搜尋此網誌

2013年4月5日星期五

楊愛瑾現孕味




媽咪姐

楊愛瑾現孕味

前 Cookies成員楊愛瑾( Miki)自從戀上永安百貨太子爺郭永淳之後,負面報道未停過,拜金女形象搣唔甩。不過 Miki啱啱拍完 TVB劇《神槍狙擊 2013》,今次有機會入屋,梗係把握機會執靚個 image,希望得到師奶們另眼相看。

早兩日佢就去咗銅鑼灣買衫,同助手挽住一袋二袋有衫有化妝品。不過 Miki等的士期間「一時放鬆」,現咗個肚腩仔出嚟,媽咪姐記得佢早排同人講隨時會閃婚,依家肚凸凸孕味濃,好易令人誤會喎!如果係真嘅話,媽咪姐都恭喜佢囉!

Miki男友永安太子爺郭永淳同髮妻伍志恆離婚,每個月要俾四萬幾蚊贍養費,不過郭生上訴。但上訴法庭已駁回,四萬蚊贍養費俾硬!

當日放假嘅 Miki,買完衫就單拖搭的士返西半山寓所。無乜嘢做都可以住豪宅,難怪 Miki話隨時閃婚啦。



. 楊愛瑾現孕味
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_4153.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...