搜尋此網誌

2013年1月18日星期五

向女主角獎邁進 胡定欣不會心急

定欣不心急再奪「最佳女主角」獎,認為一切要按部就班。


向女主角獎邁進 胡定欣不會心急

胡定欣早前憑住《拳王》中「丁丁」一角,除了在《萬千星輝頒獎典禮》奪得「最佳女配角」外,在海外亦奪得女配角獎項,她坦言能過三關證明這個角色得到肯定。奪獎之後,外界一定認為她目標必然放在「最佳女主角」上,她則覺得不用心急,一切會按部就班。

撰文:杜淑霞 攝影:畢紹基 化妝:Jessica Chan

髮型:Matt Chiu @ Xenter 場地:MM/H(皇室堡15/F)

胡定欣在馬來西亞的「Astro On Demand 我的最愛頒獎典禮2012」及新加坡的「第17屆亞洲區電視大獎2012」,先後奪得「我的最愛電視女配角」和「最佳女配角」獎後,都有擔心在香港未能再奪獎,幸好最後順利過關。

前輩讚開心過得獎

對於連過三關,定欣認為證明自己努力沒有白費,「呢個角色我真係花咗好多心機,學拳同學手語都好困難,最難得係聽唯唯(梁烈唯)話,盧惠光呢啲真係識打拳嘅前輩話我打得似樣,嗰種開心有時真係大過得獎,依家可以得埋獎,對自己同埋支持我、欣賞我嘅人,係一個好好嘅交待囉!」

奪得「最佳女配角」後下一站就是「最佳女主角」,但定欣未有設限期,「呢方面我真係唔心急,講真自己都未正式有套劇係擔正,你見得到女主角嘅演員,都唔係拍幾套就會得到,有啲嘢係要儲番嚟,慢慢嚟啦!我舊年先續咗約,仲有大把時間努力,希望合約完之前可以達成啦!」



定欣不心急再奪「最佳女主角」獎,認為一切要按部就班。



.向女主角獎邁進 胡定欣不會心急
http://veryy8.blogspot.com/2013/01/blog-post_9635.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...