搜尋此網誌

2012年12月20日星期四

[壹週刊]一滴不留 撇清鄭伊健 梁詠琪 2,380萬拋舊愛巢

早就應該賣啦!(設計對白) <br><br>Gigi和夫婿 Sergio結婚一年,夫妻仍然處於蜜月期,經常有影皆雙,甜到漏。


探熱針

一滴不留 撇清鄭伊健 梁詠琪 2,380萬拋舊愛巢

2012年12月20日

梁詠琪去年十月與西班牙籍男友 Sergio結婚後幸福滿瀉,前度鄭伊健亦宣布於明年迎娶女友蒙嘉慧,告別單身。同一時間, Gigi將昔日與伊健拍拖時毗鄰而居的西貢匡湖居舊居,以二千三百八十萬放盤,撇清舊情遺下來的一事一物。

斬斷一切

鄭伊健早前接受黎芷珊主持的《最佳男主角》訪問時,以轟烈形容與梁詠琪的一段情,讓他留下不少回憶,二人分開七年,他公開明年會與蒙嘉慧拉埋天窗,加入老襯大軍。

舊愛鐵定結婚後, Gigi決定將西貢匡湖居的舊居放售,斬斷跟伊健有關的一切。

「阿 Gi一直都的唔起心肝賣匡湖居,除咗因為嗰度個 view靚同好住外,唔多唔少都同伊健有關,雖然當年佢哋兩間屋係打對面,但都係一齊生活咗咁多年,點都有啲唔捨得,而家伊健都結婚,阿 Gi終於可以完全放低!」 Gigi身邊友人透露。

放大圖片

Gigi與伊健分手後不久,便搬離西貢匡湖居舊居。

放大圖片

鄭伊健早前宣布與女友蒙嘉慧結婚,二人婚後將入住伊健位於匡湖居的寓所。

先探溫

據了解, Gigi的舊居屬於屋苑內的筍盤,位置好,盤源較少。

「阿 Gi間屋兩、三年前再裝修過, keep得好新淨!唔計天台嗰層,其餘兩層加埋有千六呎,仲有個一千呎花園,佢六百萬左右買返嚟,早兩年如果肯賣嘅話,賺得仲多,而家放二千三百八十萬,試嚇價先。」

結婚超過一年, Gigi與老公 Sergio相處仍然似是拍拖中的男女。

「佢兩個真係好 sweet, Sergio好錫阿 Gi,而阿 Gi又好識氹老公,連下廚手勢都勁咗好多;成班朋友見到佢咁幸福,都戥佢開心。而家阿 Gi仲肯賣埋匡湖居,係最好嘅事!」 Gigi身邊好友說。

放大圖片

鄭伊健和梁詠琪當年合作舞台劇訂情,梁詠琪為方便和男友約會,亦搬入匡湖居裡居住。

Gigi以二千多萬放盤的舊愛巢,其實已丟空多年,內裡裝修樸實。地下大廳外還有大平台,享有廣闊海景。

放大圖片

平台花園

放大圖片

寬敞大廳

放大圖片

Cutie黑貓牆貼

三樓主人房外景色一流,房內牆壁貼上卡通黑貓,相當趣致。

放大圖片

無敵海景

放大圖片

現代化廚房

廚房內的廚櫃和雪櫃,保持新淨, Gigi居住時,估計甚少下廚。

身家過億

放大圖片

Gigi兩公婆經常婦唱夫隨,早前二人甚至齊齊現身電視節目。

梁詠琪在內地有價有市,密執唔少,加上梁母投資有眼光,目前手持的四項物業,市值已過億,是娛圈小富婆。

物業 市值

西半山聯邦花園中層單位兩個 $4,000萬

西貢匡湖居獨立屋 $2,380萬

灣仔文安樓地鋪 $1,800萬

尖沙咀天星大廈中層單位兩個 $2,600萬

總值約$1億 780萬

過去兩年進賬 收入

演唱會 $200萬

電影 $240萬

登台、品牌活動、拍廣告 $2,000萬

總值約$2,440萬



.[壹週刊]一滴不留 撇清鄭伊健 梁詠琪 2,380萬拋舊愛巢
http://veryy8.blogspot.com/2012/12/2380.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...