搜尋此網誌

2013年4月18日星期四

4月 5日攤牌分手 苟芸慧𠝹入郭富城 熊黛林:唔會再忍!




娛頭

4月 5日攤牌分手 苟芸慧𠝹入郭富城 熊黛林:唔會再忍!

上個月尾,熊黛林宣示「正印城嫂」主權,到紅館與郭富城世紀一握趕苟,以為「富黛戀」風波得以平息,豈料事情急變!

據了解,郭富城於四月五日,與拍拖七年的熊黛林正式分手。有指兩人之前已經冷戰了一段時期,雙方經常為結婚問題無法有共識,城城一年推遲一年,加上苟芸慧介入,成為分手炒大鑊導火線。

傷心棄城,喊到眼腫的熊黛林,近日不時向身邊人訴苦,更決絕表示:「今次唔會再忍!」

城城被問到分手,眉頭即刻緊皺,不承認亦不否認。

細城城十九年的肥苟憑住樣靚同 34D勁身材,吸引到城城。

06年城城同熊黛林拍 MV撻着,一拍就七年。

發脾氣搬遠

因為合作拍 MV,郭富城與熊黛林○六年撻着愛火,亦因為另一個 MV,城城𥄫中女主角苟芸慧,令到與熊黛林難逃七年之癢惡咒,真真正正宣告玩完。

上個月,熊黛林兩度現身紅館,支持男友開演唱會,更上演了一幕萬人前握手,當外界以為肥苟這棵爛桃花已經被劈斷,但「富黛」感情早存暗湧。

據知,在過去半年,城城同熊黛林的關係已不再如前恩愛,兩人各有各忙,因工作聚少離多,而早前熊黛林因父親過身大受打擊,城城不但未有加倍相伴安慰,還要專心排練演唱會,兩人要暫停見面,令熊黛林更感孤立無援,甚至由原本同「城府」距離只有兩分鐘車程的大坑寓所,搬到去要廿分鐘車程西灣河嘉亨灣,向男友發脾氣!

15/4

喊到眼腫的熊黛林,近日出街都要戴住黑超遮掩。

熊黛林在食飯期間,一副慘樣同朋友訴苦。

食完飯,熊黛林駕車返回嘉亨灣寓所。

冷戰兩個月

三月十七日,城城首場演唱會後被記者問到女友熊黛林時,他公開說:「呢排專心工作,好多朋友都好耐冇見!」

據知這段冷戰期維持接近兩個月,其間兩人沒有見過面,只間中電話和 Whatsapp維繫感情。

「嗰段時間佢哋只係冷戰,仲未去到分手咁惡劣。至於傳出城城同苟芸慧搞埋,其實阿 Lynn都有懷疑,覺得有啲嘢似層層;女人嘅直覺好準,佢覺得一個男人唔會失驚無神變得冷淡,但阿 Lynn都忍住,佢唔想喺開演唱會時間問城城關於肥苟啲嘢,唔想影響佢做騷。嗰晚城城突然主動當住成萬人同佢握手,阿 Lynn都以為雨過天青。」知情者說。

城城與熊黛林之間的問題,並不單只肥苟。今年三十三歲的熊黛林,一直希望名正言順做合法城嫂,做人老婆生仔,偏偏城城將婚期一拖再拖,無了期,兩人為結婚問題有過不少次爭執,始終無法得到共識。

出席完慰勞宴,城城揸住架法拉利 559GTO離開。

熊黛林在分手後,寫了兩篇微博,暗示感情受傷。

週二,城城到中環開工,見到記者即黑面,拒絕回應分手一事。

拖得就拖

過三張的熊黛林,近年恨結婚恨到出口,可惜城城一於少理,總有藉口,拖得就拖。

冇夫妻宮

07年,城城被追問與熊黛林感情事時表示:「高人話我冇夫妻宮,人哋拍拖會諗結婚生仔,我一啲都冇,咁耐以嚟,結婚呢個諗頭喺我腦度閃一閃都冇,我亦唔恨生仔。」

不婚宣言

08年,城城到廣州宣傳演唱會,對住內地傳媒堅決說:「我不結婚了。我已 43歲,我的生命一直被工作佔據,我仍有心願未了,例如音樂劇,完成先會考慮結婚。」

四年期票

11年, 46歲的郭富城與熊黛林屢傳婚訊,城城接受訪問時表示:「我係工作狂,仲想喺事業上衝刺,希望 50歲前啦,婚後生一對小朋友。」

攞埋影帝先

城城主演的《寒戰》票房大賣,但他卻未能獲得金像獎提名,城城接受訪問時表示失望,「暫時以工作為主,我拍戲努力 10年都未攞獎,攞獎之後,先再考慮成家立室。」

暗示情已逝

等到城城做完演唱會,兩人終於有機會面對面講清楚,熊黛林亦唔想再疑神疑鬼,於是將城城同肥苟的緋聞搬上枱傾。

「其實只要城城講一句絕對同佢(肥苟)冇嘢,阿 Lynn都會選擇相信。好似當年俾人撞破佢同 Mango(王秀琳),城城一口咬實話冇嘢,咁阿 Lynn都肯信;但今次佢唔敢講完全同肥苟無嘢,認埋佢哋係好朋友,仲幫個肥苟口話阿 Lynn講嘢太盡,阿 Lynn梗係㷫啦!所以阿 Lynn都話:『今次唔會再忍!係時候要醒。』」熊黛林身邊人說。

據了解,四月五日熊黛林於南京拜完山返港,與城城通電話期間又吵大鑊,終於嘈到分手。翌日,熊黛林在微博留言,暗示情變,她貼上兩隻愛犬相片,留言:「有你們陪我,什麼檻兒都過得去」。

跟住在四月八日再寫了另一個微博:「以為,總是以為,以為你可以,以為你可以堅強,以為你什麼都不介意,可是,那些,早已漸漸的深深的烙在了你的心裡,也許你只是後知後覺。」這番話明顯是寫給自己,當中的你,正是熊黛林本人。

去年七月城城同熊黛林去馬爾代夫慶祝生日,當時城城仍對女友關懷備至。

上個月城城同熊黛林在紅館世紀一握,當時全世界還以為兩人感情要好。

今年一月熊黛林父親去世,當時城城還以「未來女婿」身份出席喪禮。(《蘋果日報》圖片)

肥苟高調到紅館睇城城,擺明向熊黛林示威。

富黛情興衰

郭富城熊黛林拍拖七年,感情時好時壞,多次傳出好事近,其間亦因為背住女友偷食感情亮紅燈,被指𠝹入的苟芸慧,更成為分手導火線。

拍 MV撻着

06年合作拍遊戲展 MV,當中有接吻鏡頭,一啜撻着,之後 Aaron被拍得揸 Benz到對方住所樓下接女友,戀情正式曝光。

攻城賀壽

07年郭富城生日,淩晨時分,熊黛林以女主人身份「攻城」賀壽,逗留了五小時。

密會張鈞𡩋

08年,郭富城與台灣女星張鈞𡩋合作拍攝《殺人犯》對女方甚有好感,趁住到台灣宣傳個唱時,相約她食麻辣火鍋,對足五粒鐘。

約紀香見面

曾經同城城有過一段情的藤原紀香, 09年來港工作,城城不埋熊黛林反對,相約對方到上環尚興包房歎潮州菜,有指熊黛林因此打翻醋埕。

偷㗳Mango

09年,有指郭富城背住女友搭上 Mango(王秀琳),更被拍得揸住過百萬 GTR戰車接載對方,事後城城死撐是「順路車朋友」。

機艙同眠

去年十一月,郭富城與熊黛林雙雙到馬爾代夫度假,回程時更被拍得在機艙同眠。

肥苟𠝹入

月前,郭富城被指去年十月拍廣告 MV時,與女主角苟芸慧撻着,事後熊黛林公開暗寸「肥苟」是「爛桃花」,又現身城城個唱宣示主權,來者不善,「肥苟」孖住樂易玲去城城個唱踩場,爆發「苟熊大戰」。

甩拖喊腫眼

有指城城今次順勢攤牌,急着回復單身,是對苟芸慧有所表示,讓對方知道他已重新「掛牌」!

另方面,分手後的熊黛林終日匿埋屋企,有身邊人更指她不時喊到眼腫,無法開工,七年情不易放低,身邊朋友、同事唯有要輪流陪住;甩拖憔悴,熊黛林非必要外出,必定戴住黑超,遮住一對腫眼。上星期三(十日),即使她悉心打扮出席華鼎獎,依然難掩愁容,臉上艷光大減。

星期一(十五日)晚,熊黛林由朋友陪同到中環 shopping散心,現場所見,她總是無厘心機,苦口苦面。

之後轉到北角與多幾個朋友食飯,雖然有朋友氹開心,但熊黛林依然悶悶不樂。

在離開時,記者上前問到熊黛林最近是否心情不佳,她先愕一愕說:「乜嘢呀,冇呀!(近排係咪同城城有唔開心?)唔知呀!(有消息話你哋分咗手?)我唔講喇,唔好問我啦!」面色都變埋的熊黛林,即時返上車逃避記者追問。

同日,城城就在灣仔舉行演唱會慰勞宴,被問到分手一事,他皺一下眉,然後再扮聽唔到,一句說話都無講,之後坐上紅色法拉利,轟一聲離開。

去年城城欽點肥苟拍 MV,兩人還攬曬腰影合照,態度親䁥。

上星期肥苟在時代廣場等的士期間,見到電視播住他們定情 MV,肥苟一臉陶醉望到實。

聞富黛分手笑曬

苟姑娘週二出席《仁心解碼 II》記者會,聽到記者問到城城同熊黛林分手一事她表現開心全程笑住答。

記:呢排有冇同城城聯絡,佢同阿 Lynn分咗手知唔知?

苟:呢啲係人哋私人嘢我唔係好清楚。

記:會唔會慰問佢(城城)?

苟:叫小美慰問囉!

記:驚唔驚之前同城城傳過緋聞,令人覺得你係第三者?

苟:人哋私人嘢我唔會講。

記:而家佢回復單身,有冇發展機會?

苟:(笑)我同 TVB咪發展緊囉!

七年關口

人會變,圈中情侶拍拖,要面對的考驗比一般人更多,無論幾多個七年,一樣話散就散!

鄭中基、蔡卓妍

03年尾,鄭中基與阿 Sa拍攝《追擊八月十五》撻着,二人拍拖三年, 06年在洛杉磯秘婚,直至 10年才被傳媒揭發,同時二人宣布離婚,結束七年情,更有指阿 Sa背住鄭中基與 William暗交一年。

鄭伊健、梁詠琪

99年,鄭伊健與梁詠琪合作舞台劇《仲夏夜之夢》, GiGi成功踢走邵美琪,拍拖期間,有指 GiGi多次逼婚唔成,最終同樣捱不過七年分手惡咒。

黎明、樂基兒

05年開始拍拖,三年後秘密於拉斯維加斯結婚,鬼妹仔性格的 Galie因抵受不了黎明的監控,四年婚姻感情轉淡,去年終離婚收場,七年情玩完。

撰文、攝影:娛樂組

mailto:nextb@nextmedia.com


. 4月 5日攤牌分手 苟芸慧𠝹入郭富城 熊黛林:唔會再忍!
http://hittt.blogspot.com/2013/04/4-5.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...