搜尋此網誌

2013年4月5日星期五

曾與 Leslie有緣




博出位

曾與 Leslie有緣

當年,沒有一聲再見,踏入十年後的 4月 1日,唔少哥哥嘅圈中知心好友,都喺微博表達思念同分享哥哥生前點滴。甄子丹追憶哥哥唱生日歌,蘇施黃就上載哥哥獨家相……。

甄子丹當年情

宇宙最強嘅甄子丹,踏入張國榮逝世十周年,專登喺微博放咗一張 15年前同哥哥合作電影《星月童話》嘅合照,仲講明當日係自己 35歲生日,哥哥即場開金口為佢唱生日歌。此情此景只能成為追憶。

李嘉欣永遠着迷

李嘉欣同哥哥合作過《倩女幽魂 2之人間道》,同台見面就唔係咁多喇。只得有次喺後台遇見哥哥,哥哥仲幫佢倒咗杯水,盡顯風度。估唔到當日就係兩人最後一次見面。

曾華倩地位不變

曾華倩對哥哥嘅思念始終如一。十年後嘅今日,曾華倩仍然接受唔到當年愚人節一個絕非愚人嘅事實,佢仲上載咗兩人合照來懷念故人。

小美情常在

今日貴為 CEO嘅小美,寫過首〈有誰共鳴〉俾哥哥。趁住呢個難忘日子,佢仲諗番第一次做導演就係拍哥哥嘅〈當年情〉,點滴在心頭。

蘇施黃神級表演

嘩!哥哥另一絕密相曝光呀。話說當年又係生日會,壽星女就係蘇施黃,而最愛熱鬧喜慶嘅哥哥唔單止係席上客,仲即場扮魔術師娛賓。哥哥永遠都會給大家驚喜。



. 曾與 Leslie有緣
http://hittt.blogspot.com/2013/04/leslie.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...