搜尋此網誌

2012年12月20日星期四

[壹週刊]徐子珊厚皮拉票

信唔信我摑你!(設計對白) <br><br>話埋我食屎狗都得,投我一票!(設計對白) <br><br>徐子珊爭取機會,叫曾志偉以及行政主席梁乃鵬投佢視後一票。


同你吟一吟

徐子珊厚皮拉票

2012年12月20日

今年無 綫玩一人一票選視帝視後,唔只觀眾有份參與,無 綫上下員工都可以投佢 哋神聖一票。為 咗成為首個民選視後,本身已經係大熱 嘅徐子珊,並冇放軟手腳,趁住上個禮拜二晚(十二月十一日),無 綫 響電視城舉行一百七十九席盆菜宴,徐子珊進行拉票大行動。

著上全黑運動裝,身上掛住 fans整俾佢 嘅彩帶,徐子珊攞住鑲滿閃石大聲公,不斷呼籲:「我係 8號徐子珊,請投我一票。」同議員拉票冇分別,徐子珊除 咗向高層埋手,仲「落區」打幕後以及寫字樓班同事主意,甚至教埋點填投票表格。做得出、唔怕認,徐子珊承認面皮厚:「我好大膽,唔怕醜,叫同事上網投我,難得有呢啲機會,拉票不惜工本。」

事隔兩日,徐子珊聯同馬國明陳茵媺等候選人去將軍澳商場出席拉票活動,繼續 keep住個彩帶造型,主動行埋班街坊身邊拉票,老中青幼連 BB都唔放過,通殺。

放大圖片

一眾高層上台祝酒鼓勵士氣,台下 嘅徐子珊拍爛手掌,你睇嚇黎耀祥,填飽個肚緊要過擦鞋。

放大圖片

投我一票,醒你一秒合照!(設計對白)

為 咗拉票,徐子珊連幕後都唔放過,有員工要求合照換票,通通有求必應。

放大圖片

陳法拉都有份憑《東西宮略》入圍女主角,不過佢冇出力拉票,只係著住四吋鬥零 踭擒高影低盆菜宴盛況。

放大圖片

陳豪唔係大熱,不過淨係睇盆菜宴當晚啲同事爭住同佢合照,就知受歡迎與否,係大聲公嗌唔到出 嚟!



.[壹週刊]徐子珊厚皮拉票
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/blog-post_8650.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...