搜尋此網誌

2013年4月5日星期五

攻「城」不敵熊黛林 肥苟轉撻已婚老闆




大封面

攻「城」不敵熊黛林 肥苟轉撻已婚老闆

29歲「宅男女神」苟芸慧,早前有傳介入熊黛林和郭富城的戀情。肥苟(苟芸慧)不單冇避忌,還陪樂易玲到城城演唱會挑機踩場,明剃「城嫂」眼眉。

苟、熊大戰一觸即發,但隨着城城在演唱會中,與熊黛林世紀一拖,確立正印地位,熊更開到口趕絕爛桃花。肥苟全面投降,更要當眾向熊黛林道歉。

表面上,肥苟「攻城」失敗,但本刊收到消息,在三個月前,她秘密與一年約 40歲,名叫 Stephen區的潛水店老闆交往。上周日(上月 24日),記者目擊肥苟陪男方到九龍塘喇沙書院泳池教潛水,二人在車廂內更調情 20分鐘。

經本刊追訪下得知,該名潛水店老闆其實早已結婚。周三( 3日)其妻在記者追問下,直言唔知道老公和苟芸慧行得好埋。女神有鋪做小三癮,認真一地眼鏡碎。

買定咖啡

肥苟上車後, Stephen即細心地遞上熱辣辣咖啡,為女方製造溫暖。

唔知佢哋行得好埋!(真實對白)

Stephen太太石華敏,周三( 3日)在潛水舖內接受訪問。當記者提到苟芸慧和其丈夫行得好埋時,她即時黑面,重複說:「佢哋行得好埋?唔知道,唔清楚!」

苟芸慧 09年參加中華小姐選舉奪冠後入行,隨即獲無綫力捧。翌年,遭踢爆與細自己四年的港男羅天宇拍拖,姊弟戀遭無綫打壓,最終二人於去年二月分手。與羅天宇分手後,氣質清純卻擁有 34、 25、 35豐滿身材,集魔鬼天使一身的苟芸慧,先後傳出與鄭嘉穎、謝天華和高鈞賢撻着,被封為新一代電視姣精。早前有傳她得城城欽點拍 MV拍出愛火,肥茍更直踩城城演唱會睇騷,坐貴賓席不特止,且不避嫌入後台探班兼合照。不過見慣風浪的熊黛林,翌日即拖阿媽高調捧場宣示主權,對於城城「遇上爛桃花」言論,熊黛林更大發雌威說:「爛桃花唔去惹就冇事!」至於城城,亦識做地在演唱會中,向正印伸出「拖手」,與女友世紀握手。「富黛」連消帶打,肥苟即時走夾唔唞!

軍車接載

當日 Stephen所揸座駕是價值 70萬的 Benz G300越野軍車。肥苟未上車前,隨意將手袋放到後座,看來早已坐慣坐熟。

城城欽點苟芸慧合作拍 PCCW廣告而傳緋聞,肥苟不避嫌陪樂易玲去睇城城騷,當正印冇到,難怪城嫂熊黛林要攞打「苟」棒入場。《蘋果日報》圖片

《蘋果日報》圖片

車廂調情

城城撬唔鬱,原來女神早已有兩手準備。據知肥苟在去年十月,經徐子淇姊妹陳君宜介紹,跟 Diving Adventure老闆 Stephen Au(區紹堅)學潛水,結果潛出愛火。上周日( 24日),肥苟到荃灣出席完《仁心解碼 II》宣傳活動,其後與同劇女演員李綺雯到九龍塘又一城 high tea。其間,記者發現她頻頻 WhatsApp。過了大約 1小時,與李綺雯分手後,肥苟獨自乘商場電梯到地面,鬼鬼祟祟邊行邊左右兩邊擰,一反以往淡定常態。她快步行了兩條街後,記者發現原來 Stephen Au的黑色越野車早已在等候她。

只見肥苟熟練地跳上車, Stephen即時將一早買定的咖啡遞給女方。其間,肥苟不時含情脈脈望着對方,又露出懷春笑樣。二人在車廂內密密傾纏綿足足廿鐘, Stephen才捨得開車,並將車駛到附近的喇沙書院。原來當日 Stephen在該書院有課程要教授,當天不用上堂的肥苟,卻樂於做跟得女友陪男友授課。穿上高踭長 boot的她,雖然在濕滑泳池行走險些跣腳,但她仍在學校堅持陪足男方接近三小時才乘的士離開。

池邊陪教潛水

出席完活動冇換衫的肥苟,直接陪 Stephen Au到泳池,伴住男方教潛水。其間卻忽然除了一隻 boot放在側邊,十分騎呢,而當日肥苟好友陳君宜(左一)亦有在場。

肉質肥美

苟芸慧自出道以來,一直俾人話大隻。早前她現身克勤節目《決戰一分鐘》玩遊戲,擘腿時更凸顯其「肥美」下盤,難怪她要下決心學潛水減肥。

現實中,肥苟暗撻已婚熟男;巧合地,在劇集《仁心解碼 II》中,唔少靚仔醫生都嗒她糖,她偏偏鍾情木獨熟男陳國邦。

肥苟:鍾意成熟圈外男

據知,肥苟和 Stephen在去年十月認識,到年初才經常約會,關係似乎更進一步。知情人透露:「 Christine(苟芸慧)本身肥底,食少少嘢就好容易肥,試過跑步做 gym甚至搣脂都冇效,佢聽人講話潛水好易瘦,咪走去學囉。佢搵 Stephen教潛水, Stephen一直當佢妹妹仔咁,不過 Christine一個禮拜跟足佢學三堂,由最初一班人教,冇耐 Christine話要單獨跟 Stephen學,其他人都覺得奇怪。最近一次潛水班同學出嚟食飯,見到 Stephen同 Christine孖住行入嚟,有個口痕友仲問佢哋係咩關係? Stephen矋一矋佢,講咗句『咪多事』就冇再講嘢。其實大家都估到咩事囉!」

據知,雖然 Stephen年過 40歲,樣貌與黎姿老公馬廷強更有幾分相似,但為人細心體貼,深得女學員歡迎。至於苟芸慧,自從一年前與羅天宇的姊弟戀告吹後,受情傷的她,抗拒再與年紀比她小的異性拍拖,反而鍾情年紀大一截的熟男。她早前在訪問中亦露口風說:「人大咗,依家擇偶條件鍾意男仔成熟、有愛心同信心,如果因為我係『女神』而唔敢追我,我唔會鍾意!我對感情向來隨緣,可以嘅話都想搵個圈外人。」

黐實長腳蟹夫婦

上周五(上月 29日),肥苟相約長腳蟹夫婦到中環一意大利餐廳食晚飯。冇男友在身邊的肥苟,全晚黐實呂慧儀密斟,其間不時望電話,狀甚緊張。

攞車時苟芸慧發現有記者,三人即快步登上呂慧儀車。當駛至路口時,長腳蟹忽然停車攔截記者的採訪車。此時,坐在車上的苟芸慧乘機跳車登上一部的士離去。

避忌回應關係

周二( 2日),苟芸慧離開寓所時,記者追問她與潛水店老闆的關係。對於二人是否拍拖,她最初不發一言,只說當日是一班人去睇他教潛水,其後才說對方不是他男友。

潛水老闆有老婆

緋聞旺財

多得與城城傳出緋聞帶旺人氣,肥苟近日幾乎日日見報,更帶挈吸金。連她自己亦說:「緋聞唔多唔少有幫助,真係多謝曬!」

雖然潛水店老闆 Stephen合曬肥苟擇偶要求,但經本刊連日追訪下,發現 Stephen原來早已有老婆,老婆更是其潛水店的股東之一。知情人續說:「 Stephen老婆雖然係潛水店股東,不過佢好少會陪老公去上堂,反而會留喺舖頭睇住檔生意。所以佢老公同邊個玩得埋,佢根本唔會知。」周三( 3日),本刊到銅鑼灣軒尼詩道 Stephen的潛水店舖頭,職員告知 Stephen身處外地工作,反而其妻則在舖頭看舖。最初記者向她提到其夫生意做到有聲有色,區太笑不攏嘴。但當提到其夫經常車苟芸慧及二人行得好埋時,區太隨即黑面發晦氣說:「佢哋行得好埋?我唔知道,我唔清楚。」

搵長腳蟹擋駕

區太嬲到出面,相反,又惹爛桃花的肥苟,表現卻異常風騷。上周五( 29日)到將軍澳出席完活動後,晚上就約了長腳蟹(呂慧儀)夫婦飯敍。席間,肥苟與長腳蟹有講有笑,更不時將儲存在電話內的相片給對方觀看。直至返家途中,記者再次見到肥苟不停 WhatsApp,而且神色焦急。其間,三人發現記者,跳上車後,長腳蟹極速搵座駕攔截記者的採訪車,讓肥苟跳車乘的士離開,相信肥苟應該佳人有約。

周二( 2日)肥苟離開寓所時,對於記者追問與潛水店老闆關係,她一直默不作聲,沉默良久才表示,當日是一班人看他教水,表現迴避!

記:記者苟:苟芸慧

記:我哋知你同潛水店老闆 Stephen最近行得好埋?你哋咩關係?

苟:……(一直不出聲)

記:上星期,我哋見到你陪佢一齊去教潛水?

苟:……嗰日係一班人睇佢教水。

記:我哋見佢單獨車你,你哋喺車廂傾咗好耐?

苟:……(再次沉默)

記:佢專登買咖啡俾你飲,你哋係咪拍拖?你知唔知佢有老婆?

苟:我哋係朋友……佢唔係我男朋友。

熊黛林金句,爛桃花唔去惹就冇事,不過肥苟睇嚟仲未學精!

愛上潛水達人

被本刊斷正與苟姑娘在車廂調情的 Stephen Au(區紹堅),雖然其貌不揚,但來頭原來不小。他與妻子石華敏於 98年創辦 Diving Adventure潛水中心。開業十多年,規模不斷拓展,其位於銅鑼灣軒尼詩道的店舖,佔地超過 5千呎,至今已是香港數一數二的潛水訓練中心。而 Stephen Au現時報稱的地址,是有富貴居屋之稱,市值 600多萬的港島東濤苑。

據知過往圈中有很多電影及 MV要拍攝水底鏡頭,必會找他做顧問,因此他與不少藝人熟稔。而陳法蓉、張燊悅更是其門生之一。店內更張貼多張明星如方力申、林憶蓮、吳彥祖和謝霆鋒幫襯的照片做生招牌,難怪生意滔滔不絕。

吼靚仔冇着數

華姐出身的苟芸慧,雖然近日發福不少變肥苟,但因樣靚身材正兼電力十足,出道 4年異性緣爆棚,不少無綫靚仔小生都中過招。可惜靚仔冇一個可以開花結果,難怪肥苟轉口味鍾情穩重熟男。

羅天宇

11年搭上比她細 4年的港男羅天宇,並火速同居日出康城,女方更曾不避嫌公開冧男友:「我鍾意佢蠢!」有傳無綫打壓,二人於去年二月宣布分手。

鄭嘉穎

去年躍升女二拍《怒火街頭 2》的肥苟,有傳在劇中與「溝女王」鄭嘉穎拍激吻戲而撻着。更有報道指二人曾秘遊泰國曼穀,可惜最後都係冇米粥。

謝天華

去年 8月,肥苟與謝天華為新劇《法網狙擊》拍車震戲。有傳女方熱情奔放,全程做主動愈黐愈埋。事後肥苟聲淚俱下,指俾人屈。

高鈞賢

今年 3月,肥苟出席黃長興與圈外女友 Peggy婚宴時,被拍得與同枱的高鈞賢眉來眼去咬耳仔,男方更公然輕撫女方的頭,但事後高鈞賢矢口否認,指女方是朋友。

郭富城

城城欽點肥苟拍 MV,有傳二人秘交五個月。直至正印熊黛林拿出打「苟」棒趕爛桃花,城城亦識做配合女友,二人合力趕絕肥苟。

撰文:娛樂組

攝影:攝影組


. 攻「城」不敵熊黛林 肥苟轉撻已婚老闆
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_7751.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...