欣彤厭食症

114磅 <br><br>兩年前出道的 Mag,身形肥嘟嘟又包包面,精神飽滿。


娛頭

失聲暴瘦抑鬱 林欣彤厭食症

2012年12月20日

現年 22歲的林欣彤( Mag),前年贏得《超級巨聲 2》冠軍後,挾著小巨肺外號得到無綫力捧,去年二月簽約英皇娛樂,處女碟得白金成績,橫掃各個樂壇頒獎禮的新人獎,風頭一時無兩。

成名背負沉重壓力,上位中的林欣彤,今年中突患抑鬱症,事業停頓。有指她因失聲引爆抑鬱外,另一導火線是視她如搖錢樹的無綫太急進,阿 Mag做到無停手;加上與羅孝勇的戀情被打壓,又因被容祖兒排擠,屈屈埋埋,結果抑鬱厭食。

有指近月已停工的她病情不單未見起色,且因厭食及焦慮症趨嚴重,體重在短短個多月內,由 114磅暴跌至 84磅,肥妹仔變火柴人。為保命,林欣彤將缺席年底所有樂壇頒獎禮,全面停工養病。

入行一年後,她只清減少許,直至今年因工作不勝負荷,捱唔住的她,患上焦慮厭食,身形逐步縮水,十一月出席 Eric Kwok婚禮時,面容憔悴。

放大圖片

急跌

84磅

患厭食後,上週三晚(十二日)摸黑出動的她,雙腳縱穿上營造腿粗效果的白色絲襪,仍難掩暴瘦下的火柴腳。

放大圖片

去年清減

(《蘋果日報》圖片)

放大圖片

年中大縮水

(《蘋果日報》圖片)

放大圖片

上月面冇血色

(《蘋果日報》圖片)

摸黑出動

出道兩年,林欣彤憑鄰家女孩形象加上特別聲線,很快為觀眾接受,無綫更視為吸金生力軍。

要靠把聲搵食,林欣彤今年中開始喉嚨生繭,接著失聲,九月與同公司的容祖兒演出新城音樂會後,原本安排好密集式工作的她,忽然失蹤兩個月。最近一次露面,是十一月底出席音樂人 Eric Kwok(郭偉亮)的婚禮,其時她已因患上厭食,臉色異常蒼白。

據悉,林欣彤過去個多月來食慾不振,即使在身邊人苦勸下努力逼自己進食,但轉頭亦會全部自動吐出,體重更因此在這短短時間內暴跌三十磅。

因為抑鬱導致失眠,食唔到瞓唔落,昔日調皮的小女生,變得精神恍惚,情緒不穩,經常失控狂哭。

受病情影響,林欣彤開始怕見人,連覆診攞藥,都要等夜晚才出動,生活如行屍走肉。

一班巨聲幫的戰友,也曾親歷林欣彤哭訴,主要是承受不了事業帶來的壓力。

「阿 Mag身體本來就差,呢兩年又不停咁做無休息。佢份人好有原則,只係鍾意唱歌,唔鍾意拍戲,但公司一定要佢拍。阿 Mag覺得現實同理想有好大距離,成日呻好大壓力。發病後,佢成日匿埋喺屋企,好彩仲肯睇醫生,有時都會半夜出動,去沙田搵舊同學傾偈。」知情者說。

今年中,聲帶出事後,林欣彤仍死頂,為七月推出的唱片《 Love is light》錄音,但抑鬱症日趨嚴重,最後連新碟宣傳都無法應付,要停工養病。

「隻碟八月尾出咗,宣傳都做唔到,公司知佢啲抑鬱症愈來愈犀利,批咗三個月假俾佢,諗住等頒獎禮前嗰個月先再嚟過。其實佢聲帶九月尾已經好番曬,但抑鬱症冇改善仲差咗,十月尾仲有埋厭食同焦慮症,連公司嘅人佢都唔願意接觸。阿 Mag亦知道唔可以拖,最後同公司講一個頒獎禮都唔去,希望專心休養,明年二月先復工。」林欣彤身邊好友透露。

放大圖片

微博訴苦

放大圖片

因受抑鬱折騰,上週 Mag在微博訴說自己不斷看醫生,練歌失敗,及失眠的苦楚。

放大圖片

離開同學屋企後, Mag為掩飾患厭食,走去買糖水、點心,一大袋消夜返大埔寓所扮有胃口。

放大圖片

原打算去醫院攞藥的她,發現記者後即轉去沙田搵舊同學求救,在同學家逗留兩小時。

以大欺小

外界以為林欣彤因失聲打擊引致情緒病,但在巨聲星幫中一早知道,與容祖兒合作電影《 Diva華麗之後》被排擠,為林欣彤情緒波動,種下禍根。

「入咗英皇半年就出碟,就算市道差都賣得唔錯,上年又係咁掃獎,無綫同英皇見阿 Mag個勢好,食住上乜都 sell佢先,開戲又預埋佢。《 Diva華麗之後》阿 Mag雖然係第二女主角,但戲份其實同容祖兒差不多,角色又搶。袓兒梗係詐型,之後同阿 Mag開工都無兩句。開鏡嗰日,記者叫合照,祖兒都唔想,叫咗幾次先勉強拉埋其他人一齊影。」

放大圖片

容祖兒跟阿 Mag齊齊出席 DIVA記招,被指受祖兒冷落的她,全程表現尷尬。(《蘋果日報》圖片)

放大圖片

不論無綫大細騷, Mag都要撐場,林峯開個唱,她亦是嘉賓之一,將她穀到行。(《蘋果日報》圖片)

放大圖片

Mag今年初擔正做女主角的《起勢搖滾》,有指導演(藍圈) Jacky求愛不遂,拍戲時玩針對,令她情緒大受影響。

放大圖片

10年得獎即被無綫力捧,雖然財源滾滾來,不過拍戲,出唱片兼要接騷,幾乎全年無休的她,身心疲累。

反面玩嘢

除了受容祖兒冷待外,亦有傳林欣彤因為拒絕他人追求,對方反面玩嘢,令閱世未深的她無法招架。

「佢拍緊《 Diva》同時,仲有部《起勢搖滾》趕緊,仲要應付無綫大小演出,點可能唔吃力。最弊就係《起勢搖滾》個導演 Jacky追佢,阿 Mag唔吼,跟住就俾人針對,經常要佢一場戲做好多次,但冇人敢出聲,唔開心又大壓力,加埋錄新碟撞正聲帶出問題,仲有公司又唔准佢同羅孝勇( Sheldon)公開,壓力爆煲,結果搞到抑鬱囉。」身邊好友說。

放大圖片

有指樂易玲下令臉形脹蔔蔔的 Mag執樣,結果今年年中 Mag臉形變尖瘦咗。

放大圖片

林欣彤今年憑一首「樹藤」,先後在四台歌曲榜攞到冠軍,不過因厭食症冇後勁。

放大圖片

今年 8月,許廷鏗(右)介紹受脊椎移位困擾的 Mag到醫院睇專科。

114磅 <br><br>兩年前出道的 Mag,身形肥嘟嘟又包包面,精神飽滿。

林欣彤:仲睇緊醫生

記者守候多日,上週三(十二月十二日)晚上九時半,終於見到戴上口罩的林欣彤外出,坐上的士後,戒心甚重的她不時向後望。據了解,她本來約了醫生見面攞藥,後因發現被跟,才改行程到沙田曉翠山莊,而她的好友亦一早在屋苑外等她。穿短褲及白色襪褲的林欣彤因急瘦三十磅,雙腿比過往纖幼得多,對於抑鬱病轉趨嚴重,她氣若浮絲說:「有心,我仲睇緊醫生,休養緊。(瘦咗三十磅?)少少啦!(唔會出席任何樂壇頒獎禮?)未知,會同公司商量先再安排(有指你情緒低落另一原因,係俾祖兒排擠?)唔好意思……(你係咪厭食?)冇。」之後她與友人入閘上樓。

直到淩晨一時多,離開時發現記者仍在守候,林欣彤刻意走去買消夜,到大圍買了糖水甜品,再去買點心、炒粉外賣,之後吃力地抽住幾大袋返家。

放大圖片

阿 Mag出道無耐,即爆出她與巨聲幫之一的羅孝勇拍拖,二人被拍下在沙難嬉水。

放大圖片

問羅孝勇關於阿 Mag病情,他支吾以對。



羅孝勇:我好支持佢

本週一(十七日),本刊記者向緋聞男友羅孝勇了解有關林欣彤的病情,他先與對方劃清界線。

「我哋只係朋友,其實成班巨聲幫都好支持佢,大家都好關心佢,我哋可以做嘅事唔多。( Mag厭食瘦咗三十磅?)可能係食得健康咗,休息時間多咗,做多咗運動啦!」

物極必反

追逐名利,藝人不知不覺跌入壓力陷阱,步向抑鬱,甚至患上厭食。幾經辛苦走過陰霾,保命可以,但能重新振作的成功例子卻不多。

韓君婷厭食停經

當年韓君婷以龍躉肥臀見稱,曾經減肥成功,身材有波有籮,可惜 06年疑減肥過度,抑鬱以致脫髮停經,暴瘦變火柴人。她幾經診治,始判定患上厭食症,家人要求她返新加坡醫病,近年已甚少現身公開場合。

114磅 <br><br>兩年前出道的 Mag,身形肥嘟嘟又包包面,精神飽滿。

鄭秀文身心癱瘓

09年接拍電影《長恨歌》, Sammi引爆抑鬱,當時她為角色的「纖瘦」形象進行地獄式減肥,十日減十磅,絕食演變成厭食,身心拖垮,拒跟外界溝通。幸得家人照顧及信仰的支持,休養超過一年,重新洗牌,終於戰勝抑鬱。

薛凱琪想自殺

08年患上抑鬱, 09年拍電影《人間喜劇》病情加深,暴瘦至 85磅,當時她每天都有尋死念頭,試過紅酒送安眠藥求死不果。得好友方大同及圈外朋友力勸求醫對症下藥,並在信仰中改變負面思維,醫治一年,薛凱琪終重拾笑容。

袁潔瑩淡出娛樂圈

15歲出道,一直順風順水,直至 90年代由少女轉走成熟路線,以及加入樂壇做歌手,壓力愈來愈大,更因減肥過度而患上厭食症,本來已經唔夠一百磅的她,一度跌至 77磅得棚骨,被迫退出娛樂圈全面養病。近年搞中醫美容院,精神體重亦回復正常。



.[壹週刊]失聲暴瘦抑鬱 林欣彤厭食症
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/blog-post_586.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...