搜尋此網誌

2013年4月5日星期五

《神探高倫布》繼續重口味 蕭正楠擒啜馬賽




娛聞樂

《神探高倫布》繼續重口味 蕭正楠擒啜馬賽

港人口味轉得快,溫情催淚的劇集唔賣得,唯獨「姦」風四起的劇集逆市奇葩創高收視。下周一( 8日)晚八點半,由李添勝監製的新劇《神探高倫布》,視帝黎耀祥陪住你撈飯。

同樣姦戲連場,繼續重口味, 31歲唐詩詠及 25歲馬賽為搶 48歲祥仔打崩頭,前者遭敖嘉年強姦,廿年後變中年怨婦,遠赴日本整容勾引祥仔。馬賽更慘,在下周首播劇情中,俾蕭正楠壓心口兼㩒住咀,仲要俾黎耀祥撩裙底,馬賽 BB蝕底曬囉!

第 6集心外壓

蕭正楠趕來營救馬賽,仲解開其衫鈕露出喱士邊背心兼施心外壓,奉旨抽水。

嘴對嘴

心外壓搞唔掂,蕭正楠索性幫馬賽做人工呼吸,成個過程成兩分幾鐘。蕭正楠笑曬口說:「我哋全部冇借位㗎,人工呼吸都係真咀,拍咗一兩 take搞掂。」開心得你吖!

車輪轉做心外壓及人工呼吸後,馬賽終於甦醒。她起初以為被蕭正楠侵犯而怒摑他,後來知道他是救命恩人。最後蕭正楠仲抱住她上警車,大團圓收場。

故事大綱

本身性格善良的高大喜(黎耀祥飾),由大陸偷渡來港,得其父好友金路易( Joe Junior飾)賞識加入警隊。

他在執勤時意外腦部中槍,子彈碎片留在腦內,激活腦細胞令智商急升,因而屢破奇案,成為神探高倫布。

之後金路易覺得唔對路,搵愛女馬賽做祥仔上司,以便監視他。點知愛女手指拗出唔拗入,處處維護高倫布。

而梅妹(唐詩詠飾)本為祥仔的舊相好,不過當時她見錢眼開,嫁給有錢佬,後被虐打。回港後她以交際花為業,重遇祥仔後,為討好祥仔不惜整容勾引他。可惜祥仔自中槍後,性格變得冷酷無情,自私自利,對女性亦好冷淡。但神探最後都俾唐詩詠征服,二人重拾舊歡。

第 3集

撩裙底

在第 3集,黎耀祥設局玩馬賽。搵隻曱甴爬入馬賽條裙入面,黎耀祥順理成章伸手入裙底捉曱甴。俾人調戲仲要猛多謝人,馬賽個慘情樣苦過 dee dee。

嘔住坐船

黎耀祥整蠱馬賽,命令下屬敖嘉年玩謝她。明知馬賽唔坐得船,呃她去捉賊,搞到她在船上狂嘔。

第 8集

整容扮少女

黎耀祥和馬賽不打不相識,最後女方仲舂個頭埋去愛上他。而唐詩詠原本是 40歲的婦人,與祥仔不見廿年。得知他身邊有馬賽,專登去日本整容,回復青春美貌。唐詩詠整容後返港,搖身一變成艷舞女郎。在舞廳工作的她,不時勾搭男性,為兩餐而犧牲色相。

兩女搶一男

中年怨婦唐詩詠,經常出陰招拆散馬賽和黎耀祥,最後奸計竟然得逞,搶番祥仔。壞人竟然有好結局。今次無綫都算破格!

裸背引誘

唐詩詠重遇祥仔,得知他做了神探,乘機跳艷舞勾引他重拾舊好。唐詩詠呢個全裸背是全劇最可觀位,得一幕㗎咋!

第 2集

黎耀祥做警察後,敖嘉年帶他到茶樓食飯,搵了「鬼馬知客」孫慧雪陪食飯。阿雪坐住祥仔大髀,仲施出撩陰爪,嚇到神探叫救命,好絕!

第 1集

首集講到黎耀祥中槍,子彈碎片留在腦內,導致智商變高,成為破案率達 99%的神探。同時他亦經常頭痛欲裂,每次頭痛他都會記起以前做「鄉下仔」的純樸日子及與唐詩詠的談情片段。而祥仔更戴假髮上陣,遮住個傷疤。(小圖)

撰文:娛樂組

攝影:攝影組


. 《神探高倫布》繼續重口味 蕭正楠擒啜馬賽
http://hittt.blogspot.com/2013/04/blog-post_2567.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...