搜尋此網誌

2013年4月18日星期四

張衞健細佬反擊:有人食 fing頭丸!




探熱針

張衞健細佬反擊:有人食 fing頭丸!

被胞弟張衞彝( Henry)公開合約,炮轟趁病謀財、拖欠 2000萬經理人傭金的張衞健( Dicky),日前返港出席吳國敬鄧建明音樂會,雖然肯公開見傳媒,卻只讀出自己一早準備好的內容,全程不准記者發問。至於與母親發出的聯合聲明,亦未有提及拖欠傭金事項,只着外界細閱他用紅筆手寫的規條,暗指內容中第 6項「 DRUGS」(濫藥)一詞。

對於母親力撐 Dicky,指家人飽受見鐵不成鋼之「恨」,見人不見靈之「痛」。 Henry向張衞健大反擊:「我食唔落咁大隻死貓,我講嘅全部實話,阿媽你夠唔夠膽話唔係。佢針對我呢樣嘢,不斷挑釁我,我咪講出嚟囉!喺細佬( Dicky二弟)結婚前一晚,有人食 fing頭丸,第二日响另一個朋友生日會,佢又食,佢身邊女人仲嬲到打咗佢一巴!」兩兄弟,繼續水火不容。

拒食死貓

被胞弟 Henry追討工作十三年以來的 20%經理人傭金,張衞健與母親發出聯合聲明,內容中只着外界細閱本刊刊載、由 Dicky用紅筆手寫的規條,希望大家深思當中某些詞彙出現的原因,則不難領會事實之真相,同時可體會一家成員,在過去十多年所飽受見鐵不成鋼之「恨」,見人不見靈之「痛」。

面對張衞健聯同母親出聲明指責, Henry表現激動,逐一反擊。「君子不立危牆下,我喺危牆立咗好耐嘞!我食唔落咁多死貓,先焗住講。我成世貢獻俾張衞健得啦!佢名聲緊要,我名聲唔緊要,我唔係你生咩?」

在 Dicky手寫規條中,第 6項提及的「 DRUGS」, Henry回應本刊說:「就算我有食( DRUGS),我話就算咋!兩兄弟,佢都唔可以攞我啲錢又唔肯俾番我!」

4月 12日,張衞彝開記者會,叫記者代交手寫信給張衞健,要他一星期內交代並歸還 20%經理人傭金。

張衞健在聲明中,着大家留意他 06年的手寫紅字,深思當中的詞彙。至於胞弟則不滿 Dicky轉走他 800萬,要他授權 Dicky管理公司及收起 Passport。

張衞健與母親聯發聲明當晚, Henry發短訊給本刊記者,似乎已達絕路。

張衞健與胞弟當年拍住檔賺錢,今日亦因錢反目。(《忽然 1周》圖片)

未出事前,張衞彝與母親合照。

濫藥被掌摑

Henry直言每件事,均有時間地點人物,句句實話。「佢針對我呢樣嘢,係咁挑釁我,我有路行我自己走咗啦!唔會同佢一般見識。係咪要我講曬真相出嚟。

「細佬結婚前一晚,婚禮喺洲際搞,我哋成家搬去半島住,撞正有兩個朋友生日,大家講好咗唔食( Fing頭丸),因為細佬好緊張(婚禮),叫我哋唔可以遲,點知有人食咗,第二朝十點半,呔都未打好就落嚟,到第二晚,另一個朋友生日,喺加州紅搞生日會,有人又有食,佢身邊個女人好嬲,仲打咗佢一巴,阿媽都喺度,阿媽仲即刻鬧個女人,因為好多人在場,話有乜返屋企先講!」

燒炭自殺

在聲明中,母親多番維護張衞健絕無虧欠家中或身邊任何人, Henry忍唔住再爆:「我二十四歲返嚟(由加拿大)幫佢,仲唔報答曬佢,三十幾部電影,全部我去傾,唱片唔夠宣傳,邊個同葛福鴻(台灣金牌經理人)講, TVB話佢反骨,邊個去撐,聲明都係我出,佢做咗啲乜,邊個叫佢拍《西遊記》,忘恩負義!

「佢同人講,關照我關懷我,關過我啲乜,你問管理員,佢幾時嚟過,我病咗,都係管理員煲粥俾我食,佢仲好意思,係咪要我講曬所有真正嘅嘢!」

過去十五個月,家人對自己不聞不問,患抑鬱症的 Henry,自爆去年十月曾在家中燒炭自殺。「喺醫院醒番,仲俾醫生話我唔珍惜生命,話我再多十分鐘就死,嗰一刻我仲擔心俾記者發現,自己偷走返屋企。」 Henry表示,患病前,自己是家中最常陪伴媽咪的成員。「我去旅行都會同媽咪去,十幾年我湊住,團年飯你哋食得安樂,你哋咪食囉!」

Big 4 11年組成初期,吳國敬便一度公開鬧爆四子,直至去年關係才好轉。(《蘋果日報》圖片)

Dicky上週六由浙江返港,做吳國敬演唱會嘉賓,在台上 high爆。

01年,張衞健二弟張衞基(後排右一)結婚,一家人開心合照,已此情不再。

睇清為人

Dicky一再強調,期待細佬「浪子回頭」, Henry搬出有關吳國敬及許志安的兩件事,力證 Dicky為人。「兩年前 Big 4開騷,我打俾阿 Dick,叫佢搵阿敬做 Band Leader,係阿 Dick話阿敬唔得,佢(指阿敬)依家嚟插我。安仔我一路好幫佢,嗰時佢話 Paco唔要佢,我幫手搵 Jenny幫佢做經理人,嗰時佢講明俾番廿萬我哋,我覺得廿萬收嚟做乜,都係阿 Dick同阿媽要我收,我都係過咗九個月,先問安仔攞!」 Henry不屑地說。

毒海風波

娛圈吸毒新聞時有所聞,近期有黃浩食店被指有藝人吸食粉末,繼而何家四太長女超盈滿鼻粉末迷走銅鑼灣,早年甚至有藝人在海外斷正被拘捕!

台灣勒戒

02年 6月,蘇永康與女星安雅等在台北酒吧包廂消遣,因涉嫌藏有搖頭丸,蘇康被戴上手銬帶走,保釋後,他開記者會時聲稱:「未吃過搖頭丸,不是吸毒者」,只承認有食安眠藥及鎮靜劑習慣。其後蘇的驗尿報告對毒品呈陽性反應,兩個月後返台應訊,即被判送往土城看守所,接受勒戒十日。

食可卡因錄歌

(《蘋果日報》圖片)

04年 6月,吳浩康被毒品調查科探員截停,當場搜出身上藏有 1.2克可卡因,被黑布蒙頭拘捕。他承認「一時貪玩」,在酒吧購買可卡因吸食,打算錄完歌後到的士高,卻在前往錄音室途中被捕,事後遭英皇雪藏並打算解約,吳浩康多番求情才有得留低。其後他在裁判法院承認藏毒罪,被控管有危險藥物,因即時認罪,獲輕判罰款五千。

毒癮情侶

(《蘋果日報》圖片)

衞詩與關楚耀 09年 2月拍拖到東京,在一間雜貨店內因藏有大麻煙被捕。衞詩在日本被拘押 60日,終獲判緩刑!庭上她公開 08年染上毒癮,每星期要吸食三次海洛英,由於日本官司花費龐大,令她欠債百萬。

搖頭丸派對

(《蘋果日報》圖片)

10年 9月, Rosemary與男友在美國參加派對時因藏有搖頭丸被捕, Rosemary只承認在會場獲得毒品。不到一個月,又因在當地撞車不顧而去再被拘捕, Rosemary被拍下殘爆犯人照,事件擾攘一年,由代表律師申請豁免出庭,最後獲輕判阻礙警員罪,罰款 1,000美元(約 7,800港元)甩難。雖然打甩藏毒罪名,但形象盡失,已甚少在香港工作。

撰文、攝影:娛樂組

mailto:nextb@nextmedia.com


. 張衞健細佬反擊:有人食 fing頭丸!
http://hittt.blogspot.com/2013/04/fing.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...