搜尋此網誌

2013年4月5日星期五

志偉沖喜壽宴 無綫埋單 300萬




媽咪姐

志偉沖喜壽宴 無綫埋單 300萬

下周三( 10日)無綫為曾志偉舉行名為《志在高興志偉大派對》嘅六十大壽生日 party。媽咪姐收到風,當晚喺會展擺 60圍(配合六十大壽),節目會喺 14號晚播映。

全靠你破冰!(設計對白)

上月 21日,餘詠珊代表無綫,同四大唱片公司舉行破冰記者招待會。破冰成功,志偉居功不小,殼王為志偉搞壽宴,當是論功行賞。

志偉 96年和黎明拍《甜蜜蜜》結緣。睇見黎明同志偉隊啤隊到面紅紅,就知兩人啱嘴形啦。

天王賀壽

志偉近年包辦邵氏的賀歲片,每年他都找來好友助陣。 09年他就邀張學友演出《 72家租客》,同自己做一對歡喜寃家。

劉德華和志偉在《精裝追女仔 2》做溝女拍檔搞笑又得,在《無間道》鬥智鬥力又得。華仔自然要為這位多年的拍檔獻唱啦。

今次壽宴,星光熠熠到勁過曬任何一個頒獎禮,除咗汪明荃同鄭裕玲做司儀外,學友、劉華及黎明三大天王都會出席,劉華仲會上台唱歌㖭。而之前因「掌摑黃浩事件」落口供,傳與志偉不和嘅娘炳(梁漢文),據知都會出席。其實件事丟淡咗,加上明星足球隊成班手足居間調停,呢兩「父子」邊有隔夜仇!

媽咪姐仲八到,生日 P由籌委會負責搵嘉賓。至於製作、場租、晚膳等開支合共 300萬,全部都係無綫科水。今次無綫咁大手筆,全因志偉有功。呢幾年,志偉幫無綫拍賀歲片搵到錢,啱啱又搞掂四大唱片公司。老闆殼王(陳國強)見志偉今年犯太歲,官非纏身,咪同佢擺大壽沖喜吓囉。

我都撐志偉!(設計對白)

志偉和李嘉欣雖然只曾在《十月圍城》合作,不過兩人在吳君如介紹下熟絡,大美人亦將俾面出席生日派對。

志偉同吳君如拍笑片做咗多年拍檔,兩人一直老友鬼鬼,君如梗要同志偉賀壽啦!

「父子」破冰

梁漢文稱志偉做「爸爸」,娘炳結婚時,志偉亦是座上客。去年掌摑事件後,娘炳被指是二五仔,志偉末日 P佢亦冇份去,今次志偉終於主動破冰。



. 志偉沖喜壽宴 無綫埋單 300萬
http://hittt.blogspot.com/2013/04/300.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...