搜尋此網誌

2013年4月5日星期五

阿叻新寵  Rainky魔鬼巨胸上位




娛聞樂

阿叻新寵  Rainky魔鬼巨胸上位

「叻女郎」一向肯搏肯露,不過,曾被阿叻力捧的宅男女神賈曉晨( JJ),自搭上樊少皇後,戀愛大過天,掛住瘟仔兼推 Job,激嬲阿叻,被飛出《叻哥遊世界》,近日 JJ更約滿離巢。

阿叻新晉愛將「浸大 E神」 Carol(楊焉),本來大有機會接棒,可惜 Carol近日自覺升格,扭計拒性感,於是益咗師妹 Rainky乘機上位,歌、影、寫真三面發展,在《靚妹仔 2013之微交少女》仲有牀戲。阿叻亦向 Rainky講到明:「肯搏又上到位嗰個,咪係一姐囉!」而得寵的 Rainky更暗寸 JJ︰「佢都係時候讓位!」

肯搏又上到位嗰個,咪係一姐囉!

JJ解約

我年紀唔係好大啫!

Rainky在《叻哥遊世界》曬巨胸,網友笑言連魔鬼魚都俾佢嚇親,所以封佢做「魔鬼胸」!

阿叻新女蔚雨芯( Rainky)今年 19歲,早前陪阿叻出埠拍《叻哥遊世界》,由於她在墨西哥之旅勁曬 32D身材,因而被封為「魔鬼巨胸」。至於一直得寵的 JJ,近年有感戮力幫公司搵銀,但公司反而將資源投放落新人 Rainky身上,加上與樊少皇愛得癡纏,把心一橫推 job解約。志不在此的 JJ,經常擺出一副唔憂做的阿姐格,對工作人員呼呼喝喝,態度惡劣。

JJ推 job辣㷫叻哥

「上年喺 TVB廣告節目巡禮上,見到 JJ喺後台好大聲咁呼喝宣傳同事:『有咩理由要我拎住件衫,你好快啲行番過嚟,幫我拎!』大家聽到都 O曬嘴。以前佢一直都係自己攞衫㗎! JJ扮大牌,係唔抵得公司捧新女,所以佢見親 Rainky都黑曬面。」知情人士說。

JJ唔續約, Rainky同 Carol爭上位。 Rainky去年出道已經出碟出寫真,阿叻還出橋着她翻唱譚詠麟金曲〈愛在深秋〉。

至於 Carol雖然是阿叻老死夏永康(著名攝影師)女友,不過,她近日玩封胸,連唯一的賣點都冇埋, Rainky自然睇高一線。

首拍電影有牀戲

溫碧霞在《𡃁妹仔》續集飾演尋女母親, Rainky就飾演其女密友,兩人有不少對手戲。

Rainky做得叻女郎,深明嫩口是她致勝之道。談到 JJ,她暗寸對方年紀大,叫她收山:「 JJ係我師姐,我同佢好似,身材差唔多,大家仲同埋一個生肖(暗寸 JJ大佢 12年)㖭。佢搵到個合適對象,我都戥佢開心。佢收山享受吓拍拖仲好啦,都係時候讓位俾我哋呢啲後生女!」

最近 Rainky首次由歌手踩界拍電影,在《靚妹仔》續集中有牀戲,她回應時乘機踩 JJ冇演技:「有機會都會向 JJ請教吓點拍牀戲,但我冇佢嗰對『高潮眼』,惟有靠演技!」

對於被 Rainky暗寸, JJ表示無奈:「我唔信佢會咁講!(佢寸你大過佢 12年喎!)吓……我年紀唔係好大啫!」 JJ今年 31歲,唔算大,不過 Rainky得 19歲,嫩口!

嫌 Cheap拒賣肉

在上月 23日《博愛》騷, Rainky同 Carol合作表演用腳夾飛碟,自視為一姐嘅 Carol不但封胸,又只負責拋飛碟,露肉工作留俾 Rainky。鏡頭後, Carol寧願一個人呆企,都唔望 Rainky一眼。

Carol封胸

叻女郎 cup數高

入行多年嘅阿叻簽過唔少藝人,個個 cup數高。

98年鍾麗緹 34C

簽約 Star East的鍾麗緹, 98年傳獲阿叻贈送八百萬愉景灣豪宅,兩人傳出緋聞。

99年張慧儀 34D

張慧儀在陳百祥穿針引線之下簽 Star East,一度被捧為性感女神。在 99年她被指介入阿叻與黃杏秀的感情。

05年李蘢怡 35D

曾經是 Star East旗下歌手的李蘢怡,在 05年哭訴被男人欺騙。她表示想返娛樂圈發展,最終都係阿叻幫手。

06年賈曉晨 33C

賈曉晨初出道時走清純性感路線,樣靚身材好,贏得宅男歡心。但自她與樊少皇撻着,在網民心目中形象由天堂跌落地獄。

12年 Carol 34E

現年 24歲的「浸大 E神」 Carol(楊焉)憑 E cup身材在《美女廚房》上位,最近被叻哥招攬。 Carol在《叻哥遊世界》中亦大解放穿泳裝。

12年蔚雨芯 34D

蔚雨芯被封為「魔鬼巨胸」。 13歲已經跟叻哥搵食,出道一年被公司力捧出碟。

蔚雨芯 Rainky Wai, 13歲參加唱歌比賽被經理人發掘,曾參加 2011年香港小姐競選,被譽為翻版周秀娜。去年推出個人專輯《 Raining》和寫真集《 Rainky Cosplay Artbook》。

撰文:娛樂組

攝影:攝影組

makeup: Kerry@Zing makeup

髮型: Risky@Lee@hairc ulture

形象: Bryan@the Flaming

服裝: Vivian Chanelle Fashion
其他影片
  • J J解約 阿叻新寵  Rainky魔鬼巨胸上位


. 阿叻新寵  Rainky魔鬼巨胸上位
http://hittt.blogspot.com/2013/04/rainky.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...