搜尋此網誌

2013年1月18日星期五

[忽然1周]8萬秘租金屋藏嬌 林峯吳千語半同居

去年林峯與吳千語合作《男人如衣服》撻著,兩人出席宣傳活動時,更不避嫌影合照!


大封面

8萬秘租金屋藏嬌 林峯吳千語半同居

2013年01月18日

chok王林峯情史不絕。大半年前更斷正夜會嫩模吳千語,雖然兩人只認「好朋友」,但每次提起戀情卻 冧爆。 33歲的林峯,完全被 19歲蔔蔔脆的吳千語攻陷。近日 chok峯奪《勁歌》「最受歡迎男歌手」時,情深款款在台上說︰「多謝 BB!」暗中確認吳千語女友地位。

吳千語泊到好碼頭林峯後,不但急撇昔日舊愛 Derek(王愛倫細仔),更秘密入住林峯寓所帝景園。

去年 9月,原來林峯更租多個單位俾女友住,方便兩人私會。入行唔夠 3年的吳千語,住得起月租 8萬元的麥當勞道豪宅,連買傢俬都使了 50萬,豪到咁,都係多得林峯!

樣貌清純有「少女版楊采妮」之稱的吳千語,去年簽約黃百鳴做演員,由𡃁模晉身電影圈。去年她拍電影《男人如衣服》時,旋即搭上 chok峯,更狠撇拍拖年半的富二代 Derek Lim(王愛倫細仔)。

林峯周日在《勁歌》台上 冧住嗌 BB,還多謝 Uncle及 Auntie。 Uncle和 Auntie是千語的父母,原來千語已一早安排男友見家長。而在剛過去的除夕夜,林峯出席廣東衞視倒數活動時,一到淩晨時分未落台已急不及待打電話與吳千語倒數。現場歌星爆料︰「 嗰陣個騷未完,阿峯突然打電話,我 哋都好怪。聽到佢甜絲絲同對方講新年快樂。」

放大圖片

林峯為吳千語租的秘竇高雲大廈,位於半山麥當勞道,租盤極少,每個單位 1,700呎,三房一廳,月租約 7至 8萬。

放大圖片

去年 9月搬半山高雲大廈

放大圖片

客飯廳十分寬敞開揚,面積約五百多呎。(同類型單位圖片,來源:中原地產)

放大圖片

去年初黐住香島道獨立屋

與 Derek拍拖不久,吳千語已進駐對方位於香島道獨立屋。

放大圖片

吳千語

Derek

放大圖片

王愛倫

細仔被吳千語飛甩,母親王愛倫曾表示:「個仔冇同我提過,但後生仔大把機會拍拖。」

攞獎嗌 BB

1月 13日,首奪《勁歌》「最受歡迎男歌手」嘅林峯,情深款款多謝家人及 BB,原來 BB就是吳千語,好鬼骨痹。有網友亦在微博問「 BB」是誰。

放大圖片

多謝 BB、 Uncle同 Auntie!(真實對白)

放大圖片

眼利的網友踢爆林峯在直播節目傾電話,網友更在微博忍唔住寸爆他。

放大圖片

早前林峯出席廣東衞視除夕倒數活動時,一到淩晨,還未落台即急不及待同女友倒數。

每日電話傳情

放大圖片

Derek被吳千語飛甩後,近日終於有新歡上場,他亦急不及待將新戀情放上網示威!

林峯經常離港工作,但他與吳千語每日都會電話傳情。去年 10月,吳千語生日,她亦直認收到林峯的祝賀訊息。而近日身在無錫拍戲的吳千語,早前更因為經常掛住煲電話粥,被經理人沒收電話。

雖然有潘霜霜教訓在前,但林峯似乎未知驚,拍拖未夠一年,為了將吳千語私有化,買名牌送首飾唔在講。去年 9月,他更豪花 8萬月租麥當勞道高雲大廈一逾千呎單位金屋藏嬌。有住客爆料,指淩晨時分見過兩人一齊入大堂,林峯當時仲戴住 cap帽,一見人望,即頭耷耷急步上樓。

轉移視線上車

吳千語為免愛巢曝光,會吩咐助手在堅尼地道等候,自己寧願行多五分鐘。連助手都瞞,可見她十分小心。

年僅 19歲的吳千語,實則是情場老手,最識捉摸男人嫉妒心理,林峯被冧得氹氹轉。吳千語密友爆料︰「 Karena(吳千語洋名)好主動,佢好目標為本,一早已諗住泊個好碼頭。 11年識 咗 Derek(王愛倫細仔)冇耐已經搬去佢屋企, 嗰陣已經由男友照顧。後來識 咗林峯,亦不時 喺林峯帝景園出入。初期 Karena仲係一腳踏兩船,林峯為爭贏,亦好落力 冧佢。 Karena撇 Derek時,係突然咩都冇交代就執 嘢搬走, Derek都好無奈。 Karena不嬲好多富二代追,就算佢同林峯拍拖,都會同其他男仔去街,好似林建名個仔林孝信都對佢嗒糖。」

吳千語成為林峯女友後,廣告、電影陸續有來,但新人價始終不高,拍劇價約每集 5千,廣告亦只得 5位數字。加上她要被兩間公司抽傭,包括黃百鳴的天馬及大陸經理人公司。以她收入月租 8萬元豪宅,有困難。

據知除了租豪宅,林峯更答應買車給女友,而吳千語亦急不及待向外宣告於無錫拍劇後,返港即刻會考車牌做車主。

黐林峯變囂

「 Karena黐 咗林峯之後好囂,成日曬命話有人幫佢交租,又話屋企買 咗 50萬靚傢俬都唔使自己俾錢。」

對記者就頒獎禮嗌 BB,是否暗示吳千語女友地位的提問,連日忙於排舞的林峯,雖然冇承認,卻顯得甜絲絲。但當問到為吳千語交租時,即急急腳走人拒答。

忽:攞「男歌手」獎時,你多謝好多人喎,爸爸、媽媽,仲有 BB、 Uncle同 Auntie。 BB係邊個?係咪你女友?

峯:(先笑笑口)我屋企有兩個小朋友。

忽:咁 Uncle、 Auntie呢?

峯:我屋企有好多家庭成員,有好多屋企人。

忽:除夕夜你 喺台上講電話,同邊個講新年快樂呀?又同 BB講呀?

峯:(面色一沉)嚇……你問呢 啲 嘢 嘅,我返入去(排舞),唔講喇!

林峯隨即避入排舞室,記者再問他是否買車俾吳千語及 8萬蚊租樓同居,他不作回應。

放大圖片

標緻五官加上 1.7米身高,旋即成為廣告界新寵兒。

放大圖片

吳千語憑紙巾廣告,成為唔少宅男的新一代女神。

放大圖片

吳千語現正在無錫趕拍內地劇《歡天喜地俏寃家》,連今年賀歲片《百星酒店》都未能抽空宣傳,只會出席首映。

經理人認搬半山

吳千語身在無錫拍戲,只能由她經理人 Carmen代為回應。對於吳未紅先富貴,她未有正面回應,但就承認吳搬入半山豪宅居住。

忽:吳千語呢排接好多廣告,拍咁多戲,豬籠入水?

C:唔可以話豬籠入水,但工作好多,收入自然多啲。

忽:佢係咪一個 job兩間公司抽傭?

C:係!

忽:搬 咗去半山成 8萬月租,怕唔怕俾人話忽然富貴?

C:其實尺數唔算差好多,只係地區唔同,但幾錢租呢?私人 嘢就唔太方便講。

忽:林峯早前係頒獎禮時候多謝 BB,確認佢女友地位?

C:呢個真係要問番當事人,我真係唔知林峯指邊個。

忽:作為經理人,俾唔俾佢拍拖?

C:之前老闆(黃百鳴)都有講話唔會阻止,只要唔影響工作就 OK!

忽:佢拍戲時,試過因為顧住傾電話,被公司 hold起手機喎。

C:其實我一向對佢好嚴格,開工唔可以遲到,講電話更加唔可以。

前年才瘟女瘟出禍的林峯,繼潘霜霜之後,又被大陸女星劉羽琦利用做宣傳工具。色字頭上一把刀,睇怕 chok峯揀女真係向劉華偷師至得!

放大圖片

拒回應金屋藏嬌

說起戀情甜絲絲的林峯,被問到金屋藏嬌時,突然沉默,可見他對戀情十分保護。

放大圖片

太子爺做觀音兵

去年 7月出席完《男人如衣服》宣傳活動,吳千語(左)同黃百鳴兒子黃子桓及經理人 Carmen shopping,之後去咗灣仔醫肚,黃子桓貴為太子爺,都要幫吳千語攞戰利品。

放大圖片

Celine Nano Luggage

$17,500

吳千語一身名牌,從 Harvey Nichols買來一大袋戰利品,而她手挽的則是 Celine的 Nano Luggage手袋,價值$17,500。

放大圖片

吳千語不在港,林峯周二及周三一連兩日,都為演唱會排舞,一練就練足三小時。

專釣闊少

吳千語出道不足兩年,裙下之臣不斷。而她擇友要求亦非常高,身邊男士非富則貴,果然識揀。

億萬富二代

11年,她與王愛倫細仔 Derek Lim撻著,林父為億萬身家的馬來西亞籍富商。二人不時孖實夜蒲,更被周刊拍到夜店攬啜兼返家過夜。拍拖年多,女方更進駐男方香島道獨立屋。去年 4月,她拍電影《男人如衣服》時與林峯撻著,兩人才分手。

林建名孻仔

去年 9月,她出席林建名旗下時裝品牌 LACOSTE派對,其間她到舖頭私會鱷魚恤太子林孝信,男方更為她揀新衫。穿上短裙的她,大騷美腿,還不時甜笑望對方,男方被迷到暈得一陣陣。

製衣太子爺

去年 10月,吳千語被拍得有駕著 GT-R辣跑型男管接管送,男方為製衣太子爺。二人於車廂中喁喁細語,愈傾愈埋。最後發現記者,型男才於女方屋企附近酒店將她放低。之後吳聲稱只是朋友食飯。

黃百鳴新女闖影壇

現年 19歲的吳千語,原名吳欣容,報稱有 1/8法國血統。讀完香港大學副學士先修科後,便開始當模特兒及拍攝電視廣告。後來被導演葉偉信及黃百鳴賞識,拍處女電影《開心魔法》,更夥拍吳尊和古天樂擔正做女主角。由於吳千語樣子甜美,有「少女版楊采妮」之稱。她在今年賀歲片《百星酒店》亦是主角之一,備受黃百鳴力捧。

放大圖片

吳千語為陳柏宇拍過兩次 MV,曾面貼面擺 pose。

放大圖片

在《男人如衣服》,吳千語飾演毛舜筠女兒,戲中唔揀林峯揀鄭中基。

冧峯語錄

吳千語把口好識冧仔,之前與台星炎亞倫及吳尊合作,都讚到對方飄飄然,她曾讚炎亞倫「很漂亮,好似女生一樣咁靚。」又讚吳尊:「好大隻、好 man……個胸好柔軟。」至於男友林峯,她更在公開訪問中讚到對方天上有地下無。

必選視帝

談到選心目中視帝,吳指:「 TVB我只認識林峯,冇其他選擇!」

瞓覺最 chok

合作《男人如衣服》時,吳大爆林峯:「佢瞓覺時最 chok!」

「黑 jacket」論

吳千語曾用衣服暗喻林峯密實:「佢喺我心目中係一件黑 jacket,因為我第一次見佢,佢就係著樽領衫加黑色外套,包到實。」

大讚君子

林峯於《雷霆掃毒》被指掃官恩娜胸,她力撐男友:「佢好君子!應該係角度問題。」

撐唔花心

大陸女星劉羽琦插林峯花心,吳代為辯護:「每個人都有過去,不要拿這些來做宣傳,傷害大家的。」

林峯易被女玩

根據兩人出生日期,堪輿學家譚雲龍指,林峯05年至 14年因夫妻宮刑沖,有桃花劫,容易被女性玩弄,真姻緣要到 2016。

「林峯喺05年至 14年呢十年嘅感情全部都係假情緣。佢太過遷就女性,會被女人玩弄,事業亦會被感情拖累。 2015年,佢行傷官生財運,唔做娛樂圈,轉幫爸爸做生意,喺工作上會有真姻緣。佢太太一定係家庭背景好,讀書好叻,應該會細佢 6、 7歲。」

吳千語易劈腿

譚師傅指吳千語慾望多、讀書唔會叻,同林峯唔會有好結果。「吳千語命格對錢好緊張,好容易一腳踏兩船。佢自細讀書運好弱, 25歲前行傷官食神運,鍾意玩樂同爭名逐利, 25歲後事業會走下坡。佢真正情緣要三十歲後,係異地情,有機會嫁入豪門。明年佢有新一段情緣出現,到時會飛起林峯。」



.[忽然1周]8萬秘租金屋藏嬌 林峯吳千語半同居
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/18-1.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...