搜尋此網誌

2013年4月5日星期五

霍家禁入門 啓山鬼模女友剝上癮




上流滙

霍家禁入門 啓山鬼模女友剝上癮

霍家大公子霍啓剛去年與國寶郭晶晶訂終生,而二公子霍啓山原來亦與東歐模特兒女友 Lea Tassova秘密拍拖四年。

有啓山射住, Lea聲價十倍,近日亦頻頻出口術,話希望見對方家長。不過有指霍老太呂燕妮因文化差異關係,極力阻止 Lea入門。

入豪門危危乎,但 23歲 Lea一於少理,繼續豪放。本刊記者於 Lea的 Instagram內發現不少艷照,其中有多張相片是她胸部和下半身的大特寫,意識大膽。

Profile

Lea Tassova

國籍:斯洛伐克

身高: 5’ 11”

三圍: 34C、 24、 35

所屬模特兒公司: Dreamodels

係咪當我冇到?(設計對白)

為免招人話柄,霍啓山將女友 Lea收埋近四年,直至二人去年被拍得齊齊嘆咖啡,戀情才正式曝光。

過到我呢關先算!(設計對白)

現時啓山與母親朱玲玲並非同住,但二人感情深厚,只要朱玲玲一聲令下,啓山亦唔敢 say no。《蘋果日報》圖片

東歐斯洛伐克籍的 Lea Tassova來港發展已近八年,性格開放的她,從不介意騷身材,她試過於國際品牌時裝騷上真空上陣,亦行過性感內衣騷。近日,記者發現 Lea頻頻放艷照上 instagram,尺度異常大膽。

騷南半球

為了大騷修身成果, Lea就拉高上衣來個腹肌大特寫。不過她動作似乎大咗啲,連南半球都露埋,惹人遐想。

出浴任睇

沖涼是私密事,但 Lea不介意將自己全裸出浴照放上網任睇。

高抄半身

Lea對自己身材充滿信心,刻意高抄自己胴體,腳部至下半身也表露無遺。

曬着過泳衣

Lea將一堆着過的比堅尼放上網,擺明誘惑宅男。

一副戰鬥格

即使與男性友人行山,抑或孖女伴夜蒲, Lea也酥胸半露,一副戰鬥格。

艷照網上任睇

艷照中 Lea大騷胴體,近距離自拍胸部和大特寫。其中一張,她更掀起上衣,雙手僅遮住兩點,露出南半球,意識極度誘惑。記者發現 Lea幾乎每天都上載新的露肉照,而且她的 instagram戶口屬開放,任 add唔嬲。換句話說,她絕不介意將這批艷照開放俾陌生人任睇,似乎裸露成癖。

今年 23歲 Lea性格開放,喜愛夜蒲,四年前於中環夜場速釣霍啓山這隻金龜。據她的密友透露:「 Lea好識食,專揀富二代埋身,不過就冇諗過 Lea同 Eric(霍啓山之洋名)一行就四年, Eric都送咗唔少靚袋同首飾俾佢。」據知霍啓山完全被 Lea迷倒,除了帶埋女友跟隨霍家大隊到北京睇奧運外,更多次製造機會將 Lea介紹俾嫲嫲和父親霍震霆認識。可惜事與願違,霍家上下對 Lea印象麻麻,令霍啓山無奈要瞞住家人,與 Lea發展地下情。

求學時期貪玩的啓山,試過被拍得醉到露內褲邊。事隔多年後,今日的啓山官仔骨骨,經常陪住老竇出席慈善活動。《壹本便利》圖片

《蘋果日報》圖片

霍震霆穀上位

今年 31歲的霍啓山,早年曾被拍得多次夜蒲,喝至爛醉。不過近年他開始修心養性, 09年更協助父親處理家族事業,現任香港霍英東集團副總裁、廣州市政協委員等多個職務,主力往返內地發展業務。知情人士說:「啓剛係長子嫡孫,當初霍震霆全力助他一把,但依家大公子連國寶都娶到返嚟,完成歷史任務,所以霍震霆全力穀二子啓山上位。啓山孭咁大包袱,凡事都要循規蹈矩,揀老婆都要過好多關,唔係一句鍾意咁簡單。」

易惹人強暴

身心行為學家李寶能稱,將自己身體的重要部分公開作挑逗,其實反映此人正處於作戰狀態。

他說:「呢個人想憑胴體去得到一啲嘢,對同性嚟講係挑戰,對異性嚟講係挑逗。異性即使俾佢誘惑,但都未必長久,因為人嘅心態係只會珍惜自己爭返嚟嘅嘢,太容易得到嘅唔會珍惜。不過呢種行為好危險,會招來同性攻擊或俾其他異性強暴。」

採訪、撰文:名人組

攝影:攝影組


. 霍家禁入門 啓山鬼模女友剝上癮
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_8273.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...